XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ja want dat wist ik allemaal nog niet hé... so what. Over de jaren heb ik al één en ander geprobeerd en ik maak gewoon de statement dat wat voor mij gewerkt heeft,
iets anders was dan hier steeds geroepen wordt. En er zijn nog personen die op andere manieren ook vooruitgang hebben gemaakt. Maar goed... jullie manier is duidelijk
de enige manier voor jullie.
maxresdefault.jpg

> progressie blijf je boeken door over een langere periode (kan jaren zijn) gradueel volume - en vaak ook frequentie - te blijven opvoeren, eventueel in verschillende intensiteitsblocks, macro- en microcycles.
> herstelvermogen kun je trainen door langzaamaan het volume en de frequentie te verhogen en niet ineens van 1x in de week 3 sets naar 4x in de week 8 sets te gaan.
> 'elk lichaam is anders' en 'voor mij werkt het niet' zijn geen goede argumenten, leuk dat het voor jou persoonlijk om wat voor reden dan ook niet lekker werkte, onderzoek en logisch nadenken wijzen anders uit. Je wordt ergens beter in door meer werk er in te steken, wauwie

> Einde bijdrage.

Hallo, waar gaat de discussie over?

Natty trainen vs enhanced?

> 'elk lichaam is anders' en 'voor mij werkt het niet' zijn geen goede argumenten, leuk dat het voor jou persoonlijk om wat voor reden dan ook niet lekker werkte, onderzoek en logisch nadenken wijzen anders uit. Je wordt ergens beter in door meer werk er in te steken, wauwie

Elk leven is anders en voor mij werkt het niet zijn zeker goede argumenten als ik er niet mee vooruit ga. Dus logisch denken is dan, als het niet bij je past of voor je werkt zoek je iets anders.
Kan je er nog 100 studies tegen gooien.

Einde bijdrage wauwie

gevoelsmensen trainen liever op gevoel :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.250
DAAAAAAR GAAAN WE WEEER!
schema dit schema dat :P ik volg nooit een trainingsschema. train wel altijd spiergroepen op dezelfde dagen maar bijna geen training is gelijk in oefeningen of sets reps aan de week ervoor.
schema volgen lijkt me eerder ook meer relevant voor als je pl bent ofzo en je traint voor kracht. maar dat is hoe ik erover denk, misschien zit ik er wel helemaal naast.
Maar ik vind trainingsschema's wat overschat :P
Tja..met een paar bazen genen kom je daar wel mee weg..

..in combi met roids zeker..
Schema ziet er op t eerste gezicht aardig uit, maar het origineel is beter imo.

1) FSQ's 2 x per week in dezelfde reprange, dus elke training verhogen?
2) Waarom geen normale deadlift?
3) LB2 vind ik matig qua oefening keuze. Pak hier een normale deadlifts ipv die leg curl. Daar heb je echt geen 2 varianten van nodig. Daarnaast zou je hier de leg press hoger in reps kunnen pakken OF kunnen vervangen voor bijv. lunges of split squats.
4) Het volume voor borst vind ik laag. 1 oefening op slechts 3 herhalingen..? Voeg hiervoor een oefening toe, of verhoog het volume op de main compounds (bench en inc. bench)
5) extraatje: Op LB1 zou je voor je core leg raises kunnen doen! Ik doe ze 2 x per week en ze werken fantastisch :)
Nu weinig tijd, moet eerst deze mega quote doen..

Ga hier van de week even naar kijken..
Doe wat werkt. Vergeet niet dat jij geweldige genen hebt en daarnaast ook wel eens een kuurtje hebt gepakt.
De 'average joe' wordt niet zomaar sterker door een beetje op gevoel te trainen. Niet sterker worden, is ook geen gains..
Zit wat in..
:roflol:
laatste 10 weken :P daarvoor ook gewoon met 76 kg op podium gestaan als natty
100% natty of alles onder de gram is natty..?
Train juist altijd volgens strak schema. Maak ik vaak 20 min voordat ik naar de gym ga. Anders grote kans dat je veel te veel doet.
:roflol: heerlijk dit...

