AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nette training ondanks je motivatie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.182
Dikke kruishef volume man. Zal je wel voelen vandaag :o

Mooie training, vooral de DL. Daar heb je al 3 van de 4 aapjes mee gescoord :D

Maar jouw squat is ook geen 150kg..:o

De notering volume per week zegt idd heel weinig als je niet weet wat de onderliggende setjes en gewichten zijn geweest. Ik vind het niet zo nuttig.
Als je het noteert als: 5x5 @120 kg enz. dan kan iemand altijd het totaal volume daaruit berekenen. En ik zou niet de opwarm setjes meerekenen, daar krijg je toch geen trainings effect van.

Mooie DL zo

Spierpijn in onderrug.. Niet bepaald de fijnste vorm van spierpijn. Buik vind ik nog het ergst..

Die floorpresses, ik ben jaloers! Ik krijg die oefening maar niet goed onder de knie... Vwb die 2e bak, nu heb je me op een idee gebracht haha!

Ik zei het je! Het komt helemaal goed met die training. :thumb:. Gisteren niet eens cheats trouwens?? :P

Echt pijntjes in onderrug marv? Ofniet? Hoe bevalt fb je trouwens,?

• #24.190
Dikke kruishef volume man. Zal je wel voelen vandaag :o
Jup..:o

Mooie training, vooral de DL. Daar heb je al 3 van de 4 aapjes mee gescoord :D

De notering volume per week zegt idd heel weinig als je niet weet wat de onderliggende setjes en gewichten zijn geweest. Ik vind het niet zo nuttig.
Als je het noteert als: 5x5 @120 kg enz. dan kan iemand altijd het totaal volume daaruit berekenen. En ik zou niet de opwarm setjes meerekenen, daar krijg je toch geen trainings effect van.
True, true:D

Spierpijn in onderrug.. Niet bepaald de fijnste vorm van spierpijn. Buik vind ik nog het ergst..
Nee..in mijn onderrug voelt ook eerlijk gezegd vaak meer als gewoon pijn dan spierpijn..
Die floorpresses, ik ben jaloers! Ik krijg die oefening maar niet goed onder de knie... Vwb die 2e bak, nu heb je me op een idee gebracht haha!
Huh..wat is moeilijk aan floorpresses??? Ik vind zelf het gewicht een beetje tegenvallen nog steeds..maar zal ook door de pauze komen.

Welke B&J's gaan het worden?

Ik zei het je! Het komt helemaal goed met die training. :thumb:. Gisteren niet eens cheats trouwens?? :P
Nope gister niet...vandaag al wel weer een stuk taart:roflol: Ging iemand weg hier op mijn werk..

Vanavond mogelijk chinees, want eet bij mijn ouders..en die hadden niet veel tijd om te koken..

Uberhaupt een waardeloze week dit qua voeding, want morgen eet ik bij mijn schoonmoeder...pannenkoeken..:o en overmorgen weer uit eten..tja..

Maximaal Marvinnen zo..

Echt pijntjes in onderrug marv? Ofniet? Hoe bevalt fb je trouwens,?
Beetje pijntjes wel..fysie en manueel wisten pas ook even niet meer wat ze ermee moesten. Nu zeurt het onderin een beetje, maar daar is wel mee te leven.

Echter zet het me soms wel te denken..moet ik wel zo zwaar blijven deadliften e.d of maak ik daar meer mee kapot dan ik wil..

Fullbody bevalt eigenlijk nog wel aardig..qua resultaat kan ik weinig zeggen al vond ik dat ik er gister best ok uit zag na het trainen..:o

doe je veel zittend werk?

misschien wat meer stabiliteit en de kleinere spiertjes trainen. scheelt bij mij een hoop qua onderrug klachten ;)

En als de fysio er niks mee kan dan zit je gewoon bij de verkeerde fysio :o

op ze minst wat oefeningen voorschrijven.

misschien wat meer stabiliteit en de kleinere spiertjes trainen. scheelt bij mij een hoop qua onderrug klachten ;)

Dit, ik doe elke ochtend oefeningen.

Flink een aantal DL's inderdaad! En dan ook nog een zooi T-bar's vooraf. Lekkah! Welke landmine variant doe je eigenlijk? Had me er laatst eens in verdiept en je hebt best leuke varianten namelijk (de 180 variant is schijnbaar heel erg goed voor je abs).

• #24.194

Mijn werk is een beetje 70/30 qua zitten en in beweging zijn..mijn fysio liet me inderdaad werken aan mijn mobiliteit en core-stabillity..

