Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.541
Ik vond het wel een goede cue bij deadlift en squat om je voor te stellen dat je een tennisbal tussen je kin en je hals moet klemmen. Dan houd je je nek neutraal.

En hoe is het in het leven van Marvin?

• #45.546
En hoe is het in het leven van Marvin?
Ok'isch..nog steeds last van mijn rug. Maar probeer aan mijn (ingezakte) houding te werken. Schijnt tijd nodig te hebben.

Ben eind februari tot 19 maart nog naar Thailand geweest en vanaf daar niet eens heel dik thuis gekomen ;)

Shape is door de aanhoudende klachten en al het gevreet niet helemaal meer wat het geweest is, maar mag naar omstandigheden ook niet te veel klagen denk. Qua training ben ik dus een beetje zoekende welke oefeningen goed gaan en welke oefening juist het gezeik verergeren. Vooralsnog lijkt het erop dat keihard borst trainen momenteel even een no-go is. Balen natuurlijk, maar het is even niet anders.

Hoe gaat het hier?
+1 :D
Nog december gainzzzz overgehouden?
Nou die had ik er voor mijn vakantie wel een beetje afgecut..maar vermoed dat ik nu een beetje rond de 83-84 kg hang met wat vage bovenste abs...
BURGER!

Hier nog even wat plaatjes van de vakantie..

[Afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Dit was de laatste dag, na 3 weken geen gym ;)

[Afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Mooie plaatjes, Thailand staat ook nog wel op mijn wensenlijstjes, ook vanwege het eten :)
Jullie zien er allebei beach ready uit hoor, je vrouw nog steeds zonder gym zo'n figuur? :p
Jammer van je aanhoudende blessures, maar het nu zaak denk ik om het trainen leuk te houden en de dingen die niet goed te doen zijn lekker vermijden, en zo veel mogelijk uit de rest te halen...

• #45.549
JOW:woot:
Mooie plaatjes, Thailand staat ook nog wel op mijn wensenlijstjes, ook vanwege het eten :)
Jullie zien er allebei beach ready uit hoor, je vrouw nog steeds zonder gym zo'n figuur? :p
Jammer van je aanhoudende blessures, maar het nu zaak denk ik om het trainen leuk te houden en de dingen die niet goed te doen zijn lekker vermijden, en zo veel mogelijk uit de rest te halen...
Mijn vrouw doet er nog steeds vrij weinig voor:roflol:

Klopt, het trainen moet vooral leuk blijven natuurlijk. Ik hoop stiekem dat als ik op mijn houding blijf letten dat de klachten op zijn minst wat minder worden.

Hoe gaat het hier? :wave2:

Pff, nu was het vast niet het beste idee van NL om in mijn herstellende periode een dergelijk zware preworkout te pakken. Maar had deze laatst besteld en wilde het gewoon proberen..

Het gaat om Angel Dust van Skull labs..

HOLY SHIT:angstig:! Na een kleine 15 minuten na het nemen liep ik compleet rood aan, met rode vlekken op mijn armen (ellebogen). Mijn lichaam werd enorm warm en het leek wel of mijn kop uit elkaar knalde!:eek!:

Helaas beviel die niet zo als ik hoopte! Beetje matige pomp en MMC, maar de drive was prima..Wilde namelijk zo snel mogelijk die tinteling en hitte uit mijn lijf!

Enfin, de workout..nog steeds niet veel soeps!

Push:
Benchpress:

20kg: 15
40kg: 12 (warmup)
60kg: 12, 12 (voelt best zwaar, hoofd echt vuurrood:splat:), 12 (niet van harte..:o)
70kg: 5, 5, 4 (redelijke reps..)

Vertical chestpress (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 14 (pff!:o)
30kg: 10 (nipt:o), 9, 8 (pff:fire:)

Cable fly's (high puley):
7.5kg: 12, 12 (man, man wat lopen die kabels toch klote!:scold:)
10kg: 12, 12 (iets zwaarder liep iets beter, maar eigenlijk nog steeds klote!)

Single arm pushdown:
2.5kg: 20 (warmup)
5kg: 15 (matige MMC:o)
7.5kg: 10, 10 (2f.:o), 12 (4f.)

V-handle pushdown:
15kg: 12, 12 (TUT & MMC:fire:), 10, 8+dropset

Seated side raise (alternate):
3kg: 25, 25, 25, 25 (redelijk pumped..)

Smith press (60°) (in 3 stappen concentrisch):
20kg: 10
40kg: 10, 9, 8 (:fire:), 12 (normale sets..:o)

Seated calfraise (omdat het kan):
30kg: 15, 15, 15 (controlled reps!:fire:)
45kg; 12, 10 (beetje moeizaam..)

Rating: :marvins: :marvins: (Ik had er wat meer van verwacht..)
Zit een halve gram caffeine alleen al in, wat verwacht je en de rest die erin zit is crazy

• #45.555
Opzich wel goed hoor. Wel al heeeeeeel erg lang last van mijn nek/bovenrug, en ben er vooralsnog niet uit wat ik ermee moet.

Aankomende donderdag weer naar een andere fysio...

Qua shape is het Marvinnen wat uit de hand gelopen zullen we maar zeggen. Weeg me niet zo vaaak, maar de laatste keer woog ik 89kg met zwemband :piggy:

Welkom back, ik volg alvast deze legendarische log en succes met de nieuwe fysio!

Lekker marvinnen! Die band raak je wel kwijt ✌🏻💪🏻

He's back!

• #45.559
Welkom back, ik volg alvast deze legendarische log en succes met de nieuwe fysio!
Thanks! Ben erg benieuwd. Goede verhalen over deze fysio gehoord, maar heb er wel een hard hoofd in omdat ik er al zo veel gezien heb..
Lekker marvinnen! Die band raak je wel kwijt ✌🏻💪🏻
Ik hoop het:roflol:
:woot:

De planning voor vandaag:

Push:

En qua voeding...sinds een lange tijd weer eens uitgerekend en maakt direct duidelijk dat ik naast mijn geplande voeding veel te veel zuip en snaai:marvin:

Voeding, maandag 11-11-2024:
5:45 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + appel
10:30 55g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + appel + multivit + vit D
Pre-workout: 12g Kickstarter
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL) + 6g creatine
13:30 100g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 Pot magere kwark + banaan
18:30 Avondeten (~800kcals)
20:30 35g nightprotein (XXL)

~2210kcals, E/K/V = 215g (39%) / 225g (41%) / 50g (19%)

Laatst bewerkt:
Opzich wel goed hoor. Wel al heeeeeeel erg lang last van mijn nek/bovenrug, en ben er vooralsnog niet uit wat ik ermee moet.

Aankomende donderdag weer naar een andere fysio...

Qua shape is het Marvinnen wat uit de hand gelopen zullen we maar zeggen. Weeg me niet zo vaaak, maar de laatste keer woog ik 89kg met zwemband :piggy:
Leuk dat je weer gaat loggen. Maar bijna weer de 90kg aangetikt.

Terug
Naar boven