MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.761
Wat voor werk heb jij marvin? Lijkt net of je de hele dag op DBB kan
Ik werk op een laboratorium als analist. Maar fabriek staat stil, dus er is nauwelijks werk...krijg last van mijn onderrug van de hele tijd zitten..:sad:

Daarom, daddy gonna hit some double figures :)
Hnng..like me:D:D:eating:

Neuh, nu voor monster gekozen, ik hou van dmaa:p
Haha..snap ik:D

Wel niet goedkoop als ik even google die T6 :o

t*ring dat zijn toch geen prijzen voor een half gare pre workout. Kan je bijna 2 vials tren voor halen

t*ring dat zijn toch geen prijzen voor een half gare pre workout. Kan je bijna 2 vials tren voor halen
De onderdrukking van het hongergevoel maakt het juist in de cut meer dan zijn geld waard! En het halve xtc gevoel krijg je er gratis bij :roflol:

Ik zie dat je erg laag in kcal zit vaak, heb je hier veel last van mbt spiermassa verlies? En hoe blijft je kracht tijdens het cutten?

100kg verloren op z'n squat

• #22.770
:roflol: Goede vergelijkingen..
is geen pwo. ( je kan het er wel voor gebruiken:P)
Ik vind ht als PWO waardeloos...om een slechte PWO goed te maken daarentegen..beetje C4 + monster caps bijvoorbeeld:D.
De onderdrukking van het hongergevoel maakt het juist in de cut meer dan zijn geld waard! En het halve xtc gevoel krijg je er gratis bij :roflol:
Onderdrukking van hongergevoel? Wat is dat?
Ik zie dat je erg laag in kcal zit vaak, heb je hier veel last van mbt spiermassa verlies? En hoe blijft je kracht tijdens het cutten?
Ik heb geen spiermassa dus verlies ook niks.. ;)

Even zonder dollen, denk dat het goed meevalt...echter slaat WWE hieronder wel de spijker op zijn kop..
Marvin behoud zijn massa zelfs op 1 apenkop per dag!
Dat betwijfel ik...

Of is dat als ik qua plannend food 1 apenkop opschrijf en vervolgens non-plannen 35 pannnkoeken, 3 big macs en een weeshuis op eet..
Hier sla je wel de spijker op zijn kop. Kijk die 210kg squat die ik ooit claimde was zeker niet op diepte. Echter reps op 160kg (stuk of 6) weet ik zeker dat die wel op diepte waren. Dan kan ik wat dat betreft wel janken over de squats van donderdag...want die 3x3x120kg ging fucking moeizaam..:sad:

De training van gister!

Abs & cardio:
Machine crunch:

30kg: 12
43kg: 12 (sqeez!:fire:)
57kg: 9 (pittig!), 8 (nipt!)
50kg: 12, 12 (1f.)

Side machine crunch:
30kg: 15, 15, 15 (sqeeez!:fire:)

Planck:
Bw: 150sec., 120 sec.

(Preventieve) Strafcardio, crosstrainer:
30min / 6.55km / 252kcals / HR~132 (slechts een klein beetje knie aids!:woot:)

Het eten daarna bij Loetje was ook echt Hnnng! Wel ziek veel rijke tatta's daar:eek!:

Als voorgerecht carpaccio, als hoofdgerecht de XL ossenhaas (~300g) in knoflook jus met friet en salade, en als toetje de sticky toffee met nog een extra bol ijs met slagroom. Vervolgens in Utrecht nog 1 cocktail gedronken met mijn gf en haar zus bij hoe toepasselijk 'Zusjes'.

Heb zel de foto's niet gemaakt, maar hier een impressie... ;)

Ossenhaas in knoflookjus

thumb_600.jpg

Sticky toffee (soort warme super zachte mega groot stuk chocotaart)*:
sticky-toffee-chocoladecake.jpg

*zelfs ik werd een beetje misselijk, maar kan ook door de bol ijs komen met een mega toef slagroom welk ik on-the-side erbij nam

Die ossenhaas...!!

• #22.773
:meal: die zou er zelfs nu al weer in gaan!
Sorry Wesley..na de OR...stel dat je je in de top drie plaatst, mag je dan weer doorcutten voor het NK?? Of vind je het dan wel welletjes..

