AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Cafeïne, komop jongens, dat is voor noobs. DMAA is the way to roll.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.662
Mwah, nee dank je! Momenteel gaat dat mijn progressie alleen maar in de weg zitten ben ik bang.
Pomen of verzuipen! Je moet er wel een beetje vol bij staan natuurlijk in t weekend ;)

in b4 300 g carbs pwo
Shape is over het weekend redelijk gebleven..:D

Lekker gehumpt....eh gepompt :p
Beide..:D

Enne Marvin nog gegaind het afgelopen half jaar dat ik niks heb gelezen hier ?
Ehm nee..je hebt zelf de vicieuze cirkel van het marvinnen gemaakt...daar is niets aan veranderd.

Train enkel fullbody nu en lijk soms nog wat progress te maken..
Nazi approves
Lekker inderdaad:meal:
Moet ook gebeuren..
:roflol:
needles wel beter voor de gains :p
Aids besmette naalden niet hoor..
Jawel..maar had donderdag en vrijdag ook al borst getraind..:roflol:

Dit weekend een vrijgezellen feest gehad op zaterdag van mijn schoonbroertje. Zijn overdag naar Veluwe Valley geweest waar we allerlei aktiviteiten hebben gedaan (levend tafelvoetbal, krat stapelen, parkourtjes, boxen met reuze handschoenen, boogschieten en quadrijden)...daar hebben we ook geBBQ'd, maar dat bleef allemaal redelijk netjes! Daarna naar een ontzettend fout vakantiepark gegaan..vol; met kampers en Polen:roflol: om daar gezellig drankjes enzo te doen om vervolgens in Arnhem te gaan stappen.

De eerste tent werden we doodleuk uitgezet wegens...ehm..tja..Allemaal leuk en aardig, maar toen gingen de beveiligers doodleuk allemaal aan elkaar doorgeven dat die grote groep met die jongen in een wit balerina pakje er niet in mochten volgens wangedrag..Uiteindelijk bij Shooters er wel in gelaten,, maar wel scherp in de gaten gehouden...daar met ze allen menig drankje gedronken..en uiteindelijk totaal niet kunnen slapen. Was ook zo slim geweest om vooraf van iemand een pilletje Clen aan te nemen..en ehm vervolgens helemaal in mijn mik te duwen..

de hele avond heart rate over 9000 en trillerig als een rietje...wat zondag ook niet over was:roflol: S'nacht nog even een broodje doner gegeten omdat het kon.

En toen gisteren gelijk weer door naar Parkbeatz..een klein festivalletje in Tilburg. Daar ben ik maar even van de drank afgebleven en heb ik het G-ewoon G-zellig G-ehouden.... ;)

De voeding gister was het volgende..:roflol:

Voeding zondag 03-07-2016:
9:00 Blik monster rehab
10:00 2 kaiserbroodjes met filet american + 1 bolletje kipfilet + 2 koffie
11:00 2 handjes M&M's en 2 koetjes repen:eating:
12:30 80g havermout + 35g whey iso + 15g rozijnen + 3 koetjesrepen + 2 multivit
15:00 1 banaan
18:00 Broodje kipsate + kleine portie churro's
22:00 Cornetto kingcone (fucking 365kcals:eek!:) + 85g autodrop

E/K/V geen idee:roflol:

Gewicht & taille maandag 04-07-2016:
Gewicht 81.9kg (gelijk gebleven geloof ik..)
Taille: 74.0cm (idem..)

Verder is deze week deload week, maar die begint niet zo best! Vanmorgen hondsberoerd wakker geworden en mijn kop barst uit elkaar..heb me daarom ziek gemeld..:sad: Nog even aankijken of ik wel even mijn deload workout doe vandaag, maar anders doe ik die denk morgen als ik me beter voel! Hoop zeker woensdag weer aan de bak te kunnen!

De voeding voor vandaag! Geen tijd gehad om te preppen, dus tja...echt 'gain-voedsel' #RubenBaars #bloedgroepdieet

Voeding maandag 04-07-2016:
8:00 2 koppen koffie + 2 paracetamol + 1 ibuprofen:roflol:
11:00 90g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + 2 koppen koffie + multivit & vit D
13:00 250g Griekse yoghurt + 125g ananas + 6g BCAA (2:1:1 XXL) + 5g BCAA (8:1:1 musculi)
15:00 250g Griekse yoghurt + 125g ananas + grapefruit
17:00 30g whey iso
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2025kcals, E/K/V = 200g (39%) / 225g (44%) / 40g (17%)

• #24.664
marvin

ik ging laatst lege flessen wegbrengen en kwam er toen tot mijn schrik achter dat ik ergens in de afgelopen weken een fles NORMALE COLA ipv light heb gedronken :( :( :( maar ik weet dus niet hoelang dat precies geleden is

wat is de juiste strafcardio applicatie voor deze situatie?

