AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik wilde net een foto maken van mijn 2 glazuur pudding gebakjes om hier te posten, bij nader inzien toch maar niet dan :marvin:

Of wel :baard:

1.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #30.030
Ik wilde mijn training loggen, maar wacht wel tot morgen en de boel hier weer wat meer bedaard is..:o

@Skatermarvin wij willen hier GEEN training zien, maar alleen rellen!!!

@Sanca sorry bruh, maar je staat er echt niet dun bij, dadbobleef is real/

Ik wilde mijn training loggen, maar wacht wel tot morgen en de boel hier weer wat meer bedaard is..:o

Als je geen trainingen post zie ik mezelf genoodzaakt om een slotje erop te gooien en de 'discussie' is al wel gevoerd en afgesloten wat mij betreft (wel even volgende post negeren)

@Skatermarvin wij willen hier GEEN training zien, maar alleen rellen!!!

@Sanca sorry bruh, maar je staat er echt niet dun bij, dadbobleef is real/

Ik heb nooit gezegd dat ik dun ben maar ik ben zeker niet zo dik als Robke beweerd.

Niemand hier heeft iets geroepen over mijn vetpercentage behalve jij en ik denk ook niet dat iemand daar over wakker ligt, ik al sowieso zeker niet, zoals ik tegen Wovano al zei kan ik er gerust mee leven als ik terug nog wat dikker zou worden en mijn vriendin ook en neen, zij valt niet op papzakken en is kwaad als ik het uit de hand laat lopen.
Je moet het maar meemaken, jezelf niet geweldig vinden, leuk leventje heb je dan.
Jij bent alweer de enige die negatief doet en ik kan gewoon tegen kritiek, als het ergens om gaat maar zoals altijd gaat het bij jou weer helemaal nergens over.

En ik maar bij de dokter vragen hoe het komt dat ik zo slecht slaap.

Antwoord dokter: "" Sanca's vetpercentage"

Als je geen trainingen post zie ik mezelf genoodzaakt om een slotje erop te gooien en de 'discussie' is al wel gevoerd en afgesloten wat mij betreft.

Zonder een winkje lijk je wat gebrek aan humor te missen.. Maar zo schat ik je niet in! Wel lijkt dit log soms wel op.een 'post je onzin' verzameling en moet ik soms flink scrollen voor een training. Natuurlijk ben ik gewoon jaloers en zou ik graag zoveel publiek in mijn log willen natuurlijk!

Zonder een winkje lijk je wat gebrek aan humor te missen.. Maar zo schat ik je niet in! Wel lijkt dit log soms wel op.een 'post je onzin' verzameling en moet ik soms flink scrollen voor een training. Natuurlijk ben ik gewoon jaloers en zou ik graag zoveel publiek in mijn log willen natuurlijk!

Tijd om te gaan Marvinnen dus.

Ik heb ooit een half jaar gemarvind, maar dat was geen succes/

Terug
Naar boven