MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

anders meer reps dan 12 maken? bij mij begint het kramp gevoel er ook pas bij de 15e erin te schieten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.426
  • #26.427
Gaan we doen..

Een beetje zoals zijn SQ destijds. Hij denkt dat hij full ROM doet maar eigenlijk.... :p
:roflol:
Zou je denken, maar als daardoor je geen full rom kan doen schiet het ook niet op denk ik:P
correct..
Eindigen met halfjes tot failure werk ook goed hoor
True..
anders meer reps dan 12 maken? bij mij begint het kramp gevoel er ook pas bij de 15e erin te schieten.
Ook al een tijdje gedaan. Maar zou zomaar kunnen dat ze volgende training gewoon goed gaan..

Goed bezig Marvin :o

?

Velen zullen het vast belachelijk vinden, maar het gewicht verplaatsen lukt eigenlijk altijd wel..maar ook daadwerkelijk mijn kuiten goed voelen is een tweede..
Mind-Muscle connectie is gewoon een andere manier om te zeggen: De oefening goed doen. Je zorgt ervoor dat je bewust die spier aanspant en de tijd neemt voor je reps ipv zo snel mogelijk.

Maximum
Marvinnen
Cakes

Marvins
Muchos
Cum

je hebt mijn gebakje ook maar vast genomen! :D

• #26.435
Ja toch..:o
Hmm, dat ziet er ook wel interessant uit! Misschien moet ik wat meer explosiviteit erin gooien!

Mind-Muscle connectie is gewoon een andere manier om te zeggen: De oefening goed doen. Je zorgt ervoor dat je bewust die spier aanspant en de tijd neemt voor je reps ipv zo snel mogelijk.
Deze definitie in acht nemende mogen veel mensen die trainen wel wat meer aan hun MMC gaan denken. Ik zie zoveel mensen roekeloos gooien en slingeren..
:roflol:
We zouden bijna een wedstrijd moeten gaan houden wie de beste definitie kan maken met MMC..
je hebt mijn gebakje ook maar vast genomen! :D
Klopt..nog bedankt! :D

Soms wel..soms niet..

Zeau! Gister mijn bestelling ook weer binnen gekomen:thumb: @XXL Nutrition

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gains! :D

En de planning voor vandaag! :D

UB2:
Benchpress:
20kg: 10
40kg: 8
60kg: 6 (warmup)
70kg: 4x6-8

T-bar row:
20kg: 8
40kg: 8 (warmup)
50kg: 4x6-8

Incline bench/dumbelpress:
22kg: 10 (warmup)
28kg: 3x10-12

Pulldown/pullup:
3x10-12

Triceps:
2x12-15

Biceps:
2x12-15

Cardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Beetje compensatie kan geen kwaad! Beetje teveel gainen zonder trainen de laatste tijd..

Ok, ok..en ga morgen naar de McDonalds..

Voeding, vrijdag 07-10-2016:

7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 70g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 10g BCAA (8:1:1, USP Labs) + appel
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Maaltijdsalade gerookte kip met pasta (~535kcals) + 30g nightprotein (XXL)

~2025kcals, E/K/V = 200g (39%) / 205g (40%) / 45g (21%)

Lekkere bestelling. Gisteren ook een v ergelijkbare bestelling: onder andere 2x whey isolate, 1x night protein, BCAA, wat visolie, multivitamines en nog wat dingetjes.

Welke smaken whey isolaat zijn dat marv? Binnenkort ook weer whey bij xxl bestellen als die van mp op is.

• #26.438
Lekkere bestelling. Gisteren ook een v ergelijkbare bestelling: onder andere 2x whey isolate, 1x night protein, BCAA, wat visolie, multivitamines en nog wat dingetjes.
Dat is inderdaad erg vergelijkbaar..:o

Dit is:
2x whey isolaat
1x nightprotein
1x multivit
1x EAS (pina colada:heart:)

Welke smaken whey isolaat zijn dat marv? Binnenkort ook weer whey bij xxl bestellen als die van mp op is.
Ik heb eigenlijk standaard vanille voor door mijn havermout en deze keer een keer aardbei (heb meestal banaan:banana:) voor post-workout en tussendoor. Nightprotein deze keer vanille, maar die wissel ik weleens af met kokos.

Vond die nightprotein vanille niet zo, vind chocolade en cookie and Cream het lekkerst, heb nog een pot aardbei staan, zal die eens een keer openmaken:)

• #26.440
Vond die nightprotein vanille niet zo, vind chocolade en cookie and Cream het lekkerst, heb nog een pot aardbei staan, zal die eens een keer openmaken:)
Function over taste...niet altijd natuurlijk, maar ik vind casseine vaak niet heel lekker. Ja die van Body&Fit toentertijd wel, maar die zat ramvol fructose:roflol:

Terug
Naar boven