XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

I see what you did there...ouwe reller!

:dontfeed:

Waarom wel? Mijn doel fysiek van wat ik eigenlijk mooi vind ligt zo'n 10kg verderop..

Maar kan beter gewoon accepteren zoals het is, want zodra ik dat doel heb bereikt stel ik hoogstwaarschijnlijk weer bij:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die poten gvd :O is wel meer dan 10 kg denk ik hoor :P

Zelfs als je compete is een kuur duur (over het extra eten nog maar te zwijgen), plus de risico's die eraan verbonden zijn. Je hebt dan 10 kg VVM extra, maar is dat het echt waar als het je niks anders dan mirinnende mannen oplevert?
Plus je moet 365 dagen per jaar on zijn, anders botj. Mensen die niet constant on zijn zien er ook ruk uit, de 365 crew is wat je wil:trollface:

OT:

Waarom verhoog je niet gewoon met 2,5 ipv 5 kg? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.067
Inderdaad. Eenmaal aan de juice is de weg terug (bijna) niet mogelijk. Denk er goed over na en luister een beetje naar opa, die heeft al best wat levenservaring... :) :baard:
:thumbs:

Je hebt sowieso een beter fysiek dan zowat alle strongmen ook ;)
:roflol:

Thanks!:thumbs:

die poten gvd :O is wel meer dan 10 kg denk ik hoor :P
Zit wat in...false expectations..

Zelfs als je compete is een kuur duur (over het extra eten nog maar te zwijgen), plus de risico's die eraan verbonden zijn. Je hebt dan 10 kg VVM extra, maar is dat het echt waar als het je niks anders dan mirinnende mannen oplevert?
Plus je moet 365 dagen per jaar on zijn, anders botj. Mensen die niet constant on zijn zien er ook ruk uit, de 365 crew is wat je wil:trollface:
True, true..

Weleens fijn om in mijn log van het kuren afgeluld te worden ipv andersom..

OT:

Waarom verhoog je niet gewoon met 2,5 ipv 5 kg? :P
Ehm..Flexx heeft maar 2 schijven van 1.25kg. En die zwerven altijd ergens rond..

Zoeken kost me dan vaak teveel moeite.

In b4: Micro-schijven bestellen...nee dat ga ik niet doen..:rolleyes:

Je kan toch ook gewoon tegen de begeleiding/eigenaar zeggen dat je een zwakke ecto bent en dat je graag meer 1,25kg plates wil zien.

Is toch heel normaal als je aangeeft wat je nog meer in een gym wil zien.

• #30.071
Zou je niet beter eerst een realistisch doel stellen ? :P

You wish :aai:
Ik persoonlijk vind mezelf er wel beter uit zien dan de meeste strongman..maar smaken verschillen gelukkig..

Doel..? Realistisch? :o Aaron Curtis beweert ook natty te zijn...is wel haalbaar toch?

:D:D
Je kan toch ook gewoon tegen de begeleiding/eigenaar zeggen dat je een zwakke ecto bent en dat je graag meer 1,25kg plates wil zien.

Is toch heel normaal als je aangeeft wat je nog meer in een gym wil zien.
Kan..maar doe ik niet..ik ga wel wat lager reps draaien en weer opbouwen naar 8jes..

Ik persoonlijk vind mezelf er wel beter uit zien dan de meeste strongman..maar smaken verschillen gelukkig..

Doel..? Realistisch? :o Aaron Curtis beweert ook natty te zijn...is wel haalbaar toch?

Nou, ik kan je zeggen dat pro-strongmen van een andere planeet komen, ze op youtube of op tv zien is 1 ding maar als je er irl langs staat zou je je wel eens behoorlijk kunnen verschieten en dan die onmenselijke kracht nog erbij, geef mij toch maar zo een fysiek, en dan liefst met de bijhorende kracht, boven 'blokjes'.

Not sure if naïef of gewoon aan het trollen :o

• #30.074
Nou, ik kan je zeggen dat pro-strongmen van een andere planeet komen, ze op youtube of op tv zien is 1 ding maar als je er irl langs staat zou je je wel eens behoorlijk kunnen verschieten en dan die onmenselijke kracht nog erbij, geef mij toch maar zo een fysiek, en dan liefst met de bijhorende kracht, boven 'blokjes'.

Not sure if naïef of gewoon aan het trollen :o
Tja...het dikgedrukte zegt voldoende over de haalbaarheid..

Trollen natuurlijk:roflol:

5 kg verhogen op presses is imo gewoon veel te veel :P. Ik zou voor de OHP oprecht graag microplates willen hebben.

Terug
Naar boven