AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Misschien had ik ook niet zoveel brood, friet en aardappelsalade moeten nemen..was een binnen BBQ.. ;)
Ooh lekkah! Dat kunnen ze bij mijn oude studentenstraat ook. Vorige week 3 man afgevoerd met vergiftiging verschijnselen lol. Maar ziet er uit als een goeie bbq kerel! Kan niet wachten om zelf weer met vrienden te doen.

goeie lijst foods hnnggg

Zou het veel zin hebben die lichte curls en side raises?

Koolmonoxide of ranzig eten? :D
Koolmonoxide Haha. Wat voor vak idioot verzint het dan ook om met een kolen bbq binnen te gaan bbq'en. Dan ben je echt niet goed bij je paasei om het maar aan Pasen te linken.

Ik wist dat in een ietswat vreemde straat heb gewoond maar zo dom is wel even nieuw voor mij. Even voor de info; in onze straat regelmatig politie en dat soort ongein.

Dan heb je niet al je 10 eieren in een doosje, nee :D
Maar onder een afdakje bbq-en is niks mis mee. Mmm krijg weer trek in een vleesje :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.990
Afhankelijk van hoe je het aanpakt. Ik denk dat het voor ecto's verstandig is om ook in de cut cardio redelijk te beperken.
Het lichaam heeft de neiging zich snel aan te passen aan de cardiovasuclaire/aerobe activiteit naar mijn ervaring en juist in de cut wil je dit natuurlijk voorkomen!!
In b4 van buff naar cardio bunny :P
:thumbs:

Ooh lekkah! Dat kunnen ze bij mijn oude studentenstraat ook. Vorige week 3 man afgevoerd met vergiftiging verschijnselen lol. Maar ziet er uit als een goeie bbq kerel! Kan niet wachten om zelf weer met vrienden te doen.
Deze tent is netjes, dus dat zie ik niet snel gebeuren!

Heb mijn best gedaan..
Om nog even terug te komen op de pindasaus, pindasaus voor president. Ik eet als het aan mij ligt de balletjes van de ikea ook met pindasaus:o.
Hebben ze ook andere saus dan? :rolleyes:
Koolmonoxide of ranzig eten? :D
:roflol:
Zou het veel zin hebben die lichte curls en side raises?
Ja...ik ga in ieder geval niet meer staan slinger curlen zoals de halve gym..

Dan zit binnen no-time weer mijn arm vast..
Koolmonoxide Haha. Wat voor vak idioot verzint het dan ook om met een kolen bbq binnen te gaan bbq'en. Dan ben je echt niet goed bij je paasei om het maar aan Pasen te linken.

Ik wist dat in een ietswat vreemde straat heb gewoond maar zo dom is wel even nieuw voor mij. Even voor de info; in onze straat regelmatig politie en dat soort ongein.
Wow...ik dacht voedselvergiftiging!:roflol:

Dan heb je niet al je 10 eieren in een doosje, nee :D
Maar onder een afdakje bbq-en is niks mis mee. Mmm krijg weer trek in een vleesje :)
BBQ:heart:

nee, nee, nee, balletjes van de ikea eet je zoals het hoort met die gore bessen en de standaard saus
NEEN! Die balletjes bij de Ikea eet je...

NIET! smerige teringzooi..

NEE!

Vanmorgen verplichte strafcardio..auto is naar de garage voor een grote beurt en reparatie.

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
90min / 29km / ~800-900kcals

En de voeding..

Voeding, vrijdag 14-04-2017:
7:00 2 koppen koffie
Pre-cardio: 8g BCAA (XXL)
9:30 2 koppen koffie
10:45 40g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 200g gebakken aardappels + 200g wortel/snijboon mix + 300g sparerib (gewicht met bot) (~950kcals)

~1860cals, E/K/V = 185g (40%) / 70g (15%) / 95g (45%)*

* Geen idee of ik de sparerib goed heb berekend. Moeilijk te vinden wat de voedingswaarden zijn en of dat inclusief of exclusief bot is..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #30.995
Gelukkig ben ik niet de enige die ze niet te vreten vindt. :D
:thumb:

drool:
Niet echt een goede vrijdag tot nu toe:roflol: Daarnet gebeld...reparatie van elektrisch raam, twee bandjes achter en een grote beurt...ongeveer 500euro..:woot:

Lekker zoete ketjap spareribs..uit de oven:D

:eating:

:roflol:

www.spareribexpress.nl

Terug
Naar boven