marvin

ik ging laatst lege flessen wegbrengen en kwam er toen tot mijn schrik achter dat ik ergens in de afgelopen weken een fles NORMALE COLA ipv light heb gedronken :( :( :( maar ik weet dus niet hoelang dat precies geleden is

Als je niet meer natty bent maakt dat niet veel uit :trollface:

• #24.671
+1! Als het niet zo ramvol caffeine zat zou ik mijn cola zero vervangen voor Monster!
marvin

Ehm..laten we stellen dat het ging om een 6-pack van 6 flessen van 1.5L, dus dat is 6x1500ml = 9000ml. Cola bevat 42kcals/100ml, dus geldt: 9000 * 0.42 = 3780kcals...

Uitgaande van LISS cardio kun je dan uitgaan van circa 500kcals/uur, dus moet je 3780kcals/500kcals = 7uur en 34 minuten cardio doen..

...zo niet, dan wordt je dik!

Als je niet meer natty bent maakt dat niet veel uit :trollface:
:roflol: Beetje T3 bijpakken voor een week of twee..

wow wtf marvin hoor je dat robin noemt je niet natty ?????????
:sad:

En dan nog steeds zo'n matig fysiek hebben..:sad:

:D

wacht wtf waarom typte ik robin :roflol::roflol:
Goede vraag wel..
Omdat ik de Robin Hood van DBB ben! :roflol:
Mijn rekeningnummer is NL42RABO0141..

Ziek melden op maandag na een feestje : classic :D
Clen??

• #24.674
Helemaal los gegaan die marvin
ik was niet de vrijgezel..

Ziek melden op maandag na een feestje : classic :D
Clen??
tja..wat doe je eraan:o

Ja..een gozer had bij zich en was inmiddels al in de 'I don't give a f**k' modus beland, dus dacht waarom ook niet..en nam de hele pil.

Zegt die gast later dat hij op een halve al 2 dagen trillerig was..:roflol:

Moet er niet aan denken dat dagelijks te nemen..volgens mij kan ik niet meer normaal functioneren dan!

tja..wat doe je eraan:o

Ja..een gozer had bij zich en was inmiddels al in de 'I don't give a f**k' modus beland, dus dacht waarom ook niet..en nam de hele pil.

Zegt die gast later dat hij op een halve al 2 dagen trillerig was..:roflol:

Moet er niet aan denken dat dagelijks te nemen..volgens mij kan ik niet meer normaal functioneren dan!

Wordt je wel lekker droog van ;)

Ontspanning is goed voor de gains zullen we maar zeggen Marvin :rolleyes:. Dat van die Clen klinkt behoorlijk eng man. Had heel anders af kunnen lopen waarschijnlijk!! :P

niet natty / 10

Klinkt als een geslaagd weekend, BBQ is ook prima te doen, het gewoon lekker bij vleesch houden ;).
Verdorie, voel me wel een enorm brave huismus zeg.. Moet er serieus niet aan denken om ooit nog eens onder invloed te moeten zijn van wat dan ook :o.

Anyway, je deload komt 'goed' uit nu je ziek bent.. Was nog van plan om Bastogneparfait langs te brengen morgen, maar tsja, je kunt nu maar beter aan de vitamientjes gaan ;).

• #24.680
Wordt je wel lekker droog van ;)
Dat dan weer wel..maar niet ten kostte van alles..heb nu nog milde parkinson..

Ontspanning is goed voor de gains zullen we maar zeggen Marvin :rolleyes:. Dat van die Clen klinkt behoorlijk eng man. Had heel anders af kunnen lopen waarschijnlijk!! :P
mwoah..het is wel normaal qua effect..en misschien..heel misschien was het een combi van van alles en nog wat.. :roflol: #yolo

haha

Klinkt als een geslaagd weekend, BBQ is ook prima te doen, het gewoon lekker bij vleesch houden ;).
Verdorie, voel me wel een enorm brave huismus zeg.. Moet er serieus niet aan denken om ooit nog eens onder invloed te moeten zijn van wat dan ook :o.

Anyway, je deload komt 'goed' uit nu je ziek bent.. Was nog van plan om Bastogneparfait langs te brengen morgen, maar tsja, je kunt nu maar beter aan de vitamientjes gaan ;).
heb met die bbq ook wel aardig wat brood, salades en saus op...maar blijkbaar was dat geen probleem.

Deload kon ik niet beter plannen zo inderdaad! Enne..bastogneparfait lost alle problemen op.. :heart:

Soort vianetta in een hoorntje..:meal:

Terug
Naar boven