Met vast "schema"
Ik ben volgens mij 1 van de weinigen die nog filmpjes van Blaha kijkt, maar dit filmpje moest ik toch echt even met jou delen :D. Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.

Deze heb ik geloof ik al eens gezien:roflol:
Chocomelk...bah!
Robke bedoeld dat iedereen kuurt en dan Sheiko en Chocomel claimen.
:roflol: goede summary..
Vergelijkbare gains ja. Brb chocomel, kuren en sheiko-program.ru
Dat werkt best prima denk..
ik had vandaag een top training en was mijn chocomel vergeten, misschien is chocomel dus niet heilig.

met die ene goed beurt alsnog hoger totaal dan marvin:p
Chocomelk is vies!:mad:
Niks als je een BF% van 30 wilt ofzo. Verkeerde sectie enzo ;)

Haha. Man man. Jij kan nu eens echt niks loslaten en overal iets achter zoeken hé. Misschien moet je je verhaal nog eens doen hoe sterk je was tov mij met mijn try out bij strongmen :roflol:
:heart: The bro-love is strong..
Mannen, laat het allebei los.... Jullie lijken goddome wel 2 mannetjes Jack Russells die zelfs door een ruit heen nog naar elkaar willen happen zodra ze elkaar zien ....
Erg vermoeiend :(
Is best vermakelijk toch?
Mensen lijken nog al te vergeten in welke sectie ze zijn aan het posten hier. Dat is de main issue hier.
Ach..het maakt mij niet zoveel uit..:roflol:
Doe maar net of je het zo niet bedoelde, man, man, man. Denk dan eerst even na eer je iets roept of durf er tenminste achter te staan :rolleyes:
Haha..gezellig hier..kan mijn kont niet keren of het gaat mis..
Ik kan niet (makkelijk) zien in wat voor sectie een post hangt. Maakt dat uit trouwens? Het blijft vermoeiend :D
Ik vind het niet supervermoeiend..
Toevallig niet nee. Jij bent een beetje para aan het worden met al die tijd die je om handen hebt precies. Lees soms eens niet tussen de lijntjes door hé ;)
...lijntjes...
Niet teveel eten hè...dan word je dik..
Ok, ik zal verkeerd lezen.

Steek maar weer weg dan kan dit weer on topic.
Ga je nou ontkennen dat dat haast geen standaard antwoord is in de PL/SM sectie dan? Samen met volume, frequentie etc... waarom zoek je er dan meer achter ;)
Daar heb je wel een punt..
Door een handvol ... Volume en frequentie is dan ook de key, zowel bij PL/SM als fitness, BB en CF ...
Omdat jij zo graag dubbelzinnig praat natuurlijk, waarom anders ?! :roflol:
O...o..oo..wat gezellig!:heart:
Ik praat helemaal niet dubbelzinnig :scratch: Als ik denk dat iemand juiced zeg dat toch steeds ook gewoon zo?

En stop eens met mijn posts aan te passen :p
:roflol: Mods mogen alles
Open anders een apart topic voor jullie gezeik
:o
:orly:

Wanneer heb jij je 135 gebenched? Toen trainde je vast nog niet met high volume/frequentie.

Ik heb mijn volume verhoogd een tijdje en liep gewoon vast. Sinds kort terug volume verlaagd en hoppa, ik ga weer vooruit.
Beter herstel enzo...

Dus nee. Dat is niet voor iedereen en op alle takken van trainen waar.
Haha, deze discussie
:yarly: Toen ik frequenter ging benchen benchte ik meer, raar hé.

Je vergeet je zware cut en rebound te vermelden.
Kut, waar?
Bij mij werkte het zo niet. Ik heb altijd low volume gedraaid en tot net niet fail. Ok, soms wel fail en voor mij werkt dat ook.

In b4 bla bla gear. Voor ik gearde trainde ik volgens Yates/Mentzer en op bro split en ik ging ik ook vooruit. Raar hé.

