AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dit zou sinds gisteren gedaan moeten zijn, ik geef het door. Jullie mogen ook eventueel screenshots maken of de locatie van de reclame doorgeven.
IMG_1905.PNG

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.966
Yeahbuddy!

Gewoon je gf on top..problem solved
Iedere keer hetzelfde is ook niet leuk toch?

Nog altijd ? Nu zou het in orde moeten zijn ?
Lijkt het wel op!:thumbs:

Ja wordt gek van al die reclame!
Is nu wel opgelost lijkt het!:D

Als je de app gebruikt dan staat het echt overal. Elke 3e post staat reclame in!
Is het wat..die app?

Dit zou sinds gisteren gedaan moeten zijn, ik geef het door. Jullie mogen ook eventueel screenshots maken of de locatie van de reclame doorgeven.
:thumbs:

:sad:

:o

Kunnen jullie eens kijken of het verholpen is ?
Volgens mij wel..

Zo lean ben jij zonder chemische ondersteuning nooit geweest, ik lach harder met jou :aai:
:schoot::schoot:
wat een liefde weer..
Hier ook niet! Top @Sanca

De training van gister nog..

LB-Rehab:
Leg extention (1 set = 10xtoe’s out / 10xnormal / 10x toe’s out:
35.5kg: 10 - 10 - 10 (prima MMC!)
38kg: 10 - 10 - 10 (brand nu al!:fire:)
40kg: 10 - 10 - 10 (oef!)

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15 (top MMC:fire:), 15 (nice:D)
21.5kg: 15 (heb weleens nettere reps gedaan..:o)

Leg extention (heavy):
89kg: 10 (hoppa!)
91.5kg: 8, 8 (:fire:)

Volgende keer 3 sets met 91.5kg

Smith SLDL:
50kg: 10 (warmup)
70kg: 10, 10, 10 (prima TUT & MMC)

Calf raise machine:
70kg: 10
80kg: 6 (warmup)
90kg: 8 (pff!), 8 (t*ring!), 8 (2 licht forced), 8 (hard, huh???)
60kg: 22 (pompen of verzuipen..)

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 12, 12
15kg: 9 (hmm..)

Seated calf raise:
40kg: 25, 25, 25 (keertje volume pakken..)

Abs:
Vond dat ik afgelopen weekend al genoeg voor buik had gedaan...:rolleyes:

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(wederom gezien de omstandigheden prima..)

Zo lean ben jij zonder chemische ondersteuning nooit geweest, ik lach harder met jou :aai:

:roflol: je staat op 30% ofzo :roflol: Omdat ik op dat BF stond, ben ik begonnen met chemische ondersteuning :p

En zelfs in mijn log poste je een pic waarop je BF% een pak minder was. Jaja... zo droog ben je nog nooit geweest :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #29.968
:roflol: je staat op 30% ofzo :roflol: Omdat ik op dat BF stond, ben ik begonnen met chemische ondersteuning :p

En zelfs in mijn log poste je een pic waarop je BF% een pak minder was. Jaja... zo droog ben je nog nooit geweest :roflol:
Gezellig, en dat op dinsdag al..:burns:

MIjn planning voor vandaag..:rolleyes:

UB1:
Incline benchpress:
30kg: 10
50kg: 8
60kg: 2x6 (warmup)
70kg: 5x6-8

Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
61kg: 3x10-12

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
24kg: 6
28kg: 3x6

Cable row:
47kg: 8 (warmup)
68kg: 3x6-8

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 2x12-15
17.5kg: 1x

Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 3x12-15

Extra..:

Voeding, dinsdag 14-03-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 100g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 12g pumpblend (myprotein)
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 200g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 150g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:00 25g nightprotein (XXL)
18:30 Kip Siam (~750kcals)

~2350kcals, E/K/V = 200g (34%) / 265g (45%) / 55g (21%)

• #29.971
In voor dinsdag rel gogogogogo
Ouwe reller!

Kracht of bodystats?