Haha geeft niet man hoop dat het net zo lelker was als het eruit ziet. En nee dan vind ik het welletjes. Ben bang dat ik dan ook veel ga inleveren. Ben nu ook weer leeg en lijkt nu dat ik ook veel heb ingeleverd maar komt omdat ik maandag nog helemaal vol stond haha.

Maar heb voor 2e paasdag al een ayce gereserveerd haha

oei, ik ben afgelopen jaar daar ook geweest (rijke tata jwz). Was erg lekker inderdaad :thumbs:

.. Knofloosjus .. Weer iets dat ik op mijn lijstje kan schrijven: nog nooit van gehoord, laat staan dat ik het ooit heb geprobeerd..

• #22.778
Haha geeft niet man hoop dat het net zo lelker was als het eruit ziet. En nee dan vind ik het welletjes. Ben bang dat ik dan ook veel ga inleveren. Ben nu ook weer leeg en lijkt nu dat ik ook veel heb ingeleverd maar komt omdat ik maandag nog helemaal vol stond haha.

Maar heb voor 2e paasdag al een ayce gereserveerd haha
Kijk aan goede vooruitzichten! Ben benieuwd hoe de OR gaat man!!
Snap je niet..

oei, ik ben afgelopen jaar daar ook geweest (rijke tata jwz). Was erg lekker inderdaad :thumbs:
Ach..de rekening viel eigenlijk best mee (niet zelf betaald, daar niet van..), maar gewoon een hoop van die decadente mensjes..
.. Knofloosjus .. Weer iets dat ik op mijn lijstje kan schrijven: nog nooit van gehoord, laat staan dat ik het ooit heb geprobeerd..
Wel erg aanwezig, maar jus lag op je bord om de biefstuk..dus was stukje afsnijden en vervolgens keuze aan jezelf om het wel of niet door de jus te halen..

Vanmorgen eerst even mijn pa geholpen in de tuin. Het grindpad moest opzij geschept en geharkt worden..gratis cardio.. ;)

Daartoe pas om 11:00uur ging trainen. Had van een collega een scoop Mesomorph gekregen..prima pwo:thumb: Goede focus, maar geen zieke XTC waas..

Delts, traps & cardio:
Reverse db fly:

5kg: 15, 15 (warmup)
8kg: 12, 12 (super MMC!)
10kg: 12, 12 (nice:D)

Db shoulder press:
18kg: 12 (warmup)
28kg: 12, 12 (best easy met goede MMC)
30kg: 9
Dropset: 30kg-->16kg: 6, 9 (top:fire:)

Side raise:
4kg: 15, 15
6kg: 15, 15 (iets meer smijten, maar prima pomp!)

Barbel shrugs (straps):
60kg: 10 (warmup)
85kg: 10 (slow controlled..sqeeeez!:fire:), 10 (idem)
100kg: 10, 10 (niet te klagen!)
120kg: 15 (powershrugs), 10 (idem)

Seated leg curl:
23kg: 15
43kg: 15, 15, 15, 15 (zieke burn..helemaal kapot sqeezen:fire::fire:)

Db floorpress:
12kg: 15
22kg: 15 (warmup)
30kg: 15, 15, 15 (voelde allemaal licht als een veertje:fire:)

Cable fly's (pomp):
27kg: 20, 20, 20

Extra: Pushdown:
27kg: 15
36kg: 15, 15 (even beetje pompen)

Strafcardio, fietsen:
40min / 19.13km / 222kcals (zo ondankbare cardio dit!) / HR~131 (mezelf de t*fus gefietst om mijn hartslag daar te krijgen! Vanwege knie-aids fietsen als cardio..)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Super nice!!:D)

En de voeding..

Voeding zaterdag 19-03-2016:
6:45 1 grapefruit
7:30 2 koppenkoffie
9:00 1 kop koffie
10:00 50g havermout + 25g whey delicious + 10g rozijnen + kop koffie:coffeepc:
10:30 1 scoop Mesomorph + 1 scoop Amino-1
13:00 1 scoop Amino-X
13:45 90g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + vit D
14:30 150g kipfilet
15:00-17:00 verjaardag...
19:00 Snackbar rotzooi
20:00 25g nightprotein

E/K/V geen idee

Ook altijd grapefruit voor je ontbijt Marvin?

• #22.780
Terug
Naar boven