Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Doe maar net of je het zo niet bedoelde, man, man, man. Denk dan eerst even na eer je iets roept of durf er tenminste achter te staan :rolleyes:

Toevallig niet nee. Jij bent een beetje para aan het worden met al die tijd die je om handen hebt precies. Lees soms eens niet tussen de lijntjes door hé ;)

:popcorn::popcorn::popcorn:

Ga je nou ontkennen dat dat haast geen standaard antwoord is in de PL/SM sectie dan? Samen met volume, frequentie etc... waarom zoek je er dan meer achter ;)

Door een handvol ... Volume en frequentie is dan ook de key, zowel bij PL/SM als fitness, BB en CF ...
Omdat jij zo graag dubbelzinnig praat natuurlijk, waarom anders ?! :roflol:

Open anders een apart topic voor jullie gezeik

Ik praat helemaal niet dubbelzinnig :scratch: Als ik denk dat iemand juiced zeg dat toch steeds ook gewoon zo?

En stop eens met mijn posts aan te passen :p
15.jpg

Volume en frequentie is dan ook de key, zowel bij PL/SM als fitness, BB en CF ...

:orly:

Wanneer heb jij je 135 gebenched? Toen trainde je vast nog niet met high volume/frequentie.

Ik heb mijn volume verhoogd een tijdje en liep gewoon vast. Sinds kort terug volume verlaagd en hoppa, ik ga weer vooruit.
Beter herstel enzo...

Dus nee. Dat is niet voor iedereen en op alle takken van trainen waar.

:orly:

Wanneer heb jij je 135 gebenched? Toen trainde je vast nog niet met high volume/frequentie.

Ik heb mijn volume verhoogd een tijdje en liep gewoon vast. Sinds kort terug volume verlaagd en hoppa, ik ga weer vooruit.

Dus nee. Dat is niet voor iedereen en op alle takken van trainen waar.

:yarly: Toen ik frequenter ging benchen benchte ik meer, raar hé.

Je vergeet je zware cut en rebound te vermelden.

:yarly: Toen ik frequenter ging benchen benchte ik meer, raar hé.

Je vergeet je zware cut en rebound te vermelden.

Bij mij werkte het zo niet. Ik heb altijd low volume gedraaid en tot net niet fail. Ok, soms wel fail en voor mij werkt dat ook.

In b4 bla bla gear. Voor ik gearde trainde ik volgens Yates/Mentzer en op bro split en ik ging ik ook vooruit. Raar hé.

Dus nee, ik ben het niet eens met jullie PL'ers SM'ers standaard antwoord voor iedere sectie.

ik kreeg een prive bericht op fb en ga mss nog wat appjes versturen

Toevallig niet nee. Jij bent een beetje para aan het worden met al die tijd die je om handen hebt precies. Lees soms eens niet tussen de lijntjes door hé ;)

Ik kan het toch niet loslaten ivm teveel vrije tijd en zo

Knipsel.PNG

Ligt er verduidelijk op, toch ? Zal vast wel weer aan mij liggen :roflol:

Bij mij werkte het zo niet. Ik heb altijd low volume gedraaid en tot net niet fail. Ok, soms wel fail en voor mij werkt dat ook.

In b4 bla bla gear. Voor ik gearde trainde ik volgens Yates/Mentzer en op bro split en ik ging ik ook vooruit. Raar hé.

Dus nee, ik ben het niet eens met jullie PL'ers SM'ers standaard antwoord voor iedere sectie.

Je trainde toen niet frequent ? Je vooruitgang hing niet af van het totale weekvolume ? Ok, dan heb ik niets gezegd.

Snap je wel iets van programmering? :roflol:

Robke spuit zich tanTOE vol dus ja

Je trainde toen niet frequent ? Je vooruitgang hing niet af van het totale weekvolume ? Ok, dan heb ik niets gezegd.

Geen 3 keer per week FB nee zoals er hier tegenwoordig steeds geroepen wordt nee. En wat de oplossing is voor alles blijkbaar. Gewoon bv 1 keer in de week benchen bv tot bijna fail.
Soms was dat wat meer volume, soms wat minder. En toch ging dat ook.

En de rest van jullie negeer ik gewoon :p

Ja want dat wist ik allemaal nog niet hé... so what. Over de jaren heb ik al één en ander geprobeerd en ik maak gewoon de statement dat wat voor mij gewerkt heeft,
iets anders was dan hier steeds geroepen wordt. En er zijn nog personen die op andere manieren ook vooruitgang hebben gemaakt. Maar goed... jullie manier is duidelijk
de enige manier voor jullie.

Robke zit je in je nakuur je lijkt wel een wijf

Terug
Naar boven