Echter gun ik mezelf de tijd niet voor fysio oefeningen..ik hou dat dan vaak een week of twee netjes vol en daarna verslonst het weer. Pas als ik weer 'teveel' last ervaar ga ik weer langs de manueel of fysio..:o

Dit, ik doe elke ochtend oefeningen.
Waar haal je de tijd vandaan?
Flink een aantal DL's inderdaad! En dan ook nog een zooi T-bar's vooraf. Lekkah! Welke landmine variant doe je eigenlijk? Had me er laatst eens in verdiept en je hebt best leuke varianten namelijk (de 180 variant is schijnbaar heel erg goed voor je abs).
Deze was het (focus borst/schouders)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De training van gisteren..de inclines gingen niet van harte! Maar had natuurlijk gister ook al incline dumbel press gedaan..

FB2:
Incline benchpress:

25kg: 10
45kg: 5
65kg: 3 (warmup)
77.5kg: 5 (oef!:(), 5 (man, man!), 3, 3, 3, 3, 3 (dan maar drietjes..:fire:)

Pull-up:
Bw; 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 (8x5 redelijk gecontroleerde reps:fire:)

Cable fly’s:
23kg: 12 (warmup)
32kg: 12 (sqeez!:fire:)
36kg: 12 (nipt, maar prima!)
41kg: 10 (damn!:fire:)

Goblet squat:
30kg: 12 (warmup)
40kg: 15, 15, 15, 15 (laatste set was pittig. Hanteer een lange TUT en was nog iets hoger gaan staan, waardoor ik extra diep kon zakken:thumb:)

Machine crunch:

30kg: 8
50kg; 8, 8, 8

Barbel calfraise:
100kg; 8
120kg: 8 (warmup)
155kg: 12, 12, 12, 12 (nice:D)

Shrugs (straps):
60kg: 10 (warmup)
90kg: 10 (explosief!), 10 (top MMC!), 10
110kg: 10, 10 (wel een paar powershrugs:fire:)

Verder geen tijd voor nog wat ab-work of cardio. Geen chinees gegeten bij mijn ouders, dus dat scheelde weer wat kcals...wel twee stukken taart:roflol:

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(ondanks de 'slappe' bench wel tevreden)

En de planning voor vandaag in de spoiler!

(Preventieve) strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~85-90min / ~28-29km / ~800-900kcals

En dan vanavond lekker pannenkoeken eten bij mijn vriendin haar ma:meal:

Voeding, vrijdag 10-06-2016:
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL) + monster caps
9:00 2 koppen koffie
11:00 45g whey iso + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 Oh yeah good grab + blik monster energy rehab
Pre-cardio: 5g BCAA (8:1:1, Musculi) + evt. 200mg caffeine
17:30 30g nightprotein
18:30 Pannenkoeken (~1500kcals) :eating:

~2500kcals, E/K/V = 200g (30%) / 250g (38%) / 95g (32%)

Ruilt Chinees in voor taart, say what?!
Kom op Marvin, Chinees is het beste voer ooit :(

Die pull ups moeten wel slopend zijn geweest, nette training!

Mijn werk is een beetje 70/30 qua zitten en in beweging zijn..mijn fysio liet me inderdaad werken aan mijn mobiliteit en core-stabillity..

Echter gun ik mezelf de tijd niet voor fysio oefeningen..ik hou dat dan vaak een week of twee netjes vol en daarna verslonst het weer. Pas als ik weer 'teveel' last ervaar ga ik weer langs de manueel of fysio..:o
Ik herken dit helaas wel :o Maar in feite neem je zelf geen verantwoordelijkheid en laat een ander je problemen herstellen. (Ik ga meteen weer aan psoas stretch werken....)

Lekkere trainingen de laatste tijd hier!

Ziet er toch goed uit man ;)

• #24.199
Ruilt Chinees in voor taart, say what?!
Kom op Marvin, Chinees is het beste voer ooit :(
Nee, nee...dat is niet wat er gebeurt is..om 10:30uur is er taart gekomen op mijn werk..en om 15:00uur heb ik mijn kip en spinazie opgegegeten en mijn rijst vervangen voor nog een stuk taart.

Bij mijn ouders at ik kip kerrie met rijst en griekse yoghurt (0.0) met aardbeien toe ipv een AYCE Chinees:roflol:

Die pull ups moeten wel slopend zijn geweest, nette training!
De laatste reps gingen niet van harte!
Ik herken dit helaas wel :o Maar in feite neem je zelf geen verantwoordelijkheid en laat een ander je problemen herstellen. (Ik ga meteen weer aan psoas stretch werken....)

Lekkere trainingen de laatste tijd hier!
Klopt...je hoopt altijd als je naar de fysio of manueel gaat dat ze een 'quik fix' hebben..

Soms is dat overigens ook zo, met name de manueel heeft weleens wat los gemaakt waardoor ik daarna gelijk pijnvrij was:D
Mocht ook niet klagen

Terug
Naar boven