Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Tot nu toe wordt elke vorm van kritiek op manier van trainen, eten of wat dan ook beantwoord met "maar jij bent een dikke powerlifter met een kutfysiek", maar nu er andersom iets op de man wordt gespeeld is het gelijk janken, nice

Tot nu toe wordt elke vorm van kritiek op manier van trainen, eten of wat dan ook beantwoord met "maar jij bent een dikke powerlifter met een kutfysiek", maar nu er andersom iets op de man wordt gespeeld is het gelijk janken, nice

nee het was Marvin to tegen mij begon dat ik op eens op MMC moest gaan letten en ik dan mischien eens wat gains zou maken :roflol: other way around

Dit is toch wel iets anders hoor.

De relletjes van nu zijn toch nog een stuk milder dan vroeger hoor. Weet nog wel dat er zelfs cartoons van EricR in Hitler pak werden gemaakt. Ook toen werden er grappige plaatjes gemaakt van foto's van leden.

Niets wat een paar rode kaarten prima kan oplossen overigens.

Ik ben zo vaak gefotoshopt :(

Ik vind het niet kunnen, zou het zelf nooit doen.
En ook nog de persoon die het doet, daar kan ik het zeker niet van hebben.

maar zelf scheld je wel lekker iedereen en alles kapot! Prima bezig hoor.

Blijkbaar hebben mensen ook persoonlijk iets tegen mij :roflol: geen idee waar dat op gefundeerd is

Ik vind het niet kunnen, zou het zelf nooit doen.
En ook nog de persoon die het doet, daar kan ik het zeker niet van hebben.
Prima vent, snap ook niet waarom bbers powerlifters afzeiken op hun fysiek, andersom gebeurt dat ook niet op krachtstats, alleen op manier van trainen (wetenschappelijk bewezen effectief vs "wat goed voelt").

maar zelf scheld je wel lekker iedereen en alles kapot! Prima bezig hoor.

Blijkbaar hebben mensen ook persoonlijk iets tegen mij :roflol: geen idee waar dat op gefundeerd is
Als er mensen van 74 kg met de looks van een abercrombie&fitch model 220 kg gaan squatten is er genoeg reden toe om te gaan haten ja

Prima vent, snap ook niet waarom bbers powerlifters afzeiken op hun fysiek, andersom gebeurt dat ook niet op krachtstats, alleen op manier van trainen (wetenschappelijk bewezen effectief vs "wat goed voelt").

Jullie komen hier vertellen hoe het moet volgens jullie maar dat boeit niet omdat wij andere doelen hebben.

Terug
Naar boven