AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.044
Uiteraard ga ik niet alles quoten, maar je moet ergens begionnen..

@Skatermarvin wij willen hier GEEN training zien, maar alleen rellen!!!

@Sanca sorry bruh, maar je staat er echt niet dun bij, dadbobleef is real/
Duidelijk:roflol:

Hnng, popcorn:eating:

Als je geen trainingen post zie ik mezelf genoodzaakt om een slotje erop te gooien en de 'discussie' is al wel gevoerd en afgesloten wat mij betreft (wel even volgende post negeren)
:slotje:

:roflol: training is onderweg..

:iagree:

En ik maar bij de dokter vragen hoe het komt dat ik zo slecht slaap.

Antwoord dokter: "" Sanca's vetpercentage"
Godver:roflol::roflol:

Zonder een winkje lijk je wat gebrek aan humor te missen.. Maar zo schat ik je niet in! Wel lijkt dit log soms wel op.een 'post je onzin' verzameling en moet ik soms flink scrollen voor een training. Natuurlijk ben ik gewoon jaloers en zou ik graag zoveel publiek in mijn log willen natuurlijk!
Daarom heb ik ook gewacht met mijn training posten..deze zou oversneeuwen met rellen..:o

Tijd om te gaan Marvinnen dus.
:thumbs:

Ik Marvin al sinds het begin, ben gewoon een natuurtalent ;)
Zo hoort het ook..:rolleyes:

Niemand kan Marvinnen als de ekte Skatermarvin!
Dat is dan ook weer zo..

Ik heb ooit een half jaar gemarvind, maar dat was geen succes/
Het is ook niet voor iedereen weggelegd..

Wat een on-konijnwaardige instelling. Ga zo door en je krijgt @Sanca 's puddinggebakje als mascotte.
Sorry:sorry:...ik wil het konijn...

Dat kuiten verhaal begint hier, maar vooral op facebook goed uit de hand te lopen:roflol:

Omdat het uiteindelijk ook gewoon niet werkt .. :p
Het enigew dat binnen bodybuilding echt werkt is kuren..(om maar even een nieuwe rel te starten). Ik heb geen slecht fysiek en weiger gewoon mezelf aan het bodybuilding regime te houden voor die paar kilo (maximaal)..

Maar goed...zoals al aangekondigd! De training van gisteren..

UB1:
Incline benchpress:
30kg: 10
50kg: 8
60kg: 6, 6 (prima)
70kg: 8 (hard!), 8 (top MMC), 8, 8, 6+3 (rest-pause)

Lichte twijfel om te verhogen naar 5x6x75kg, omdat ik het net niet haal om 5x8x70kg te presses. Maar moet toch vooruitgang boeken..

Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
61kg: 12 (prima MMC!), 12 (beetje halfgare ROM..:o)
54kg: 12 (prima TUT & MMC:fire:)

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
24kg: 6 (top MMC:fire:)
28kg: 6 (hoppa!), 6 (nice:D), 6 (fuaaark!)

Niet verzwaren, dit moet soepeler!

Cable row:
47kg: 8 (warmup)
68kg: 8 (TUT + MMC), 8 (explosief..), 6 (te lange TUT..)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup, matige MMC..)
15kg: 15 (waardeloos..), 15 (bah!)
17.5kg: 21 (met v-handle..:fire:)

Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 15 (top MMC:fire:), 13 (licht forced), 10 (prima pomp wel!)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(beetje mixed feelings, maar wel tevreden met de inclines en DB shoulder presses!)

En dan vandaag...of het nu preventieve strafcardio, cardio of gewoon strafcardio was vanmorgen weet ik niet...cardio (behalve de horizontale variant) is altijd een straf...:o

(Straf)cardio, naar werk fietsen (totaal):
90min / 29km / ~800-900kcals

En de voeding..nog even kijken wat ik vanavond ga eten, maar de planning is iets hoger in vet en eiwit te gaan en mijn carbs nog iets lager te gooien..

Voeding, woensdag 15-03-2017:
Pre-cardio: 0.5 scoop EAS (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 0.5 scoop EAS (XXL) + 200mg caffeine
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1805kcals, E/K/V = 185g (41%) / 110g (25%) / 70g (34%)

• #30.046
Dat zeker niet..maar als ik nu ga blasten en gewoonweg 500kcals boven onderhoud ga eten kom ik wonderbaaarlijk ineens wel weer kilo's spiermassa aan..

