MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Je kan altijd aan je artist vragen of hij/zij wat over die woorden heen kan schetsen. Heb daar soms mooie uitkomsten van gezien. En dan dat jouw artist daar wel raad me weet aan de mooie afbeeldingen te zien.

Tfw ik even weer hier kom kijken en het nog steeds alleen maar over eten gaat:(. 1500kcal leef hier rip

Soon, maar het zal niet zijn wat je verwacht. Ik ga namelijk off. Ben nu flink aan het cutten om er redelijk bij te staan wanneer m'n pct begint over een 2 tal weken. Vanaf dan zal ik weer loggen. Ben de laatste tijd erg laks geweest met zelfbeheersing/voeding etc. Ben nu flink bezig om echt strict aan een zwaar dieet te kunnen houden, -6kg in 10 dagen:o

Daarom kom ik ook even hier kijken. Niks geeft je meer zelfbeheersing dan Marvin's log lezen tijdens een diepe cut, en vervolgens zelf niet te gaan bingen:D

Soon, maar het zal niet zijn wat je verwacht. Ik ga namelijk off. Ben nu flink aan het cutten om er redelijk bij te staan wanneer m'n pct begint over een 2 tal weken. Vanaf dan zal ik weer loggen. Ben de laatste tijd erg laks geweest met zelfbeheersing/voeding etc. Ben nu flink bezig om echt strict aan een zwaar dieet te kunnen houden, -6kg in 10 dagen:o

Daarom kom ik ook even hier kijken. Niks geeft je meer zelfbeheersing dan Marvin's log lezen tijdens een diepe cut, en vervolgens zelf niet te gaan bingen:D
Verstandige beslissing om off te gaan. Hoe gaat het met je relatie?

Sorry voor de off topic Marvin.

Gaat top :). Maar een korte uitleg etc komt wel in m'n aankomende log, dus we kunnen het hier wel houden op frituur en kapsalons:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.972
Heerlijk, Liefst nog met een berehap pinda erbij. :eating:
Hnnng!
Heuj een hele pagina dat gaat over pindasaus en patat! :D

Edit:
Prima rehab workout trouwens ook Marv (moest hem even zoeken :roflol:)
Wahaha..thanks!
Ik wil ook!
Ja lekker, al lang geen patatje oorlog meer gehad eigenlijk :D
Gewoon doen.. #gainenzondertrainen
Ik voel een paas-refeed aankomen :thumb:
Wie gaat er niet refeeden met Pasen dan?
Je kan altijd aan je artist vragen of hij/zij wat over die woorden heen kan schetsen. Heb daar soms mooie uitkomsten van gezien. En dan dat jouw artist daar wel raad me weet aan de mooie afbeeldingen te zien.
Die tekst heb ik er bewust op laten zetten..en blijft daar lekker staan ;)
Tfw ik even weer hier kom kijken en het nog steeds alleen maar over eten gaat:(. 1500kcal leef hier rip
1500kcals...WAAROM?
Dat sowieso. Eerste paasdag steengrillen en tweede paasdag brunch in Antwerpen :D
Klinkt goed:heart:
...

Whahahaha...die laatste regel:marvin: Maarre...helemaal off? Nu al onder de plak.. ;)

Geen probleem ;)
Gaat top :). Maar een korte uitleg etc komt wel in m'n aankomende log, dus we kunnen het hier wel houden op frituur en kapsalons:D
Ben benieuwd!
Ben benieuwd. Volgde jou ook al een tijdje:p
Ik ook:thumbs:
Haha, in de wedstrijd prep?

Training ging awesome! Dikke vette gore pomp:fire:...post ik vanavond denk!

Paas refeeds coming in hoor :D
Alleen best een nadeel dat zo een paasbrunch vaak wat tegenvalt in hoeveelheden... als je niet tegen gluten kan... :(
Maar gelukkig gaan we ergens heen waar ik lekker tekeer kan gaan.. De kok heeft zelf een gluten allergie... dus die regelt alles voor me. :D *nualzinin*

Refeed? Nooit van gehoord!

• #30.976
Mwah. Het werd geaccepteerd, maar toen begon ik er zelf over te twijfelen of het wel echt is wat ik wou:p
Toch ergens wel verstandig kerel!
Paas refeeds coming in hoor :D
Alleen best een nadeel dat zo een paasbrunch vaak wat tegenvalt in hoeveelheden... als je niet tegen gluten kan... :(
Maar gelukkig gaan we ergens heen waar ik lekker tekeer kan gaan.. De kok heeft zelf een gluten allergie... dus die regelt alles voor me. :D *nualzinin*
Haha, dat klinkt als goed geregelt Marina!!:D
Ik heb een beetje mixed feelings...ik hou van vreten, maar er staat nog zoveel op de planning en wil natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk eruit zien op BBU en vakantie..

Maar goed..terug tot de orde van de dag...ik train af en toe ook nog weleens en het schijnt dat ik dat hier ook moet loggen..:rolleyes:

UB1:
Incline benchpress:

30kg: 10
50kg: 8
60kg: 6, 6 (warmup, top MMC)
70kg: 8 (nu al pomp!:eek!:), 6 (iets over..), 6 (TUT & MMC:fire:), 6 (hard!), 5+3 (rest-pause:fire:)

Vraag me niet waarom, maar had even een klein stapje (5kg) terug gedaan. Borst echt ram-vol na deze inclines! Pijnlijke pomp..:rolleyes:

Pulldown:
40kg: 12 (warmup)
61kg: 12 (gruwelijk!:fire:), 12 (2f.), 12 (2f. deze pomp!:eek!:)

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
24kg: 6 (heerlijk!)
28kg: 6 (hard!), 6 (lekker!), 5 (net niet, door te gecontrolleerde reps...MMC enzo..:rolleyes:)

Single arm cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
28kg: 10 (whut???)
31.5kg: 8 (pittig!:fire:), 7 (3f. laaaange TUT:fire:)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 15 (2 matige reps aan het eind..), 15 (3f.:fire:)
17.5kg: 14 (man, man wat moeizaam!:eek:)

Dumbel curl (alternate):
8kg: 10 (warmup)
12kg: 15 (damn, deze pomp!:fire:), 15 (2f.), 12 (2f.)

Hammer curl (alternate):
12kg: 16 (beetje pompen..:fire:)

Extra, side raise (alternate):

4kg: 20, 20
5kg: 15, 15 (:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Hnnnnng!:fire:)

• #30.977
  • #30.979
Ook sneller massa verlies of zou dat meevallen..just a thought..

Afhankelijk van hoe je het aanpakt. Ik denk dat het voor ecto's verstandig is om ook in de cut cardio redelijk te beperken.
Het lichaam heeft de neiging zich snel aan te passen aan de cardiovasuclaire/aerobe activiteit naar mijn ervaring en juist in de cut wil je dit natuurlijk voorkomen!!
In b4 van buff naar cardio bunny :P

Terug
Naar boven