Fitness Seller

Marijn's ''It's no rocket science'' log

• Topic Starter Topic Starter
gast toen wij samen deden trainen pakte je meer MET hetzelfde volume wordt gewoon tijd dat er iemand peper in je reet gaat duwen

Nope toen pakte ik topfit 140 kilo 3x, wacht maar volgende been training word gruwelijk. Volgens mij pak ik los meer dan in de smith. We zullen zien.

Rugtraining van gister:

chins:
12x Bw
9x Bw
6x Bw

Incline dumbbell row:
13x 16
11x 18
8x 18
8x 18

Pull up:
2 setjes, niet geteld hoeveel reps

seated row:
14x 70
11x 70
8x 70

free weight seated row, niet geteld

tja wat kan ik zeggen, zondagochtend :(

Korte doch nette onderhouds training! Zit niet altijd mee helemaal als je eht laat maakt zaterdags ;) Toch nog nette prestaties hoor!

tja wat kan ik zeggen, zondagochtend :(

Maakt niet uit toch nog getraind op de zondagochtend.
Beter dan op zondagochtend pas uit de kroeg komen ;)

Succes met je log. Verstandig dat je nu ook schouders in je schema pakt, schouders zijn superbelangrijk voor een volwaardige fysiek en er is nog nooit een bodybuilder benadeeld vanwege "te grote schouders" ;)

Ben benieuwd hoe die losse squats gaan!

Maakt niet uit toch nog getraind op de zondagochtend.
Beter dan op zondagochtend pas uit de kroeg komen ;)

Succes met je log. Verstandig dat je nu ook schouders in je schema pakt, schouders zijn superbelangrijk voor een volwaardige fysiek en er is nog nooit een bodybuilder benadeeld vanwege "te grote schouders" ;)

Ben benieuwd hoe die losse squats gaan!

Ja klopt, zo dacht ik toen ook maar tis toch k*t als het niet gaat zoals je het wilt. Squats komen woensdag. Ik verwacht 130 8x.
We'll see.

Borst en schoudertrainin

Bankdrukken:
12x 80
9x 90
4x100

Free weight incline BP (machine)
12x 80
10x 90
10x 100
10x 100

Dumbbell Fly:
11x 18
8x 20
7x 20

Military press:
14x 45
8x 50
7x 50

Side raise (met seconde vasthouden bovenaan)
11x 9
11x 10
8x 12 (met een hoop gegooi en gezwaai :D)

Ben wel tevreden, al moet ik er erg aan wennen om rond de 10 herhalingen te blijven.

Oef geslaagde training! Nette MP!

Borst en schoudertrainin

Bankdrukken:
12x 80
9x 90
4x100

Free weight incline BP (machine)
12x 80
10x 90
10x 100
10x 100

Dumbbell Fly:
11x 18
8x 20
7x 20

Military press:
14x 45
8x 50
7x 50

Side raise (met seconde vasthouden bovenaan)
11x 9
11x 10
8x 12 (met een hoop gegooi en gezwaai :D)

Ben wel tevreden, al moet ik er erg aan wennen om rond de 10 herhalingen te blijven.

Nogal weinig oefeningen, vind je ook niet?

Had het ook over je schouders, veel te weinig 2 oefeningen.

aha ja oke, maar die groeien bij altijd nogal snel en als ik meer doe ben ik bang dat ze alles gaan overnemen van de borst spieren. Dat was namelijk het geval voordat ik stopte met schouders trainen.

aha ja oke, maar die groeien bij altijd nogal snel en als ik meer doe ben ik bang dat ze alles gaan overnemen van de borst spieren. Dat was namelijk het geval voordat ik stopte met schouders trainen.

Bij mij groeien ze ook als kool, merk dat als ik borst train ik ook gewoon schouders meepak:(

Bij mij groeien ze ook als kool, merk dat als ik borst train ik ook gewoon schouders meepak:(

Ja logisch, maar als ze uit verhouding raken en het werk gaan overnemen dan laat ik ze gewoon uit mijn schema. Als ze toch al groot genoeg blijven van borst en rug training dan heb ik daar geen moeite, krijg er een betere verhouding voor terug ;)

En achterkant schouders? Pak je die ook apart?

Terug
Naar boven