- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
dat je nog kan chinnen met al dat voedsel in je maag![]()
hahaha

@marvin - gewoon goed bezig! het water loopt me in de mond bij het zien van al die carbs in je voeding
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat je nog kan chinnen met al dat voedsel in je maag![]()

Yes..always strictly business (weekdays)..

Yes, yes! I took it!voor mij vandaag ook schoudertjes!
take the pain en knallen!

Ik vind die carbs ook te lekker..dus in eerste instantie gaan ze ook in mijn cut er niet uithahaha
@marvin - gewoon goed bezig! het water loopt me in de mond bij het zien van al die carbs in je voeding

Thanks Miron!

THanks gozer!Sterke side raises man! En ook je dumbbell shoulder presses mogen er wezen! Breng je ze zelf in positie?
Die rustdag morgen verdien je![]()
Ja die dumbbells zwiep ik zelf in positie!
Dit is echt sterke shit, man!
Ik zal nog veel moeten trainen om te tillen wat jij kan, gozer.
En ik maar denken dat jij alleen maar skate ...
Thanks mannen

HuhVanwaar de naam van de training eigenlijk?
(rest is al gezegd nl..)
Je bedoelt training C? Dat is namelijk omdat ik ABCABCABCD etc doe (waarbij D benen is)..Of bedoel je wat anders?True, maar het was de spierpijn die het verpeste!Te lange opwarming imo ... anders had je die 40'ers makkelijker gedrukt
Die upright rows & die shrugs erna zien er ook lekker uit![]()
Traps = klein --> veel traps werk --> traps = grootgotta love the shoulders
goed bezig man - complete training. erg veel traps werk wel, hoezo is dat?

Scherp...de zwaarde rear delts verdienen niet de schoonheidsprijs, maar heel licht vind ik ze ook niet fijn...maar ik weet verdomd goed hoe ik ze kan isoleren, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken..ik ben best benieuwd hoe je die rears/1 arm side uitvoert, omdat ze bijna even zwaar zijn, terwijl de rear een kleine spiergroep is waar je imo niet zwaar voor hoeft te gaan.
lekker volume gedraait marvin, btw, doe je dan skateboarden of wut?

En ik doe soms aan inline skaten, maar is een tijd geleden!

Tja..cable deads kunnen lekker zijn..maar wij hebben te weinig gewicht op de stack..ze zijn overigens seated op een row machine...wat betreft de pullover gaan daar al eeuwig discussies over...ik vind enkel het bovenste deel borst aanspreken en ook dat valt eigenlijk wel mee..het is voor mijn IMO meer een rugoefening...maar was gebrek aan beter want de chin en pulley waren bezet!Netjes, haha cable deadlift, is dat wat?
En dumbbell pullover is toch meer voor borst?