MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Heb je dat bereikt door een beetje te pompen of met een 160 kg Bench 260 deadlift natty
Ja, 4jaar voor getraind en 3jaar lang een strikt kapsalon, shoarmapizza dieet gevolgd.
Nu eindelijk beetje dieeten en mn kracht valt wel beetje weg..

Marvin ook goed fysiek, mits je degene bent die ik nu voor me heb

mooi stropopargument want niemand zegt dat je 'als een autist geen rep moet afwijken'

maar ik weet dat jij meer voorstander bent van die naald erin drukken ipv iets aan je gebrekkige trainingsaanpak doen, dus veel meer moet ik waarschijnlijk niet van jou verwachten :)
Waarom ignore je mijn post.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.025
Quoting:
https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority
https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

kan je deze paginas even doorlezen en dan nog een keer proberen een coherente reactie te typen want ik kom gewoon echt niet door deze heen
Jij bent zeker hooggeleerd G?

Je vind het namelijk nog al leuk om met interessante termen te gooien..:roflol:

Als de frituur nog aangaat dan is @TheWasp in ieder geval op de juiste plek
Heb hem toch maar niet aangezet en ben naar bed gegaan.

Scheelt strafcardio en was bang dat @TheWasp zou langskomen en mijn vriezer leeg zou vreten..

Er is niks mis met jouw biceps..

kwaliteit en kwantiteit boeit niet

gewoon heel hard denken dat je uitrust

maar dat verschilt per persoon natuurlijk
Godver:roflol:
Jij doet nooit denigrerend in deze logs dus jou bedoel ik er ook niet mee :)
:thumb:
volgens mij doet niemand hier denigrerend maar voelen alle "bodybuilders" zich gewoon aangevallen
"Hmm, er zit vaak wel een denigerende toon in IMO..beetje betweterig..

en dit is precies wat vaak de bodybuilders van de "powerlifters" hier onderscheidt. In het powerliften is het logisch dat je op een gestructureerde manier de periodisatie en progressie van je oefeningen in elkaar zet aangezien sterker worden daar het einddoel is.

Bij bodybuilden is het doel wat minder concreet, echter moet het wel op eenzelfde manier behaald worden, door progressive overload van je belasting, en dat bereik je door een gestructureerde manier van trainen. Alleen inderdaad misschien met hogere repranges oid.

hier gaat eigenlijk heel bb'end dbb de mist in. Bijna niemand hier periodiseert systematisch of heeft een lange termijn idee qua afwisseling in volume en intensiteit. In plaats daarvan is het gewoon net zoals marvin een beetje kijken wat je doet elke dag qua gewicht, en de week daarna precies hetzelfde tot in het oneindige. En als je dat zonder idee doet dan gain je 0 als gevorderde natural.

of je jankt er gewoon een naald in en gaat vervolgens zuur lopen doen op mensen die de broscience de wereld uit willen helpen.

Verder denk ik ook niet dat powerlifters significant slechtere fysieken hebben, er zijn maar weinig sterke mensen die er niet sterk uit zien. Alleen hebben die wat minder vaak de behoefte om een uur te zoeken naar goede belichting in kleding van 3 maten te klein voor een goede instagram foto
Tja smaken verschillen. Ik zie er graag ook goed uit zonder kleding..en niet alleen buff met kleding. Been there done that ;)

Het feit dat de meeste bodybuilders geen uitgebreid periodisatie plan hebben betekend niet dat we op week of maand basis proberen te verzwaren of vooruit te gaan.
Alle powerlifters zijn dik toch?

Of ben je geen powerlifter en wel dik? Want dat kan natuurlijk niet ;)

Heb je dat bereikt door een beetje te pompen of met een 160 kg Bench 260 deadlift natty
Damn..160kg bench:eek!: Die 260kg deadlift vind ik dan minder bijzonder..
Ja, 4jaar voor getraind en 3jaar lang een strikt kapsalon, shoarmapizza dieet gevolgd.
Nu eindelijk beetje dieeten en mn kracht valt wel beetje weg..

Marvin ook goed fysiek, mits je degene bent die ik nu voor me heb
Je hebt de verkeerde voor je denk:roflol:

Hoe vond jij de meet of heb ik nu de verkeerde Mick voor me?

Ik heb wel eens mensen denigrerend zien posten hier, pleurklaat nog nooit tho.
Totaal niet..:roflol:
Goede vraag..

Enfin...vandaag gewoon weer schouders trainen met de trainingssplit van Mustafa welk ik sinds vandaag een beetje verbouwd heb. Ik wilde er voor schouders gewoon weer een press in.

Ik luister wel een beetje naar jullie hier, dus zal proberen die press gewoon zwaar te doen (niet teveel TUT, MMC etc..) en de raises met alle geleerde bro-science..etc. etc.

Verder heb ik van iemand een compleet samengeklonterde pot Roid rage gekregen, waarvan ik niet te beroerd ben die even op te maken:rolleyes:

Delts & traps:
Reverse dumbel fly:

4x12

Db/BB shoulder press:
3x8-12

Front raise dumbell:
3x15

Db side raise:
3x15

Barbell shrugs:
5x10

Seated leg curls (sqeez):
4x15

Dumbell floorpress (pomp):
3sets

Cable fly’s (pomp):
3sets

Voeding, maandag 29-02-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 80g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Roidrage
Post-workout: 20g whey iso + 10g dextro + 1 scoop Amino-X
13:30 170g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
14:30 170g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
16:00 Berlinerbol
19:15 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

Exlusief berlinerbol:roflol: ~2285kcals, E/K/V = 195g (34%) / 270g (47%) / 50g (19%)

Laatst bewerkt:
Leuk zondag hier geweest :roflol:

Goeie training Marv!

Kan me voorstellen dat je er een press in wilt, toch altijd de oefeningen die (voor mij) de schouders het hardste pakken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.029
Gezelligheid kent geen tijd..
:roflol: Is de planning hè...of doelde je op de training van zaterdag...15 pagina's terug:o

Kan me voorstellen dat je er een press in wilt, toch altijd de oefeningen die (voor mij) de schouders het hardste pakken!
True..eens kijken hoe dit bevalt:D

goeie training marv!

Hij komt gewoon met feiten imo, bedoelt hij vast niet verkeerd.

Al begrijp ik wel dat het zo over kan komen :(

Ik hoop srs dat dit log ooit nog een samensmelting wordt van BB/PL :o

Ik denk dat iedereen wel snapt dat dit nooit gaat gebeuren. En al helemaal niet op basis van deze log.

de butthurt is real :roflol:

@wovano misschien een idee om je vriendje te vragen wat voorzichtiger te doen met je in de toekomst?

Terug
Naar boven