MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.201
ROIDRAGE

Grapje schatje, ik haat maar gewoon voor de likes, xoxo :heart::heart:

:roflol: Ik neem wel een snickers..

Even het LyleMcD schema verbouwd:

LB1:
Front squat: 4x6-8/3′ (3-4 sets of 6-8 with a 3′ rest)
SLDL: 4x6-8/3′
Leg press: 3x10-12/2′
Standing leg curl: 2-3x10-12/2′
Barbell calf raise: 4x6-8/3′
Seated calf raise: 3x10-12/2′

UB1:
Flat bench: 4x6-8/3′
T-bar row: 4x6-8/3′
Incline bench or shoulder press: 3x10-12/2′
Pulldown/pullup: 3x10-12/2′
Triceps: 2x12-15/1.5′
Biceps: 2x12-15/1.5′

LB2:
Front squat: 4x6-8/3′
Seated leg curl: 4x6-8/3′
Leg press: 3x10-12/2′
Standing leg curl: 3x10-12/2′:
Seated calf: 3x10-12/2′
Planck: 3 sets

UB2:
Incline bench: 3X10-12/2′
Pulldown/chin: 3X10-12/2′
Shoulder press: 3x6-8/3′
(Single arm) cable row: 4x6-8/3′
Biceps: 2x12-15/1.5′
Triceps: 2x12-15/1.5′

Heb nu twee beetje verschillen UB & LB dagen. Of heeft het juist de voorkeur twee keer per week hetzelfde te doen?

Zelfs bij mij bij muscletotaal volgt bijna iedereen standaard split die daar zelfs in a4tjes aan de muur hangen haha. Volgens mij is er ook niks mis met een standaard split als je 5a6 keer per week gaat. Als je maar progressief blijft laden en genoeg eet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.204
Zelfs bij mij bij muscletotaal volgt bijna iedereen standaard split die daar zelfs in a4tjes aan de muur hangen haha. Volgens mij is er ook niks mis met een standaard split als je 5a6 keer per week gaat. Als je maar progressief blijft laden en genoeg eet.
Wie is vrije tijd? 6 keer per week naar de gym..:eek!:

Als je maar genoeg spuit is er inderdaad niks mis met een split
:roflol:

True story..

schema dit schema dat :P ik volg nooit een trainingsschema. train wel altijd spiergroepen op dezelfde dagen maar bijna geen training is gelijk in oefeningen of sets reps aan de week ervoor.

schema volgen lijkt me eerder ook meer relevant voor als je pl bent ofzo en je traint voor kracht. maar dat is hoe ik erover denk, misschien zit ik er wel helemaal naast.

Maar ik vind trainingsschema's wat overschat :P

Schema ziet er op t eerste gezicht aardig uit, maar het origineel is beter imo.

1) FSQ's 2 x per week in dezelfde reprange, dus elke training verhogen?
2) Waarom geen normale deadlift?
3) LB2 vind ik matig qua oefening keuze. Pak hier een normale deadlifts ipv die leg curl. Daar heb je echt geen 2 varianten van nodig. Daarnaast zou je hier de leg press hoger in reps kunnen pakken OF kunnen vervangen voor bijv. lunges of split squats.
4) Het volume voor borst vind ik laag. 1 oefening op slechts 3 herhalingen..? Voeg hiervoor een oefening toe, of verhoog het volume op de main compounds (bench en inc. bench)
5) extraatje: Op LB1 zou je voor je core leg raises kunnen doen! Ik doe ze 2 x per week en ze werken fantastisch :)

schema dit schema dat :P ik volg nooit een trainingsschema. train wel altijd spiergroepen op dezelfde dagen maar bijna geen training is gelijk in oefeningen of sets reps aan de week ervoor.

schema volgen lijkt me eerder ook meer relevant voor als je pl bent ofzo en je traint voor kracht. maar dat is hoe ik erover denk, misschien zit ik er wel helemaal naast.

Maar ik vind trainingsschema's wat overschat :P

Doe wat werkt. Vergeet niet dat jij geweldige genen hebt en daarnaast ook wel eens een kuurtje hebt gepakt.
De 'average joe' wordt niet zomaar sterker door een beetje op gevoel te trainen. Niet sterker worden, is ook geen gains..

Doe wat werkt. Vergeet niet dat jij geweldige genen hebt en daarnaast ook wel eens een kuurtje hebt gepakt.
De 'average joe' wordt niet zomaar sterker door een beetje op gevoel te trainen. Niet sterker worden, is ook geen gains..

laatste 10 weken :P daarvoor ook gewoon met 76 kg op podium gestaan als natty

Train juist altijd volgens strak schema. Maak ik vaak 20 min voordat ik naar de gym ga. Anders grote kans dat je veel te veel doet.

Ik ben volgens mij 1 van de weinigen die nog filmpjes van Blaha kijkt, maar dit filmpje moest ik toch echt even met jou delen :D. Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.

Haha. Man man. Jij kan nu eens echt niks loslaten en overal iets achter zoeken hé. Misschien moet je je verhaal nog eens doen hoe sterk je was tov mij met mijn try out bij strongmen :roflol:
Mannen, laat het allebei los.... Jullie lijken goddome wel 2 mannetjes Jack Russells die zelfs door een ruit heen nog naar elkaar willen happen zodra ze elkaar zien ....
Erg vermoeiend :(

Mannen, laat het allebei los.... Jullie lijken goddome wel 2 mannetjes Jack Russells die zelfs door een ruit heen nog naar elkaar willen happen zodra ze elkaar zien ....
Erg vermoeiend :(

Mensen lijken nog al te vergeten in welke sectie ze zijn aan het posten hier. Dat is de main issue hier.

Mensen lijken nog al te vergeten in welke sectie ze zijn aan het posten hier. Dat is de main issue hier.

Doe maar net of je het zo niet bedoelde, man, man, man. Denk dan eerst even na eer je iets roept of durf er tenminste achter te staan :rolleyes:

Terug
Naar boven