AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zaterdagrelletje dan maar?! :D

Beter te laat dan nooit Marvin :D (rel)

Ik hoop dat het een mooi afscheid was gisteren :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.385
4kg? Hihihihihihihihihihihihihihihihi
Voelt wel goed.. ;) Ik weet precies hoe 16kg side raiss er bij de meeste uit zien, dus ga mezelf hierin niet verdedigen..oeps...doe ik het toch ;)

Next is natuurlijk meer gewicht op die stang :whip:

Beetje de schouders tonen heet dat toch? (zonder van die vieze zweet plekken te krijgen)
:roflol: De vraag wat betreft de bench was ook meer wat de vervolg stap was in set en reprange.. ;)

Zweten? Dat is nergens goed voor...

:o
anders worden marvin zijn schouders te groot en denken mensen dat hij niet meer natty is
Precies! Ik zit ook al aan mijn natty max, dus er gebeurt toch nagenoeg niks meer..
Marvin is sowieso niet natty ....
:roflol:
ben ik op tijd voor de vrijdagmiddagrel? Marv waarom ga je nou eens niet een keer systematisch progressief laden op de benchpress( bijvoorbeeld 3x5,4x5,5x5,3x8 etc kan ook met microladen)
Systematisch? :roflol: Ik probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen..en dus wel af en toe zwaarder te gaan, maar to be honest heb ik geen zin daar verder over na te denken..:rolleyes: Want ook als ik het op jouw wijze opbouw loop ik ook steeds weer vast..

Maar dat zou ook te wijten kunnen zijn aan mijn 'dieet'...:rolleyes:
Was...
Weinig rel als ik niet reageer..:roflol:
Zie hierboven...
Wat is dit voor een fake rel, ik had zo gehoopt dat ik weer 5 pagina's bij mocht lezen
Sorry...

...not sorry..
Haha...haters!
Beter te laat dan nooit Marvin :D (rel)
True, true ;)
Weer de rel gemist, jammer. Tot as vrijdag...
Alleen hier komen voor de vrijdag rel...heerlijk:roflol:
Ik hoop dat het een mooi afscheid was gisteren :kiss:
Het was een waardig en prachtig afscheid. Een zeer emotionele dag, maar een erg mooie dienst. :D

Enfin, even druk geweest..waarmee eigenlijk?:o Maar gister ochtend wel getraind...leg-day! Nog steeds beetje gevoelige lies..met hacksquats niet heel veel last, maar wel een beetje bij de smalle legpresses..

LB1:
Hacksquat:
60kg: 10
80kg: 8 (warmup)
100kg: 6
120kg: 3
140kg: 6 (iets over..), 6 (prima TUT & MMC:fire:), 6 (pff!)
150kg: 3 (PR!), 3 (VPR!)

Hoppa!:D

Incline legpress (plate-loaded):
140kg: 6
190kg: 6 (warmup..)
210kg (close stance): 15, 15 (t*ring!), 15, 15 (oef!:fire::fire:)
240kg (normal stance): 6, 6, 6 (lekker!:D), 6 (slow reps:fire:)

Volgende keer 215kg voor close stance..

Leg extention:
54kg: 12, 12, 12 (top MMC:fire:)
68kg: 10 (vlottere reps..)
82kg: 8, 12 (beuken!:fire:)

Alternate lying legcurl:
7.5kg: 12
12.5kg: 12 (top MMC!), 12 (hoppa! burn:fire:)
15kg: 14 (beuken!:fire:)

Geimproviseerde romianchair/sissy squat (in het smithrack):
Bw: 3x10+3 reps met 10 sec hold (AU!)

Calfraise machine:
50kg: 12 (warmup)
65kg: 6
80kg: 6, 6 (controlled reps..), 6, 6 (al tijden doet mijn rechtervoet zeer! maar reps gaan prima!)

Seated calfraise:
40kg: 15
60kg: 15, 15, 12 (paused reps...au!:fire:)

Incline legraise:
Bw: 15 (nette reps!), 12, 10 (t*ring..:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Na de legraises geen zin meer om nog meer te doen! training duurde al aardig lang, maar zeker wel tevreden!)

deze hoort hier ook vind ik! :bierbang::klink::eating::fries::mc::meal::pepsi::popcorn::popcorn2::zuip::marvin:

Wel een lekkere training.
Het was een beetje stil idd zonder rel, maar je draagt gelukkig wel 2 goeie punten aan voor een zondagsrel.... :)

Precies! Ik zit ook al aan mijn natty max, dus er gebeurt toch nagenoeg niks meer..

Systematisch? :roflol: Ik probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen..en dus wel af en toe zwaarder te gaan, maar to be honest heb ik geen zin daar verder over na te denken..:rolleyes: Want ook als ik het op jouw wijze opbouw loop ik ook steeds weer vast..

• #29.388
Ik weet precies hoe 16kg side raiss er bij de meeste uit zien, dus ga mezelf hierin niet verdedigen..oeps...doe ik het toch ;)
Ofniedan! (begin van de zondagsrel) De spaarzame keren dat ik mee ben geweest naar een sportschool met luitjes die volgens de verhalen zoveel sterker waren dan ik liepen toch veelal uit op een teleurstelling van hun kant. Nul fysiek, breed lopen en volgens de verhalen vooraf gemakkelijk 12x14kg side raises. En zij maar lachen om mijn 12x10kg, totdat ze zagen hoe ik ze deed. Die vorm van hun!! Abominabel! Dumbbells bijna gekruist voor de knieën en maar omhoog gooien en smijten, geen enkele nadruk op de eccentric, zo kan ik ze ook wel met 18kg. Alleen maar een gewicht zo efficiënt mogelijk van A naar B knallen.
Toen ik ze voordeed wat eigenlijk de bedoeling was konden ze nog geen 8x7,5kg. Ik bedoel maar. Verhalen zijn maar verhalen. Nooit iemand onderschatten en altijd respect hebben voor de training van een ander. Iedereen kan wel iets waar de ander echt de grootste moeite mee heeft.

Ofniedan! (begin van de zondagsrel) De spaarzame keren dat ik mee ben geweest naar een sportschool met luitjes die volgens de verhalen zoveel sterker waren dan ik liepen toch veelal uit op een teleurstelling van hun kant. Nul fysiek, breed lopen en volgens de verhalen vooraf gemakkelijk 12x14kg side raises. En zij maar lachen om mijn 12x10kg, totdat ze zagen hoe ik ze deed. Die vorm van hun!! Abominabel! Dumbbells bijna gekruist voor de knieën en maar omhoog gooien en smijten, geen enkele nadruk op de eccentric, zo kan ik ze ook wel met 18kg. Alleen maar een gewicht zo efficiënt mogelijk van A naar B knallen.
Toen ik ze voordeed wat eigenlijk de bedoeling was konden ze nog geen 8x7,5kg. Ik bedoel maar. Verhalen zijn maar verhalen. Nooit iemand onderschatten en altijd respect hebben voor de training van een ander. Iedereen kan wel iets waar de ander echt de grootste moeite mee heeft.

Dus eigenlijk kunnen we allemaal wel stoppen met het delen van onze training hier, tezij we onszelf iedere set filmen. :P

Zei het toch 150kg hack, nice :D
Fijn dat het een mooi afscheid was.

• #29.394
Precies. Geldt natuurlijk niet voor iedereen dat de uitvoering waardeloos is..maar heb regelmatig met andere getraind en zelf mogen aanschouwen wat sommige onder een fatsoenlijke bench zien bijvoorbeeld..

Dus eigenlijk kunnen we allemaal wel stoppen met het delen van onze training hier, tezij we onszelf iedere set filmen. :P
zou wel het beste zijn. Bij sommige hier op het forum weet ik gewoon dat ik sommige zaken met een korrel zout moet nemen..

Euh. JA! :D
Of allemaal samen trainen onder toezicht. :rolleyes:
Wel gezellig :)

Goed idee! Dan kunnen al die powerlifters eindelijk eens leren van @Skatermarvin hoe het echt moet :D
:roflol:

Kunnen ze wel zien dat ik er minder slecht uit zie dan ze denken..

verder is eten met PL'ers natuurlijk wel gezellig..

Zei het toch 150kg hack, nice :D
Fijn dat het een mooi afscheid was.
160 zit er ook wel in hoor..maar ben niet opzoek naar mijn 1RM op de hacksquat..ik wil degelijk volume draaien op een goede intensiteit..

Precies. Geldt natuurlijk niet voor iedereen dat de uitvoering waardeloos is..maar heb regelmatig met andere getraind en zelf mogen aanschouwen wat sommige onder een fatsoenlijke bench zien bijvoorbeeld..

zou wel het beste zijn. Bij sommige hier op het forum weet ik gewoon dat ik sommige zaken met een korrel zout moet nemen..
Namen of rugnummers graag :D

• #29.396
:dontfeed:

Vandaag een rustdag! Ook geen cardio...

Voeding, maandag 20-02-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 35g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop EAS (XXL)
17:45 Avondeten (~850kcals) + 30g nightprotein (XXL)

~1800kcals, E/K/V = 190g (41%) / 110g (24%) / 70g (35%)

1800kcal? Geen wonder dat je sommige dagen honger hebt. ;)

Goeie hacks "roze DB man".

• #29.399
Terug
Naar boven