- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shape is over het weekend redelijk gebleven..Mwah, nee dank je! Momenteel gaat dat mijn progressie alleen maar in de weg zitten ben ik bang.
Pomen of verzuipen! Je moet er wel een beetje vol bij staan natuurlijk in t weekend
in b4 300 g carbs pwo

Beide..

Ehm nee..je hebt zelf de vicieuze cirkel van het marvinnen gemaakt...daar is niets aan veranderd.Enne Marvin nog gegaind het afgelopen half jaar dat ik niks heb gelezen hier ?
Nazi approves
Lekker inderdaad

Moet ook gebeuren..

Aids besmette naalden niet hoor..
Jawel..maar had donderdag en vrijdag ook al borst getraind..

om daar gezellig drankjes enzo te doen om vervolgens in Arnhem te gaan stappen.
S'nacht nog even een broodje doner gegeten omdat het kon.

) + 85g autodrop
Nog even aankijken of ik wel even mijn deload workout doe vandaag, maar anders doe ik die denk morgen als ik me beter voel! Hoop zeker woensdag weer aan de bak te kunnen!
Monster is zo enorm lekker
Take all the stims you can take!Cafeïne, komop jongens, dat is voor noobs. DMAA is the way to roll.
marvin
ik ging laatst lege flessen wegbrengen en kwam er toen tot mijn schrik achter dat ik ergens in de afgelopen weken een fles NORMALE COLA ipv light heb gedronken![]()
![]()
maar ik weet dus niet hoelang dat precies geleden is
wat is de juiste strafcardio applicatie voor deze situatie?

wow wtf marvin hoor je dat robin noemt je niet nattyAls je niet meer natty bent maakt dat niet veel uit![]()

wow wtf marvin hoor je dat robin noemt je niet natty![]()

+1! Als het niet zo ramvol caffeine zat zou ik mijn cola zero vervangen voor Monster!
Ehm..laten we stellen dat het ging om een 6-pack van 6 flessen van 1.5L, dus dat is 6x1500ml = 9000ml. Cola bevat 42kcals/100ml, dus geldt: 9000 * 0.42 = 3780kcals...marvin
ik ging laatst lege flessen wegbrengen en kwam er toen tot mijn schrik achter dat ik ergens in de afgelopen weken een fles NORMALE COLA ipv light heb gedronken![]()
![]()
maar ik weet dus niet hoelang dat precies geleden is
wat is de juiste strafcardio applicatie voor deze situatie?
Als je niet meer natty bent maakt dat niet veel uit![]()
Beetje T3 bijpakken voor een week of twee..wow wtf marvin hoor je dat robin noemt je niet natty![]()

Goede vraag wel..
Mijn rekeningnummer is NL42RABO0141..
Helemaal los gegaan die marvin
ik was niet de vrijgezel..
tja..wat doe je eraanZiek melden op maandag na een feestje : classic
Clen??

tja..wat doe je eraan
Ja..een gozer had bij zich en was inmiddels al in de 'I don't give a f**k' modus beland, dus dacht waarom ook niet..en nam de hele pil.
Zegt die gast later dat hij op een halve al 2 dagen trillerig was..
Moet er niet aan denken dat dagelijks te nemen..volgens mij kan ik niet meer normaal functioneren dan!

.
.
.
Dat dan weer wel..maar niet ten kostte van alles..heb nu nog milde parkinson..
mwoah..het is wel normaal qua effect..en misschien..heel misschien was het een combi van van alles en nog wat..Ontspanning is goed voor de gains zullen we maar zeggen Marvin. Dat van die Clen klinkt behoorlijk eng man. Had heel anders af kunnen lopen waarschijnlijk!!
![]()
#yolohaha
heb met die bbq ook wel aardig wat brood, salades en saus op...maar blijkbaar was dat geen probleem.Klinkt als een geslaagd weekend, BBQ is ook prima te doen, het gewoon lekker bij vleesch houden.
Verdorie, voel me wel een enorm brave huismus zeg.. Moet er serieus niet aan denken om ooit nog eens onder invloed te moeten zijn van wat dan ook.
Anyway, je deload komt 'goed' uit nu je ziek bent.. Was nog van plan om Bastogneparfait langs te brengen morgen, maar tsja, je kunt nu maar beter aan de vitamientjes gaan.

Soort vianetta in een hoorntje..