- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks mates

Het is zeker gelukt

Ik kan niet meer zwaar yates rowen als ik eerst DL, dus vandaar de keuze deads ALTIJD op het einde te doen..dat je nog zo heavy kunt dl'en na die yates rows!
chin-ups gaan ook goed
Moet ik maar eens testen inderdaad!1RM DL zal dan wel over de 200 zitten dus ik zou hem echt wel een keer doen als ik jou was, puur omdat het kan![]()

Je weet toch!!+1 brutale actie hoor als laatste rugoefening nog wel.
Netjes baas.
Laten we het hopen 3x10 is zeker een mooi streven..je chins gaan ook goed man, zit duidelijk verbetering in toch!
blijven doorgaan en je pakt zo 3x10
succes met je training
Tja..ik vind niets fijner als direct na mn avondeten te gaan trainen!!dat je nog kan chinnen met al dat voedsel in je maag![]()

Thanks gozer!
Gelukkig
!Mwoah...ik heb hem wel hard gepakt, maar gewoon minder gewicht, omdat het al wat leger was...begin ook liever met dumbbells...+dat de bench sessie hoogvolume lijkt, maar dat valt best mee al trek je de eerste twee warmup sets eraf..Hard gebeukt weer!Misschien nog ff meer een balans vinden in die Presses; ik bedoel daarmee Bench ff minder volume pakken zodat je nog wat meer over hebt om ook nog die inclines hard te pakken
![]()

Schouders na borsttraining (ook al zit er een dagje tussen) vind ik erg lastig aangezien het veel dezelfde spieren gebruikt...Vandaag schouders! Pff, dat wordt een zware dobber..heel mijn lijf doet nog pijn!
Training C: Schouders + traps + buik:
Seated dumbbell shoulder press: 4x6-8
Lying rear delt raise (45°): 3x6-8
Single arm side raise (superstrict): 3x6-8 + 1x15+
Upright row: 3x6-8
Barbell shrugs: 4x6-8
Dumbbell Shrugs: 3x10
Voeding donderdag 18-03-2010:
7:15 52g brinta + 44g whey + 34g rozijnen, banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen kalkoenfilet (100g)
11:00 1 boterham kalkoenfilet (25g)
12:30 3 boterhammen kalkoenfilet (75g) + appel
15:00 75g basmati rijst + 225g kipfilet + 50g sperzibonen + appel
17:00 1 cafeine caps.
17:30 Aardappels + 200g andijvie + 150g kipfilet + 200ml magere yoghurt
20:00 35g dextrose + 5g CEE
20:30 40g whey + 200ml halfvolle melk
21:00 75g basmatirijst + 50g sperzibonen + 180g panga
~22:30 250ml magere kwark + zoetstof + visolie + 25g pinda’s
~3600kcals: E/K/V = 306g (34%) / 445g (50%) / 60g (15%)
)Het komt met name door de deload van vorige week..ben maandag gelijk weer snoeihard aan de bak gegaan, wat heeft geresulteerd in behoorlijke spierpijn! Het gaat vast volgende week al beter!Schouders na borsttraining (ook al zit er een dagje tussen) vind ik erg lastig aangezien het veel dezelfde spieren gebruikt...
Sterkte, en eet smakelijk (bij mij staan de schoudertjes ook op t programma)