AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.741
Snap nog steeds niet dat je die pakt in de cut. Maar zal vast wat met de smaak te maken hebben! Heb je de zero weleens geprobeerd?
Jep, alleen de rode nog niet. Je hebt hier geen appie dus toevallig als ik er kom eens meen nemen. De groene vind ik die 260 kcal meer dan waard.

• #22.743
Of een haffel schepsnoep!

hallo hoeveel apenkoppen vandaag

gr

• #22.747
hallo hoeveel apenkoppen vandaag

gr
Nog geen..discipline tot nu toe verdient er 5, want sterf van de honger:roflol:

Trainig zal afhankelijk zijn van knie-aids tijdens de cardio..

Mijn werk vandaag krijgt 0 apenkoppen..en daardoor krijgt DBB er 5..:rolleyes:

Houd vol, je kan het! :o
Gemeen, hier ligt ineens een supergrote verpakking Snickers.. Blijkbaar vindt men het tijd dat ik bewijs dat ik heus sterker ben dan het keukenkastje. Laatste keer dat er zoiets in lag is volgens mij een jaar of 4 geleden :o.

Nog leuke weekendplannen?
En oh ja, hoe waren de poffertjes?! :D

• #22.752
Haha nou ik heb net m'n cutting voedingsschema afgerond... Hoogtepunt van de dag zijn 3 kale rijstwafels :(
3 rijstwafels..:roflol:

Die t6 zijn die nou echt beter?
Mwoah..je hebt twee soorten T6 ook..vind die met DMAA wel lekker. Je hebt er ook nog 1 met iets meer Ephidrine en nog cayennepeper erbij..
Houd vol, je kan het! :o
Gemeen, hier ligt ineens een supergrote verpakking Snickers.. Blijkbaar vindt men het tijd dat ik bewijs dat ik heus sterker ben dan het keukenkastje. Laatste keer dat er zoiets in lag is volgens mij een jaar of 4 geleden :o.

Nog leuke weekendplannen?
En oh ja, hoe waren de poffertjes?! :D
IK ga vanavond uit eten bij Loetje (steaks enzo). Morgen viert mijn zus haar verjaardag (taart) en s'avonds naar de snackbar..:roflol:

Ja ik ben aan het cutten...met een K..

De poffertjes..tja..in de eerste post van vandaag heb ik laten weten dat er een change of plan was. Soort AYCE pannenkoeken bij mijn oma.

Echter omdat ik wel benieuwd was naar de poffertjes heb ik er nadien 7 opgewarmd in de magnetron. Ze waren best lekker eigenlijk, maar uit soort van zelfbescherming (anders had ik ze morgen als lunch gegeten) heb ik ze weggegooid:o

Nu heb ik zin in poffertjes!

Wisten jullie dat het vandaag nationale pannenkoekendag is..?

Iets om rekening mee te houden.. ;)

3 rijstwafels..:roflol:

Mwoah..je hebt twee soorten T6 ook..vind die met DMAA wel lekker. Je hebt er ook nog 1 met iets meer Ephidrine en nog cayennepeper erbij..
IK ga vanavond uit eten bij Loetje (steaks enzo). Morgen viert mijn zus haar verjaardag (taart) en s'avonds naar de snackbar..:roflol:

Ja ik ben aan het cutten...met een K..

De poffertjes..tja..in de eerste post van vandaag heb ik laten weten dat er een change of plan was. Soort AYCE pannenkoeken bij mijn oma.

Echter omdat ik wel benieuwd was naar de poffertjes heb ik er nadien 7 opgewarmd in de magnetron. Ze waren best lekker eigenlijk, maar uit soort van zelfbescherming (anders had ik ze morgen als lunch gegeten) heb ik ze weggegooid:o

Nu heb ik zin in poffertjes!

Wisten jullie dat het vandaag nationale pannenkoekendag is..?

Iets om rekening mee te houden.. ;)
Mss maar eens proberen een keer .. sowieso was dmaa lekker dus die combi

t5 en monster vind ik fijn, t6 heb ik nog niet op.

Morgen staan AYCE pannenkoeken op het programma. Is eigenlijk voor de kids maar papa doet vrolijk mee :D

• #22.757
Mss maar eens proberen een keer .. sowieso was dmaa lekker dus die combi
Weet wel iemand op het forum die het aanbied..zowel monster als T5 inferno
t5 en monster vind ik fijn, t6 heb ik nog niet op.
Bewaaar nog maar even een potje monster voor mij. PM je binnenkort wel even (op FB)
Die ja! Weleens gebruikt?
Morgen staan AYCE pannenkoeken op het programma. Is eigenlijk voor de kids maar papa doet vrolijk mee :D
Het is ook ongezellig om niet mee te doen natuurlijk!

Wat voor werk heb jij marvin? Lijkt net of je de hele dag op DBB kan

Terug
Naar boven