- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja lekker, al lang geen patatje oorlog meer gehad eigenlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lekker, al lang geen patatje oorlog meer gehad eigenlijk

Ja lekker, al lang geen patatje oorlog meer gehad eigenlijk![]()
Dat sowieso. Eerste paasdag steengrillen en tweede paasdag brunch in Antwerpen

Kom je ook weer loggenTfw ik even weer hier kom kijken en het nog steeds alleen maar over eten gaat. 1500kcal leef hier rip

Soon, maar het zal niet zijn wat je verwacht. Ik ga namelijk off. Ben nu flink aan het cutten om er redelijk bij te staan wanneer m'n pct begint over een 2 tal weken. Vanaf dan zal ik weer loggen. Ben de laatste tijd erg laks geweest met zelfbeheersing/voeding etc. Ben nu flink bezig om echt strict aan een zwaar dieet te kunnen houden, -6kg in 10 dagen

Verstandige beslissing om off te gaan. Hoe gaat het met je relatie?Soon, maar het zal niet zijn wat je verwacht. Ik ga namelijk off. Ben nu flink aan het cutten om er redelijk bij te staan wanneer m'n pct begint over een 2 tal weken. Vanaf dan zal ik weer loggen. Ben de laatste tijd erg laks geweest met zelfbeheersing/voeding etc. Ben nu flink bezig om echt strict aan een zwaar dieet te kunnen houden, -6kg in 10 dagen
Daarom kom ik ook even hier kijken. Niks geeft je meer zelfbeheersing dan Marvin's log lezen tijdens een diepe cut, en vervolgens zelf niet te gaan bingen![]()
Gaat topVerstandige beslissing om off te gaan. Hoe gaat het met je relatie?
Sorry voor de off topic Marvin.
. Maar een korte uitleg etc komt wel in m'n aankomende log, dus we kunnen het hier wel houden op frituur en kapsalons
Ben benieuwd. Volgde jou ook al een tijdjeGaat top. Maar een korte uitleg etc komt wel in m'n aankomende log, dus we kunnen het hier wel houden op frituur en kapsalons
![]()

Hnnng!
Wahaha..thanks!Heuj een hele pagina dat gaat over pindasaus en patat!
Edit:
Prima rehab workout trouwens ook Marv (moest hem even zoeken)
Ik wil ook!
Gewoon doen.. #gainenzondertrainenJa lekker, al lang geen patatje oorlog meer gehad eigenlijk![]()
Wie gaat er niet refeeden met Pasen dan?
Die tekst heb ik er bewust op laten zetten..en blijft daar lekker staanJe kan altijd aan je artist vragen of hij/zij wat over die woorden heen kan schetsen. Heb daar soms mooie uitkomsten van gezien. En dan dat jouw artist daar wel raad me weet aan de mooie afbeeldingen te zien.

1500kcals...WAAROM?Tfw ik even weer hier kom kijken en het nog steeds alleen maar over eten gaat. 1500kcal leef hier rip
Klinkt goedDat sowieso. Eerste paasdag steengrillen en tweede paasdag brunch in Antwerpen![]()

...
Whahahaha...die laatste regelSoon, maar het zal niet zijn wat je verwacht. Ik ga namelijk off. Ben nu flink aan het cutten om er redelijk bij te staan wanneer m'n pct begint over een 2 tal weken. Vanaf dan zal ik weer loggen. Ben de laatste tijd erg laks geweest met zelfbeheersing/voeding etc. Ben nu flink bezig om echt strict aan een zwaar dieet te kunnen houden, -6kg in 10 dagen
Daarom kom ik ook even hier kijken. Niks geeft je meer zelfbeheersing dan Marvin's log lezen tijdens een diepe cut, en vervolgens zelf niet te gaan bingen![]()
Maarre...helemaal off? Nu al onder de plak.. 
Geen probleemVerstandige beslissing om off te gaan. Hoe gaat het met je relatie?
Sorry voor de off topic Marvin.

Ben benieuwd!Gaat top. Maar een korte uitleg etc komt wel in m'n aankomende log, dus we kunnen het hier wel houden op frituur en kapsalons
![]()
Ik ook
Haha, in de wedstrijd prep?
...post ik vanavond denk!Mwah. Het werd geaccepteerd, maar toen begon ik er zelf over te twijfelen of het wel echt is wat ik wouWhahahaha...die laatste regelMaarre...helemaal off? Nu al onder de plak..
![]()

*nualzinin*Toch ergens wel verstandig kerel!Mwah. Het werd geaccepteerd, maar toen begon ik er zelf over te twijfelen of het wel echt is wat ik wou![]()
Haha, dat klinkt als goed geregelt Marina!!Paas refeeds coming in hoor
Alleen best een nadeel dat zo een paasbrunch vaak wat tegenvalt in hoeveelheden... als je niet tegen gluten kan...
Maar gelukkig gaan we ergens heen waar ik lekker tekeer kan gaan.. De kok heeft zelf een gluten allergie... dus die regelt alles voor me.*nualzinin*

), 6 (iets over..), 6 (TUT & MMC
), 6 (hard!), 5+3 (rest-pause
)
), 12 (2f.), 12 (2f. deze pomp!
)
)
)
), 7 (3f. laaaange TUT
)
)
)
), 15 (2f.), 12 (2f.)
)
)
)Dat geloof ik graag...jij moet vreten om uberhaupt op gewicht te blijven...anders is het cutten zonder moeite..

Dat geloof ik graag...jij moet vreten om uberhaupt op gewicht te blijven...anders is het cutten zonder moeite..![]()

Ook sneller massa verlies of zou dat meevallen..just a thought..
Ook sneller massa verlies of zou dat meevallen..just a thought..