Verder zou kuren voor mij wel een stok achter de deur zijn om wel een week of 10-12 me als een bodybuilding monnik te gaan gedragen...wie weet dat ik daarna die trend wel voort kan zetten..

Maar goed..dat zullen we nooit weten..:o

Dat zeker niet..maar als ik nu ga blasten en gewoonweg 500kcals boven onderhoud ga eten kom ik wonderbaaarlijk ineens wel weer kilo's spiermassa aan..

Verder zou kuren voor mij wel een stok achter de deur zijn om wel een week of 10-12 me als een bodybuilding monnik te gaan gedragen...wie weet dat ik daarna die trend wel voort kan zetten..

Maar goed..dat zullen we nooit weten..:o

Gewoon doen :p Je kan niet tot je 40ste zo verder blijven gaan :p

Verdomme, ik ben ook eens uitzonderlijk een paar dagen niet online geweest :mad:

• #30.049
  • #30.053
Vijf pagina's moeten inhalen...
Houdt je van de straat..:o

Weet niet man. Ga je daadwerkelijk de motivatie kunnen blijven opbrengen zo? En geen idee hoe het zit of je kids wilt of niet, maar wat dan hé :p
We zien wel hoe de wind waait Rob. Echt tevreden ben ik nooit, maar zolang ik er naakt goed uit zie en mijn vriendin me aantrekkelijk vind zie ik niet in waarom ik ga kuren..Mijn fysiek is zo slecht nog niet en als ik er beter uit blijf zien als mijn leeftijdsgenoten en ik ondertussen lekker kan genieten, vind ik dat ook een doel..

Heb geen wedstrijdambities ofzo..

Wat is dit dan? Ben ik niet van je gewend. :)
Goede Shoulder Presses.
Doe ik regelmatig hoor..als het weer het toelaat en het een 'rustdag is'..thanks:D

We zien wel hoe de wind waait Rob. Echt tevreden ben ik nooit, maar zolang ik er naakt goed uit zie en mijn vriendin me aantrekkelijk vind zie ik niet in waarom ik ga kuren..Mijn fysiek is zo slecht nog niet en als ik er beter uit blijf zien als mijn leeftijdsgenoten en ik ondertussen lekker kan genieten, vind ik dat ook een doel..

:thumbs:

Prima inclines man

Goeie instelling hoor. Alleen nog even loslaten dat mensen in een soortgelijke situatie die wel AAS gebruiken harder vooruitgaan en blijven gaan.

• #30.057
:D:D:D

Thanks Kev! Bodyweight voor reps vind ik voor nu wel een mooi doel op de inclines

Goeie instelling hoor. Alleen nog even loslaten dat mensen in een soortgelijke situatie die wel AAS gebruiken harder vooruitgaan en blijven gaan.
Tja...eigenlijk wil je vooruit..maar wil niet kuren..the struggle = real..

Tja...eigenlijk wil je vooruit..maar wil niet kuren..the struggle = real.
NIET KUREN! Why? Ergens ligt het eind, ook als je gaat kuren.
Als je een prof. BBer bent of strongman in competitie en je kunt niet anders omdat je de conculega's voor moet blijven dan snap ik het. Anders zou ik het niet doen.

• #30.060
Jij hebt nog altijd een betere fysiek dan menig kuurders hier (zeker dan 'je weet wel wie'), laat je niet gek maken joh.
I see what you did there...ouwe reller!

:dontfeed:

NIET KUREN! Why? Ergens ligt het eind, ook als je gaat kuren.
Als je een prof. BBer bent of strongman in competitie en je kunt niet anders omdat je de conculega's voor moet blijven dan snap ik het. Anders zou ik het niet doen.
Waarom wel? Mijn doel fysiek van wat ik eigenlijk mooi vind ligt zo'n 10kg verderop..

Maar kan beter gewoon accepteren zoals het is, want zodra ik dat doel heb bereikt stel ik hoogstwaarschijnlijk weer bij:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven