040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Dit zou sinds gisteren gedaan moeten zijn, ik geef het door. Jullie mogen ook eventueel screenshots maken of de locatie van de reclame doorgeven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zou sinds gisteren gedaan moeten zijn, ik geef het door. Jullie mogen ook eventueel screenshots maken of de locatie van de reclame doorgeven.

Stuk of 15 celebrations, wat gezouten cashews en wat snoepjes...

Als je de app gebruikt dan staat het echt overal. Elke 3e post staat reclame in!

Yeahbuddy!
Iedere keer hetzelfde is ook niet leuk toch?
Lijkt het wel op!
Is nu wel opgelost lijkt het!

Is het wat..die app?Als je de app gebruikt dan staat het echt overal. Elke 3e post staat reclame in!

Volgens mij wel..
Zo lean ben jij zonder chemische ondersteuning nooit geweest, ik lach harder met jou![]()

Hier ook niet! Top @Sanca
)
), 15 (nice
)
)
)
)
Zo lean ben jij zonder chemische ondersteuning nooit geweest, ik lach harder met jou![]()
je staat op 30% ofzo
Omdat ik op dat BF stond, ben ik begonnen met chemische ondersteuning 

Gezellig, en dat op dinsdag al..je staat op 30% ofzo
Omdat ik op dat BF stond, ben ik begonnen met chemische ondersteuning
En zelfs in mijn log poste je een pic waarop je BF% een pak minder was. Jaja... zo droog ben je nog nooit geweest![]()

Ouwe reller!
Kracht of bodystats?

een vertekend zelfbeeld en jezelf ophemelen onder het mom van lekker in je vel te zitten
En je bent gewoon net zo dik als ik op mijn dikste.
Dus maak je maar geen illusies. Je bent gewoon lekker dikOwh ja. Sorry. Je DBB vet% is natuurlijk 18% ofzo.
een vertekend zelfbeeld en jezelf ophemelen onder het mom van lekker in je vel te zitten
Je raakt vast niet eens meer in een 38 maat van jeansDus maak je maar geen illusies. Je bent gewoon lekker dik
Dus geen AYCE bulk.Owh ja. Sorry. Je DBB vet% is natuurlijk 18% ofzo.
Je raakt vast niet eens meer in een 38 maat van jeansDus maak je maar geen illusies. Je bent gewoon lekker dik

Over vertekend beeld gesproken, whahahaha, lang geleden dat ik irl moest lachen met een internet post, zalig![]()
Je kan er wel mee lachen, maar meet je blubber belly maar eens. Op je navel en lovehandles.
Maar idd, ik had toen ook een vertekend zelfbeeld. Toen dacht ik ook dat ik op een %tje of 20/25 stond. Haha. Nou, dat was ook alles behalve waar. Je zit gewoon op 30% man. Meet het gewoon.

Kerel, als jij niet was gaan cutten was GAIA je komen ophalen als gestrande walvis, je mag denken wat je wilt maar daar kom ik bijlange na niet in de buurt, als ik ga cutten heb ik 100% zeker géén vel overschot.
Het is niet omdat jij toen een vertekend zelfbeeld had dat ik dat ook heb, iets met zelfreflectie. De cardioloog vind het ook gewoon nog prima, als ik op +30% stond hadden hij of de voedingsdeskundige die me opvolgt garantie zeker iets gezegd.
Voor strongman standaarden ben ik trouwens nog altijd gewoon een skinny bastard![]()