- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zat in de buurt, we waren eigenlijk uit etenDe pl'ers hebben weer een groepsapp rond gestuurd 'allemaal verzamelen in Marvins log' .... en rellen maar....jeez...
. (AYCE om in het thema van dit log te blijven)

De pl'ers hebben weer een groepsapp rond gestuurd 'allemaal verzamelen in Marvins log' .... en rellen maar....jeez...
Ik voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.
Wat ik me afvraag is wel waarom alle powerlifters reageren in bodybuilding logs? Is het zo saai in 'onze' sectie?
Misschien moet jij iets aan je gebrekkige fysiek doen voordat je in de bb logs geloofwaardig over wilt komen. Er zitten in jouw phm clubje, want dat zijn de mensen die hier altijd denigrerend reageren, werkelijk geen mensen met een fysiek waar de meeste bb'ers hier jaloers op zouden zijn. Alleen maar dikke buiken, dikke benen en een matig bovenlichaam met bovendien ook nog een arrogante houding die werkelijk helemaal nergens op gefundeerd is. Geen reden om je superieur te gedragen t.o.v. anderen dus. Het is niet dat de bb'ers jullie trainingsmethoden komen afkraken in jullie logs maar telkens andersom. Ben een tijd niet op het forum geweest maar jammer genoeg is het nog steeds hetzelfde verhaaltje.mooi stropopargument want niemand zegt dat je 'als een autist geen rep moet afwijken'
maar ik weet dat jij meer voorstander bent van die naald erin drukken ipv iets aan je gebrekkige trainingsaanpak doen, dus veel meer moet ik waarschijnlijk niet van jou verwachten![]()
Naar bed..weltrusten.Hoi, via de groepsapp heb ik te horen gekregen dat mensen met dikke buiken, grote benen en matige bovenlichamen hier gaan rellen en ik was ook uitgenodigd. Wat gaan we doen?

Misschien moet jij iets aan je gebrekkige fysiek doen voordat je in de bb logs geloofwaardig over wilt komen. Er zitten in jouw phm clubje, want dat zijn de mensen die hier altijd denigrerend reageren, werkelijk geen mensen met een fysiek waar de meeste bb'ers hier jaloers op zouden zijn. Alleen maar dikke buiken, dikke benen en een matig bovenlichaam met bovendien ook nog een arrogante houding die werkelijk helemaal nergens op gefundeerd is. Geen reden om je superieur te gedragen t.o.v. anderen dus. Het is niet dat de bb'ers jullie trainingsmethoden komen afkraken in jullie logs maar telkens andersom. Ben een tijd niet op het forum geweest maar jammer genoeg is het nog steeds hetzelfde verhaaltje.
Als de frituur nog aangaat dan is @TheWasp in ieder geval op de juiste plekNaar bed..weltrusten.
Onderzoek heeft aangetoond dat slaap ook belangrijk is..
..
of zal ik eerst de frituur nog even aanslingeren..
En mijn biceps dan?Misschien moet jij iets aan je gebrekkige fysiek doen voordat je in de bb logs geloofwaardig over wilt komen. Er zitten in jouw phm clubje, want dat zijn de mensen die hier altijd denigrerend reageren, werkelijk geen mensen met een fysiek waar de meeste bb'ers hier jaloers op zouden zijn. Alleen maar dikke buiken, dikke benen en een matig bovenlichaam met bovendien ook nog een arrogante houding die werkelijk helemaal nergens op gefundeerd is. Geen reden om je superieur te gedragen t.o.v. anderen dus. Het is niet dat de bb'ers jullie trainingsmethoden komen afkraken in jullie logs maar telkens andersom. Ben een tijd niet op het forum geweest maar jammer genoeg is het nog steeds hetzelfde verhaaltje.
kwaliteit en kwantiteit boeit nietNaar bed..weltrusten.
Onderzoek heeft aangetoond dat slaap ook belangrijk is..
..
of zal ik eerst de frituur nog even aanslingeren..
Misschien moet jij iets aan je gebrekkige fysiek doen voordat je in de bb logs geloofwaardig over wilt komen. Er zitten in jouw phm clubje, want dat zijn de mensen die hier altijd denigrerend reageren, werkelijk geen mensen met een fysiek waar de meeste bb'ers hier jaloers op zouden zijn. Alleen maar dikke buiken, dikke benen en een matig bovenlichaam met bovendien ook nog een arrogante houding die werkelijk helemaal nergens op gefundeerd is. Geen reden om je superieur te gedragen t.o.v. anderen dus. Het is niet dat de bb'ers jullie trainingsmethoden komen afkraken in jullie logs maar telkens andersom. Ben een tijd niet op het forum geweest maar jammer genoeg is het nog steeds hetzelfde verhaaltje.
Jij doet nooit denigrerend in deze logs dus jou bedoel ik er ook niet mee

Jij doet nooit denigrerend in deze logs dus jou bedoel ik er ook niet mee![]()
dat denk je dan verkeerd want dat is echt duidelijk waargenomen en beschreven in de literatuur. hogere volumes leiden tot op een bepaald punt tot meer hypertrofie, hogere ladingen leiden tot meer kracht specifieke adaptaties, hogere ladingen leiden tot hogere activatie, lagere ladingen leiden tot meer verzuring, etc.
je zou srs gewoon nog wat gains kunnen maken als je die pomp tut mmc gewichten of progressie zijn niet belangrijk aanpak (waar bijna geen 1 natty mee weg komt) laat varen en je bij de basis zou houden. het hoeft verder ook helemaal geen of/of te zijn tussen onbeheerst met gewichten hengsten of anderhalve kilo tillen en je biceps helemaal kapot proberen te knijpen, je kunt gewoon streven naar progressive overload binnen de parameters die passen bij jouw specifieke situatie (meer reps per set, langzamere eccentrics, noem maar op).
het is gewoon zonde imo want je traint wel gewoon hard, maar the bigger picture/overkoepelende structuur ontbreekt en je verwaarloost cruciale basisprincipes om je vervolgens te focussen op minieme details.
Ik ben dikFlink buffe gast..zeker als hij daadwerkelijk natty is..anders natuurlijk ook, maar dan was het volgens velen hier makkelijk te bereiken door een beetje te pompen..