Tim Gieteling
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 132
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik eerlijk ben gingen ze eigenlijk vrij makkelijk..Wat een zooi triple op die DL man. Zal wel zweten geweest zijn![]()

Mocht niet klagen!

Jup..Dikke kruishef volume man. Zal je wel voelen vandaag![]()

True, trueMooie training, vooral de DL. Daar heb je al 3 van de 4 aapjes mee gescoord
De notering volume per week zegt idd heel weinig als je niet weet wat de onderliggende setjes en gewichten zijn geweest. Ik vind het niet zo nuttig.
Als je het noteert als: 5x5 @120 kg enz. dan kan iemand altijd het totaal volume daaruit berekenen. En ik zou niet de opwarm setjes meerekenen, daar krijg je toch geen trainings effect van.

Thanks

Nee..in mijn onderrug voelt ook eerlijk gezegd vaak meer als gewoon pijn dan spierpijn..Spierpijn in onderrug.. Niet bepaald de fijnste vorm van spierpijn. Buik vind ik nog het ergst..
Huh..wat is moeilijk aan floorpressesDie floorpresses, ik ben jaloers! Ik krijg die oefening maar niet goed onder de knie... Vwb die 2e bak, nu heb je me op een idee gebracht haha!
Ik vind zelf het gewicht een beetje tegenvallen nog steeds..maar zal ook door de pauze komen.Nope gister niet...vandaag al wel weer een stuk taartIk zei het je! Het komt helemaal goed met die training.. Gisteren niet eens cheats trouwens??
![]()
Ging iemand weg hier op mijn werk..
en overmorgen weer uit eten..tja..Beetje pijntjes wel..fysie en manueel wisten pas ook even niet meer wat ze ermee moesten. Nu zeurt het onderin een beetje, maar daar is wel mee te leven.Echt pijntjes in onderrug marv? Ofniet? Hoe bevalt fb je trouwens,?

doe je veel zittend werk?
misschien wat meer stabiliteit en de kleinere spiertjes trainen. scheelt bij mij een hoop qua onderrug klachten
En als de fysio er niks mee kan dan zit je gewoon bij de verkeerde fysio
op ze minst wat oefeningen voorschrijven.
Mijn werk is een beetje 70/30 qua zitten en in beweging zijn..mijn fysio liet me inderdaad werken aan mijn mobiliteit en core-stabillity..doe je veel zittend werk?
misschien wat meer stabiliteit en de kleinere spiertjes trainen. scheelt bij mij een hoop qua onderrug klachten
En als de fysio er niks mee kan dan zit je gewoon bij de verkeerde fysio
op ze minst wat oefeningen voorschrijven.

Waar haal je de tijd vandaan?
Deze was het (focus borst/schouders)Flink een aantal DL's inderdaad! En dan ook nog een zooi T-bar's vooraf. Lekkah! Welke landmine variant doe je eigenlijk? Had me er laatst eens in verdiept en je hebt best leuke varianten namelijk (de 180 variant is schijnbaar heel erg goed voor je abs).
), 5 (man, man!), 3, 3, 3, 3, 3 (dan maar drietjes..
)
)
)
)
)
)

Ik herken dit helaas welMijn werk is een beetje 70/30 qua zitten en in beweging zijn..mijn fysio liet me inderdaad werken aan mijn mobiliteit en core-stabillity..
Echter gun ik mezelf de tijd niet voor fysio oefeningen..ik hou dat dan vaak een week of twee netjes vol en daarna verslonst het weer. Pas als ik weer 'teveel' last ervaar ga ik weer langs de manueel of fysio..![]()
Maar in feite neem je zelf geen verantwoordelijkheid en laat een ander je problemen herstellen. (Ik ga meteen weer aan psoas stretch werken....)Nee, nee...dat is niet wat er gebeurt is..om 10:30uur is er taart gekomen op mijn werk..en om 15:00uur heb ik mijn kip en spinazie opgegegeten en mijn rijst vervangen voor nog een stuk taart.Ruilt Chinees in voor taart, say what?!
Kom op Marvin, Chinees is het beste voer ooit![]()
De laatste reps gingen niet van harte!Die pull ups moeten wel slopend zijn geweest, nette training!
Klopt...je hoopt altijd als je naar de fysio of manueel gaat dat ze een 'quik fix' hebben..Ik herken dit helaas welMaar in feite neem je zelf geen verantwoordelijkheid en laat een ander je problemen herstellen. (Ik ga meteen weer aan psoas stretch werken....)
Lekkere trainingen de laatste tijd hier!

Mocht ook niet klagen
moet eigenlijk ook vaker foamrollen, maar telkens geen zin in.