Kracht staat in mijn handtekening..zal vast niet veel anders zijn. Qua gewicht 82-83kg bij 1.80m..vetpercentage, echt geen idee! Heb wat dat betreft een waardeloze verdeling..benen, armen en bovenrug/borst zo droog dat er af en toe strepen opstaan..en buik en onderrug redelijk gevoelig voor mijn vreetgedrag zullen we maar zeggen. Wel iets wat op een 4-pack lijkt en duidelijk aanwezig serratus..:o

Lol, 30%, je humor is iig wel goed droog :baard:

In voor dinsdag rel gogogogogo

Nah, ik heb besloten haar voor de rest te negeren, gelukkig ben ik niet zo vet als zij ooit geweest is anders zat ik hier nu met complexen ipv lekker in m'n vel te zitten.

Owh ja. Sorry. Je DBB vet% is natuurlijk 18% ofzo.

:roflol: een vertekend zelfbeeld en jezelf ophemelen onder het mom van lekker in je vel te zitten :roflol: En je bent gewoon net zo dik als ik op mijn dikste.
Je raakt vast niet eens meer in een 38 maat van jeans :roflol: Dus maak je maar geen illusies. Je bent gewoon lekker dik

:roflol: een vertekend zelfbeeld en jezelf ophemelen onder het mom van lekker in je vel te zitten :roflol: En je bent gewoon net zo dik als ik op mijn dikste.
Je raakt vast niet eens meer in een 38 maat van jeans :roflol: Dus maak je maar geen illusies. Je bent gewoon lekker dik

Ik dacht eerst een chubby Marvin te kunnen zien door terug te scrollen, 't leek al te mooi om waar te zijn. Maar het ging dus ook niet om Marv helaas :( Dus geen AYCE bulk.

Over vertekend beeld gesproken, whahahaha, lang geleden dat ik irl moest lachen met een internet post, zalig :roflol:

Over vertekend beeld gesproken, whahahaha, lang geleden dat ik irl moest lachen met een internet post, zalig :roflol:

Je kan er wel mee lachen, maar meet je blubber belly maar eens. Op je navel en lovehandles.

Maar idd, ik had toen ook een vertekend zelfbeeld. Toen dacht ik ook dat ik op een %tje of 20/25 stond. Haha. Nou, dat was ook alles behalve waar. Je zit gewoon op 30% man. Meet het gewoon.

Je kan er wel mee lachen, maar meet je blubber belly maar eens. Op je navel en lovehandles.

Maar idd, ik had toen ook een vertekend zelfbeeld. Toen dacht ik ook dat ik op een %tje of 20/25 stond. Haha. Nou, dat was ook alles behalve waar. Je zit gewoon op 30% man. Meet het gewoon.

Kerel, als jij niet was gaan cutten was GAIA je komen ophalen als gestrande walvis, je mag denken wat je wilt maar daar kom ik bijlange na niet in de buurt, als ik ga cutten heb ik 100% zeker géén vel overschot.
Het is niet omdat jij toen een vertekend zelfbeeld had dat ik dat ook heb, iets met zelfreflectie. De cardioloog vind het ook gewoon nog prima, als ik op +30% stond hadden hij of de voedingsdeskundige die me opvolgt garantie zeker iets gezegd.
Voor strongman standaarden ben ik trouwens nog altijd gewoon een skinny bastard :(

Kerel, als jij niet was gaan cutten was GAIA je komen ophalen als gestrande walvis, je mag denken wat je wilt maar daar kom ik bijlange na niet in de buurt, als ik ga cutten heb ik 100% zeker géén vel overschot.
Het is niet omdat jij toen een vertekend zelfbeeld had dat ik dat ook heb, iets met zelfreflectie. De cardioloog vind het ook gewoon nog prima, als ik op +30% stond hadden hij of de voedingsdeskundige die me opvolgt garantie zeker iets gezegd.
Voor strongman standaarden ben ik trouwens nog altijd gewoon een skinny bastard :(

Ja. En walrussen moet je nou eenmaal niet helpen om de zee in te gaan. Die kunnen dat zelf wel. Dus dat voordeel heb jij dan weer wel.

En wat je zelf wilt geloven kerel.

• #29.980
:popcorn2:

Terug
Naar boven