Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
brb ff mijn 2e monster opentrekken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb er al 2 inzitten
Haha..maar raad eens wie bij ons thuis de was doet, de boodschappen doet en vaak kookt..

Easy!
Jaloers! Daar ben ik mee gestopt...eigenlijk zelfs met iedere dag monster wat ik voorheen deed!

Damn..

)
)
)
), 10
)
)Wat dan?Geen gekke training marvin! Ik vind het wel grappig dat je nu methodes toepast van bb united in je trainingen![]()
Zeker lekker..zowel de training als apekoppen! Die laatste zijn zelfs verslavend lekker!!Hnnggg nice!!! Lekker getraind!
Mijn collega had een zak apenkoppen mee.... die was snel gesneuveld.![]()
Haha..snap ik..ik word ook geen 80 zo..Ik ben blij dat ik mijn cafeine beperk tot max 2 koffie per dag.

Die 5jes op de legpress is serieus killing..Geen gekke training marvin! Ik vind het wel grappig dat je nu methodes toepast van bb united in je trainingen![]()
Legpress & abduction
Eigenlijk niet, maar heb mijn incline bench even gereset omdat ik vast liep op 6x4x80kgNetjes marv! Geen last van dat je gisteren ook al incline had gedaan?
Jup..Parkbeatz zondag en vandaag ook op stap..Hoop ab werk, zit er weer een festival aan te komen?![]()
Vond ik ook..
)
)
)
)Pompen:
ss Incline fly's (45°):
ss CGBP:
ss reverse grip pushdown:

Gezonder dan needles

needles wel beter voor de gains