Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot nu toe wordt elke vorm van kritiek op manier van trainen, eten of wat dan ook beantwoord met "maar jij bent een dikke powerlifter met een kutfysiek", maar nu er andersom iets op de man wordt gespeeld is het gelijk janken, nice
other way aroundHaha dikke ectonee het was Marvin to tegen mij begon dat ik op eens op MMC moest gaan letten en ik dan mischien eens wat gains zou makenother way around
Geen speld tussen te krijgen, 100% dat dat de reden is dat je nu niet gaint.nee het was Marvin to tegen mij begon dat ik op eens op MMC moest gaan letten en ik dan mischien eens wat gains zou makenother way around
nu ik terug lees start marvin zelf gewoon deze discussie
ik vraag nog zelfs of ik hem moet weghalen maar dat hoeft blijkbaar niet![]()
Tot nu toe wordt elke vorm van kritiek op manier van trainen, eten of wat dan ook beantwoord met "maar jij bent een dikke powerlifter met een kutfysiek", maar nu er andersom iets op de man wordt gespeeld is het gelijk janken, nice
Meh, snap dat je het niet fijn vindt als er ongewenst een foto van je gedeeld wordt, maar het is ook weer niet zo erg.
Meh, snap dat je het niet fijn vindt als er ongewenst een foto van je gedeeld wordt, maar het is ook weer niet zo erg.
Jank niet zo man.
Lekker anoniem de held uithangen kan iedereen en nu huilen als je foto wordt geplaatst
Ik vind het niet kunnen, zou het zelf nooit doen.
En ook nog de persoon die het doet, daar kan ik het zeker niet van hebben.
geen idee waar dat op gefundeerd isPrima vent, snap ook niet waarom bbers powerlifters afzeiken op hun fysiek, andersom gebeurt dat ook niet op krachtstats, alleen op manier van trainen (wetenschappelijk bewezen effectief vs "wat goed voelt").Ik vind het niet kunnen, zou het zelf nooit doen.
En ook nog de persoon die het doet, daar kan ik het zeker niet van hebben.
Als er mensen van 74 kg met de looks van een abercrombie&fitch model 220 kg gaan squatten is er genoeg reden toe om te gaan haten jamaar zelf scheld je wel lekker iedereen en alles kapot! Prima bezig hoor.
Blijkbaar hebben mensen ook persoonlijk iets tegen mijgeen idee waar dat op gefundeerd is
Prima vent, snap ook niet waarom bbers powerlifters afzeiken op hun fysiek, andersom gebeurt dat ook niet op krachtstats, alleen op manier van trainen (wetenschappelijk bewezen effectief vs "wat goed voelt").
Gister hele goede natty fysieken gezien tijdens de powerlift meet die ook niet eens zo gek lang trainen.Jullie komen hier vertellen hoe het moet volgens jullie maar dat boeit niet omdat wij andere doelen hebben.
Heey ben je boos pluk een roos
Naar mijn inzien is er geen andere manier van trainen nodig voor hypertrofie dan voor kracht.Jullie komen hier vertellen hoe het moet volgens jullie maar dat boeit niet omdat wij andere doelen hebben.
Huh? Specificiteit, weleens van gehoord? Dan zouden powerlifters, bodybuilders en gewichtheffers er wel allemaal hetzelfde uit zien.Naar mijn inzien is er geen andere manier van trainen nodig voor hypertrofie dan voor kracht.