AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Huh? Specificiteit, weleens van gehoord? Dan zouden powerlifters, bodybuilders en gewichtheffers er wel allemaal hetzelfde uit zien. :rolleyes:
Ik denk dat hij doelt op de algemene richtlijnen mbt periodisatie , tuurlijk focussen bodybuilders meer op hogere herhalingen en andere oefeningen bv.

Dan moet hij dat opschrijven...

Eigenlijk is dit wel het leukste topic van dit forum:D

Huh? Specificiteit, weleens van gehoord? Dan zouden powerlifters, bodybuilders en gewichtheffers er wel allemaal hetzelfde uit zien. :rolleyes:
Je hebt gelijk, ik had dat wel in m'n achterhoofd om erbij te zetten maar omdat het tot nu toe vooral alleen over progressive overload ging vond ik t niet nodig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.107
Ik heb nu al medelijden met Marvin, moet hij iedereen weer gaan quoten :(
Jaaa daag! Heb alles gelezen, maar geloof dat als ik alles wil quoten dat het forum dat niet eens goed vind..dan is de content in 1 post te groot:roflol:
Alsof ik lid ben van één of andere zwakzinnigenforum.

Wat kinderachtig god***domme.
+1:roflol:

Dit denk ik oprecht heel vaak..

Hij moet toch iets te doen hebben op zijn werk :o
Dit dus..:rolleyes:
Gister hele goede natty fysieken gezien tijdens de powerlift meet die ook niet eens zo gek lang trainen.
Heb je wel gevraagd of ze echt natty waren?

En waren ze niet gewoon dik? ;)
Naar mijn inzien is er geen andere manier van trainen nodig voor hypertrofie dan voor kracht.
jawel..
dit onder andere..
Eigenlijk is dit wel het leukste topic van dit forum:D
Bedankt..beschouw ik maar als compliment:o
En de drukste ook, heb je wel eens gedacht aan een logsponsor, Marvin?
:roflol: best een foed plan eigenlijk..

En weetje ik heb ook nog gewoon getraind vanmiddag.. ;) Had geen zin meer om te werken dus ben om 12:00uur gegaan..

• #22.109
Delts & traps:
Reverse dumbel fly:

5kg: 12
8kg: 12, 12
10kg: 12, 12

Db shoulder press:
24kg: 12 (easy!)
28kg: 12 (nice:D), 11, 8 (hoppa:D)

Front raise dumbell:
6kg: 15
8kg: 15, 15

Db side raise:
5kg: 15, 15
3kg: 15 (p*ssy weights, maar voelt goed!)

Barbell shrugs (straps):
60kg: 12 (warmup)
80kg: 10, 10
100kg: 10, 10 (2f.)
120kg: 10 (lekker powershruggen..)

Seated leg curls (sqeez):

23kg: 15 (warmup)
43kg: 15, 15, 15 (sqeeeez!)

Dumbell floorpress (pomp):
12kg: 12
22kg: 12
30kg: 15, 15, 12

Cable fly’s (pomp):
27kg: 25 (:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Lekkere training..zwaar waar nodig, maar ook MMC & TUT waar nodig!)

Laatst bewerkt:
Leg curls bij delts en traps?

Ik had het ook, nogmaals, alleen over progressive overload.. Daar nog commentaar op over dat het onzin is?

Ja marvin, ik zag je vgm en je was wel goed buff. Je lijkt een beetje op steve cook.
Meet was wel leuk, maar veelste druk om te trainen jammergenoeg.

Wel kut dat ik al 4jaar train en nogsteeds geen goed fysiek heb :(
Misschien maar overstappen op turbo diesel soon

• #22.113
  • #22.114
Ja marvin, ik zag je vgm en je was wel goed buff. Je lijkt een beetje op steve cook.
Meet was wel leuk, maar veelste druk om te trainen jammergenoeg.

Wel kut dat ik al 4jaar train en nogsteeds geen goed fysiek heb :(
Misschien maar overstappen op turbo diesel soon
het was inderdaad voor het mooie te druk..

haha..de meeste zaten daar aan turbo diesel v power volgens mij..de alles erop en eraan brandstof.. :eek!:

haha..zo stond het in mijn schema. Bijna iedere training iets voor benen..ook al zijn het maar extentions of curls..

is geen onzin. Maar weet ook niet of het een must is voor groei..of geldt een langere tut ook als overload?
Iets lang vasthouden wel, zoals planks of farmers, een oefening langzamer uitvoeren lijkt me niet echt. Misschien als je het elke keer langzamer doet maar dat lijkt me niet al te nuttig.

goeie training, its not all about weights ;)

het was inderdaad voor het mooie te druk..

haha..de meeste zaten daar aan turbo diesel v power volgens mij..de alles erop en eraan brandstof.. :eek!:
Wel vreemd dat je naar een trainingseminar bent gegaan met eigenlijk alleen roiders en dat er geen openheid in principe gegeven is Hoe en wat er voor nodig is om op dat niveau te komen zoals @Punjab heel goed over zichzelf heeft aangegeven vandaag. Dan tast je eigenlijk nog in het duister.

Ik had het ook, nogmaals, alleen over progressive overload.. Daar nog commentaar op over dat het onzin is?
Nee dat weet iedereen toch wel dat je uiteindelijk iets zwaarder moet gaan om progressie te boeken? De manier waarop is juist waar de discussie over gaat.

Iets lang vasthouden wel, zoals planks of farmers, een oefening langzamer uitvoeren lijkt me niet echt. Misschien als je het elke keer langzamer doet maar dat lijkt me niet al te nuttig.
Hangt van je doel af; Klokov doet een hele langzame excentrische fase bij de squat bijvoorbeeld om specifiek kracht te trainen voor de catch in de snatch en clean. Mijn benen stonden er in de dagen na zijn seminar prima bij, veel voller dan normaal na squats bijvoorbeeld. ;)

Terug
Naar boven