MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.621
Lekkere training marv! Die floorpresses gaan idd lekker, ook maar eens proberen. Maar train je nu 2dagen achter elkaar fb? Heb je geen spierpijn nu?
Jawel..maar kan morgen waarschijnlijk niet trainen en zondag ook niet...

Floorpresses zijn lekker! Goede isolatie ook voor borst en mooie toevoeging om door een sticking point in je bench heen te komen..

Goeie deads en presses, zit toch wel progressie in zo te zien!
Gestaag, maar er lijkt nog wel wat vooruitgang in te zitten.. 8x3x100kg op de floorpresses zou toch mooi zijn!

Elke rep op deadlift was ook technisch goed en relatief makkelijk haalbaar?

Goede cardio, weer eens wat anders dan fietsen :D

• #24.625
Elke rep op deadlift was ook technisch goed en relatief makkelijk haalbaar?
Ze gingen redelijk vlot..geen smerige grinders. Echter lift ik wel teveel met mijn rug (zonder (overdreven) bochel..:roflol:)..het lukt me op een of andere manier niet om mijn heup goed laag te krijgen..

Maar met name met die 190kg leek een tweede rep er steeds niet in te zitten..
Zeker, en dan 100kg gewone bench ;)
Op zo veel reps? Dat zou wel nice zijn, maar zie ik niet snel gebeuren met een 1RM van 112.5kg..:o

Goede cardio, weer eens wat anders dan fietsen :D
Uhu..waren flinke bielzen en heb aardig moeten graven en ploeteren om sommige stenen los te krijgen..:D

Gewoon zo opbouwen net als je floorpress?

Mooie training Marv! Mbt je rug, hoe is de stand van je bureau tov je ellebogen? Dit is ook iets wat vaak voor problemen zorgt.. Net als de hoek van je knieën trouwens! (In b4 Leroy Kakiay 90graden)

• #24.631
Gewoon zo opbouwen net als je floorpress?
Dat doe ik al..echter doe ik nu wide grip benchpresses en begin ik toch een beetje vast te lopen.

Maar draai volgens mij vooralsnog nog 6-8 reps/set.

Dit, ik ben toen op 8x3x80 begonnen en toen op 8x3x97,5 geëindigd en toen ging ik cutten:p
Het vreemde is inderdaad dat ik net als @Basma al ergens anders aangaf doubles en triples vaak fatsoenlijk kan draaien ook op hoge intensiteit, maar als ik wil gaan reppen >6 reps wordt het ineens een strijd..

Aan de andere kant...ik ben geen powerlifter:roflol:

Dit idd!
En dat op je ouwe dag. :) Nou ja, relatief omdat je al zoveel jaar traint.
Sometimes I feel old...realy realy old!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol: Dat is me gelukkig nog nooit gebeurt!

Zou echt right in the feels zijn..:o

Mooie training Marv! Mbt je rug, hoe is de stand van je bureau tov je ellebogen? Dit is ook iets wat vaak voor problemen zorgt.. Net als de hoek van je knieën trouwens! (In b4 Leroy Kakiay 90graden)
Mijn knieen ongeveveer 90° en rug recht tegen de leuning...mijn ellebogen...ehm...tja hoe omschrijf je dat..

Haha leuke vorm van cardio, zo blijf je het een beetje afwisselen. :)

Het vlak van de stoel waarop je onderarmen rusten moet horizontaal evenwijdig zijn aan het bureaublad :) voeten moeten ook op de grond komen in hoek van ongeveer 90 graden.

• #24.634
Haha leuke vorm van cardio, zo blijf je het een beetje afwisselen. :)
klopt..zowieso is cardio leuker als het nog enigzins een doel heeft

Het vlak van de stoel waarop je onderarmen rusten moet horizontaal evenwijdig zijn aan het bureaublad :) voeten moeten ook op de grond komen in hoek van ongeveer 90 graden.
hmm..dan zit ik goed..mijn toetsenbord stond alleen wat verweg..dus die heb ik wat meer naar me toe gehaald, zodat ik niet neig voorover te buigen

Niks mis met een riem te gebruik om lagere intensiteit imo.

Lekker klussen telt niet als cardio Marv :p

• #24.636
Op een redelijke dag tik ik de 1gr cafeïne wel aan :o

Terug
Naar boven