Dus nee, ik ben het niet eens met jullie PL'ers SM'ers standaard antwoord voor iedere sectie.
Haha, het standaard antwoord lijkt wel veel voorbij te komen..
ik kreeg een prive bericht op fb en ga mss nog wat appjes versturen
:roflol::roflol:
Ik kan het toch niet loslaten ivm teveel vrije tijd en zo

Knipsel.PNG

Ligt er verduidelijk op, toch ? Zal vast wel weer aan mij liggen :roflol:
Niet overduidelijk toch?
Je trainde toen niet frequent ? Je vooruitgang hing niet af van het totale weekvolume ? Ok, dan heb ik niets gezegd.
Hier ga ik me niet in mengen...
Snap je wel iets van programmering? :roflol:
Ik niet..:o
Robke spuit zich tanTOE vol dus ja
Ach..als het werkt:rolleyes:

Deel de quote wel even in tweeen..:roflol:

• #26.252
Geen 3 keer per week FB nee zoals er hier tegenwoordig steeds geroepen wordt nee. En wat de oplossing is voor alles blijkbaar. Gewoon bv 1 keer in de week benchen bv tot bijna fail.
Soms was dat wat meer volume, soms wat minder. En toch ging dat ook.

En de rest van jullie negeer ik gewoon :p
Volgens mijn werkt een bro-split tot een bepaald niveau ook prima:o Maar goed...wie ben ik..

Ja want dat wist ik allemaal nog niet hé... so what. Over de jaren heb ik al één en ander geprobeerd en ik maak gewoon de statement dat wat voor mij gewerkt heeft,
iets anders was dan hier steeds geroepen wordt. En er zijn nog personen die op andere manieren ook vooruitgang hebben gemaakt. Maar goed... jullie manier is duidelijk
de enige manier voor jullie.
Hier heb je wel een punt..er lijkt soms nog maar 1 waarheid te zijn..

Robke zit je in je nakuur je lijkt wel een wijf
Kan ik ook aan jullie vragen want jullie zeiken ook steeds over hetzelfde...
:o
Die kop:roflol:
> progressie blijf je boeken door over een langere periode (kan jaren zijn) gradueel volume - en vaak ook frequentie - te blijven opvoeren, eventueel in verschillende intensiteitsblocks, macro- en microcycles.
> herstelvermogen kun je trainen door langzaamaan het volume en de frequentie te verhogen en niet ineens van 1x in de week 3 sets naar 4x in de week 8 sets te gaan.

> Einde bijdrage.
Houdt dit dan echt in dat je met de jaren steeds langer in de gym gaat lopen om meer en meer progressie te maken..het hele programmeren, hoe simpel dat ook is voor de PL'ers snap ik geen kut van..of althans vrij weinig..:o

Hallo, waar gaat de discussie over?

Natty trainen vs enhanced?
Soort van:roflol:
Round X inderdaad
Daar was die dan..
Elk leven is anders en voor mij werkt het niet zijn zeker goede argumenten als ik er niet mee vooruit ga. Dus logisch denken is dan, als het niet bij je past of voor je werkt zoek je iets anders.
Kan je er nog 100 studies tegen gooien.

Einde bijdrage wauwie
Zo denk ik ook weleens...of eigenlijk heel vaak. Ben totaal niet koppig...of wispelturig..
:roflol: Heb ehm voor de zekerheid maar in tweeen gedeeld..
gevoelsmensen trainen liever op gevoel :o
Daarom train ik het liefst op gevoel..ik ben een supergevoelige jongen...:o

Geen zin om trouwens mijn training te loggen van woensdag..soort vergane glory..:roflol:

Vandaag cursus gehad, met een flinke AYCE lunch..

Eindstand:

2 Broodjes kroet met mosters
2 pistoletten filet
8 kipgehaktballetjes
1 donut
1 kleine brownie
stuk omelet met kaas
bakje vruchten yoghurt met verse ananas..

:meal:

Morgen nog een dag cursus:thumb: Zaterdag of zondag pas weer trainen..

Morgen weer ayce op cursus dan?

• #26.255
Ho die was te laat :D

Terug
Naar boven