- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
t*ring was echt 15 min bezig met me reactie en toen drukte ik per ongeluk op vorige.. laat ook maar.
Druk je toch weer op volgende?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring was echt 15 min bezig met me reactie en toen drukte ik per ongeluk op vorige.. laat ook maar.

Dat klopt ook wel denk...maar het wil niet zeggen dat als je niet zwaar traint dat je niet vooruit gaat..je kunt ook niet oneindig zwaarder blijven trainen anders zouden we allemaal wel 300kg deadliften en 200kg benchen..Ik ben er toch wel van overtuigd dat progressie nodig is. Als je hetzelfde doet als gisteren en eergisteren, en dat lukt, dat is er geen enkele noodzaak voor een lichaam om kostbare energie te steken in extra spierweefsel.
Maar progressie kan meerdere verschijningsvormen hebben (dus niet alleen kilo's erbij). Als je een oefening steeds strikter doet, een ROM die langer wordt van heel laag tot heel hoog, of als de tijd onder tensie langer wordt, dan is er ook een progressie ten opzichte van de voorgaande dagen, en moet je lichaam daarop adapteren. En die laatste zaken is denk ik, wat jij precies bedoelt.

ik vind het allemaal lekker..Niks! Haribo is mij iets te zoet. Die kaneelkoekjes, mini-lion & snickers zou ik wel weer in mijn schema willen hebben![]()

Ik laat me in ieder geval niet veel meer vertellen hier door gasten met een baggerfysiek..
![]()

alleen maar beter toch?
ik heb niet zo een baggerfysiek als sommige met een grote mond hier..
Ik kan inderdaad bevestigen dat het fysiek van marvin mij irl positief verrast heeftalleen maar beter toch?
alleen maar beter toch?

Ik kan inderdaad bevestigen dat het fysiek van marvin mij irl positief verrast heeft

Ja, alles op gevoel, trainen ook
Eigenlijk best gek voor een autist
door het semi wetenschappelijk te benaderen maak je er niet iets speciaals van? Ik durf te betwijfelen of je die progressieve overload altijd nodig hebt..zoals ik eerder vandaag al aangaf kun je met bijvoorbeeld squatten doodgaan met 60kg maar ook met 120kg..en denk niet dat je spieren het verschil zullen opmerken.
Denk dat @martyyn wel begrijpt waar ik het over heb..

Heb sinds kort ook op gevoel. Was ook altijd zon autist die geen rep afweek maar ga hier wel beter op.

Dat lijkt me sterk want zo staat hier niet in de literatuur beschreven hoor!!!!Heb sinds kort ook op gevoel. Was ook altijd zon autist die geen rep afweek maar ga hier wel beter op.
Dat lijkt me sterk want zo staat hier niet in de literatuur beschreven hoor!!!!
Dat lijkt me sterk want zo staat hier niet in de literatuur beschreven hoor!!!!

Niet zo erg als tijdens het sushi vreten lulsSchoten worden afgevuurd deze avond, prrr prrr prrr
Schoten worden afgevuurd deze avond, prrr prrr prrr

mooi stropopargument want niemand zegt dat je 'als een autist geen rep moet afwijken'
maar ik weet dat jij meer voorstander bent van die naald erin drukken ipv iets aan je gebrekkige trainingsaanpak doen, dus veel meer moet ik waarschijnlijk niet van jou verwachten![]()