MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ach...je doet t beter dan ik...
Op vakantie en griep hebben :(

Dat uitrekenen deed ik eerst ook nooit hoor:roflol: Dat doe ik voor de powerlifters hier..die schijnen dat interessant te vinden.

De meeste oefeningen doe ik op gevoel. Zo pak in de inclines vandaag op 32kg..red ik daarmee 3x12x32kg, dan verzwaar ik naar 34kg volgende keer. Red ik dat niet dan hou ik het gelijk..echter probeer de laatste tijd wel af en toe andere dingen, omdat het voorgenoemde niet altijd even goed werkt. Dus soms verzwaar ik wel en draai ik minder reps..
Ja die powerlifters compenseren het niet berekenen van hun voeding wel met 1RM% berekeningen :roflol:

Als je maar iedere keer hetzelfde probeert of net iets zwaarder als het goed gaat blijf je vooruitgang boeken.
Goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.143
Ach...je doet t beter dan ik...
Op vakantie en griep hebben :(
Hè gadver Marina! Al die stress komt er nu vast uit..:sad: Beterschap in ieder geval..

Ja die powerlifters compenseren het niet berekenen van hun voeding wel met 1RM% berekeningen :roflol:

Als je maar iedere keer hetzelfde probeert of net iets zwaarder als het goed gaat blijf je vooruitgang boeken.
Goed bezig!
Klopt..maar op een bepaald punt loop ik altijd vast! :(

Goed bezig!
Inb4 the rel.
Appjes zijn verstuurd

Iedereen heeft wel eens een off-day, gewoon een wat rustigere training neerzetten doet soms wonderen. :)

hoi ik kreeg een appje.

Goed bezig!

een van de '' regels '' in PLing is dat calculated 1RM's complete BS zijn en je zal bijna nooit een PLer horen praten over een calculated 1RM.

Klopt..maar op een bepaald punt loop ik altijd vast! :(

and that's where training comes in.

• #24.149
Inb4 the rel.
Appjes zijn verstuurd
Bedankt!:D

Ik heb ze niet eens dikke powerlifters genoemd in mn post..
O wacht nu doe ik dat alsnog:rolleyes:
Hue, hue :schoot::schoot:

ook belangrijk
Iedereen heeft wel eens een off-day, gewoon een wat rustigere training neerzetten doet soms wonderen. :)
True..ik kijk wel even wat het brengt. Ik pin me nergens aan vast, want toen ik net even een rondje liep in de pauze bekroop me het gevoel gewoon helemaal niet te gaan..

Dus dan geldt: iets is beter dan niets..
hoi ik kreeg een appje.

een van de '' regels '' in PLing is dat calculated 1RM's complete BS zijn en je zal bijna nooit een PLer horen praten over een calculated 1RM.

and that's where training comes in.
Hoi:wave: Het ging denk ook niet over calculated 1RM's..het ging over rekenen met x% van 1RM..

Dat laatste heb je een punt, wat dat betreft doe ik maar wat...:rolleyes:

Waarom doen ze dan zo weinig reps, of 1?

weinig reps? 1 rep? Wie zegt dat powerlifters dat doen?

als ik beetje rond kijk in de logs zijn het vooral de bodybuilders die iedere training wat goor zware ramped up setjes doen en de powerlifters die gewoon submaximaal volume draaien

als ik beetje rond kijk in de logs zijn het vooral de bodybuilders die iedere training wat goor zware ramped up setjes doen en de powerlifters die gewoon submaximaal volume draaien

3/4/5 reps bankdrukken vind ik weinig..

Welke BB'ers draaien dan weinig volume?
Zie het zelf niet echt voorbij komen in de logs maar die kunnen hun log wellicht dan beter verplaatsen naar de PL sectie..:trollface:

Marvin, hoeveel kcal reken jij altijd voor uiteten? Om safe te zitten? Voorgerecht hoofdgerecht zegmaar..

Snap dat dat niet te berekenen valt, maar beter dan niets :o

Marvin, ik wil een bak b&j inbouwen in mijn cheatmeal aankomende zaterdag. Tips? Ik eet dat namelijk nooit :p

• #24.157
Waarom doen ze dan zo weinig reps, of 1?
Niet alleen maar natuurlijk ;)

Ik zeg niks..ik eet :popcorn:

Welke BB'ers draaien dan weinig volume? Zie het zelf niet echt voorbij komen in de logs maar die kunnen hun log wellicht dan beter verplaatsen naar de PL sectie..:trollface:
Variatie is key! Maar ik zou NOOIT een volledige low volume training doen..

Marvin, hoeveel kcal reken jij altijd voor uiteten? Om safe te zitten? Voorgerecht hoofdgerecht zegmaar..

Snap dat dat niet te berekenen valt, maar beter dan niets :o
Heel ruim 1500kcals (voor, hoofd, nagerecht..), maar meestal reken ik met 11a1200..

AYCE is niet te berekenen..:roflol:

Ik draai zoveel volume dat ik vaak zat 3 uur bezig ben met mijn trainingen :p
...en je bent nog steeds zalmig:trollface:

Marvin, ik wil een bak b&j inbouwen in mijn cheatmeal aankomende zaterdag. Tips? Ik eet dat namelijk nooit :p
Als je gaat voor een van mijn favorieten: chunky monkey..dan moet je ergens anders 5x250kcals = 1250kcals weglaten..

500ml B&J Chunky monkey bevat dan nog wel 17.5g eiwit:roflol: / 120g koolhydraten / 75g vet

Het beste zou dus zijn om hier en daar op de dag wat vet en koolhydraatbronnen weg te laten, zodat je toch netjes je macro's behoudt..:rolleyes:

Gewoon vreten! Pas op voor de brainfreeze..
Dat kan natuurlijk ook..

Als ik een hoger metabolisme had zou ik er iedere dag een pot in fitten:roflol:

Ik draai zoveel volume dat ik vaak zat 3 uur bezig ben met mijn trainingen :p
Waar haal je de tijd vandaan.. Ben blij dat 6/10 sets per spiergroep 8/12 reps mij verder helpt en maar 1/1.5 uur kost.

Wel mooie kcal burn sessies though 3 uur trainen!

Haha dat fitten gaat goed komen, komt namelijk een duurloopje van een uur achteraan dus ga zeker over de helft van die kcal weer verbranden die dag! Thanks!

Welke BB'ers draaien dan weinig volume?
Zie het zelf niet echt voorbij komen in de logs maar die kunnen hun log wellicht dan beter verplaatsen naar de PL sectie..:trollface:

weinig volume is iets anders dan laag in reps. Maar kijk maar eens rond er zijn een hoop die opwerken naar 1 ramped up setje op lage reps @Pillz @Robke78

Ik zeg niks..ik eet :popcorn:

Variatie is key! Maar ik zou NOOIT een volledige low volume training doen..

ik doe aardig veel volume ondanks dat ik niet per se hoog in reps zit. Gewoon veel setjes en veel dagen. Vorige week 6700kg bp volume gedaan en 12000kg squat volume

Terug
Naar boven