- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Add more weight

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je boven bent bij de rep strek je dan nog verder door naar boven/?

Zou je denken, maar als daardoor je geen full rom kan doen schiet het ook niet op denk ik![]()
Soms wel..soms niet..

Gaan we doen..
Een beetje zoals zijn SQ destijds. Hij denkt dat hij full ROM doet maar eigenlijk....![]()

correct..Zou je denken, maar als daardoor je geen full rom kan doen schiet het ook niet op denk ik![]()
True..Eindigen met halfjes tot failure werk ook goed hoor
Ook al een tijdje gedaan. Maar zou zomaar kunnen dat ze volgende training gewoon goed gaan..anders meer reps dan 12 maken? bij mij begint het kramp gevoel er ook pas bij de 15e erin te schieten.
Mind-Muscle connectie is gewoon een andere manier om te zeggen: De oefening goed doen. Je zorgt ervoor dat je bewust die spier aanspant en de tijd neemt voor je reps ipv zo snel mogelijk.Velen zullen het vast belachelijk vinden, maar het gewicht verplaatsen lukt eigenlijk altijd wel..maar ook daadwerkelijk mijn kuiten goed voelen is een tweede..
auw toch wel na 20x ?
Ja toch..

Hmm, dat ziet er ook wel interessant uit! Misschien moet ik wat meer explosiviteit erin gooien!
Deze definitie in acht nemende mogen veel mensen die trainen wel wat meer aan hun MMC gaan denken. Ik zie zoveel mensen roekeloos gooien en slingeren..Mind-Muscle connectie is gewoon een andere manier om te zeggen: De oefening goed doen. Je zorgt ervoor dat je bewust die spier aanspant en de tijd neemt voor je reps ipv zo snel mogelijk.

We zouden bijna een wedstrijd moeten gaan houden wie de beste definitie kan maken met MMC..
Klopt..nog bedankt!

Soms wel..soms niet..

Dat is inderdaad erg vergelijkbaar..Lekkere bestelling. Gisteren ook een v ergelijkbare bestelling: onder andere 2x whey isolate, 1x night protein, BCAA, wat visolie, multivitamines en nog wat dingetjes.

)Ik heb eigenlijk standaard vanille voor door mijn havermout en deze keer een keer aardbei (heb meestal banaanWelke smaken whey isolaat zijn dat marv? Binnenkort ook weer whey bij xxl bestellen als die van mp op is.
) voor post-workout en tussendoor. Nightprotein deze keer vanille, maar die wissel ik weleens af met kokos.Function over taste...niet altijd natuurlijk, maar ik vind casseine vaak niet heel lekker. Ja die van Body&Fit toentertijd wel, maar die zat ramvol fructoseVond die nightprotein vanille niet zo, vind chocolade en cookie and Cream het lekkerst, heb nog een pot aardbei staan, zal die eens een keer openmaken![]()