- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies..gister nog even mee doorgegaan. Friet met mexicano als avondeten, maar niet al te gek qua hoeveelheden..
Precies

Haha, sorry...not sorry!Bij het lezen van jouw vreetposts krijg ik spontaan honger, Marvin.
Sorry...

ingecalculeerd...if it fits, it fits!Je logt toch in goeie en in kwaaie dagen?De training van gister was zo kut, dat ik geen zin heb om hem te loggen...daarom de planning voor vandaag!

klinkt goed! Je gaat alles in ieder geval eerst even verdienen door te gaan trainen!
bij trt dacht ik meer aan 50+. Op 30 ben je gewoon low dose aan het kuren. Zul je trouwens nog aardig wat massa op pakken denk, met minimale sides.
Goed te horen dat je nog altijd shredded bent..respect hoor! Ga je nu dan ook weer sort off bulken?
Je bedoelt vast geen choco eitjes?
De strafcardio zit er bijna op. Allstars zijn geen goede schoenen om een t*fus eind op te lopen..au!
(Preventieve) #strafcardio:
2uur /15km /~1000kcals..

) een flinke cut erin knallen om volgend jaar rond april/mei kneiterhard te staan met wat extra ma$$!
Had ik zondag ook beter niet kunnen loggen...Als je alleen de succesverhalen logt kan je het net zo goed laten.
Maar respect dat je het negatieve verhaal wel hebt opgeschreven. Dan kunnen mensen ook het totaal plaatje zien en ervan leren.
Vond het wel moeilijk om te doen, maar als ik het niet uitleg snapt niemand waarom het gewoon niet lukte zondag.Maar respect dat je het negatieve verhaal wel hebt opgeschreven. Dan kunnen mensen ook het totaal plaatje zien en ervan leren.
Ach..opzich viel het wel mee. Bench had ik moeite met 90kg, waar de week er voor 95kg prima ging.wat?! Training zo kut dat je em niet doet loggen. Hopelijk gaat ie vandaag beter
![]()
Valt mee toch..
Normaal wel, maar vandaag druk op werk en geen zin..
Goede vooruitzichten kerel!! Ben benieuwd wat je overhoud na deze periode van bouwen!!Dat die daar strafcardio! LOOOOLLL. Altijd lekker he, cardio! Geeft gewoon en gevoel dat je op de een of andere manier een ''zonde'' goed kan maken of een excuus kan maken om en paar dagen later weer te kunnen cheaten!! Nice!!
En by the way, nu je het daar over hebt, een low dose TRT (150 - 200mg p/week) geeft zeker lekkere gains rekening houdende met het feit dat de Testo die wordt geïnjecteerd op therapeutische basis van hoge biologische waarde is (professionele kwaliteit uit de farmaceutische industrie you know). Deze lage hoeveelheid therapeutische dosis Test staat gelijk aan een 3 tot 4 dubbele hoeveelheid ''underground lab'' (illegale) dosis Test waarbij 500 - 1000mg gelijk aan staat (kan je nagaan hoe belachelijk vervuild een potje illegale Test kan zijn).
Bovenstaande tekst was trouwens maar even off topic en niet serieus bedoelt richting jou
Maar jij snapt het kerel, ik blaas lichtjes op momenteel (carbs you know = gains) en verlies hier en daar wat ''straiationzzzz and shredzzz'', maar ik wil sterker worden op een aantal lifts dus moet ik daar wat offers voor brengen in de zin van een calorie surplus.
In november word ik 30, dus zal de dag na mijn verjaardag (zoals gepland, alles alles goed gaat) een flinke cut erin knallen om volgend jaar rond april/mei kneiterhard te staan met wat extra ma$$!
![]()
Tja, die strafcardio..dat geeft toch een beetje een goed gevoel
Man, man..ik log 1 keer niet en er is hier gelijk paniek in de tent...rustaaahgJa dat snap ik ook niet. Net als calorieen/macros niet uitrekenen op 'cheat' dagen. Als je alleen de succesverhalen logt kan je het net zo goed laten.
Beter wel hè..

Ben vandaag zowaar ook redelijk druk op mijn werk..dus had er ook eigenlijk niet zo een zin in..Maar respect dat je het negatieve verhaal wel hebt opgeschreven. Dan kunnen mensen ook het totaal plaatje zien en ervan leren.
Ach..zonder slechte..geen goede dagen..Vond het wel moeilijk om te doen, maar als ik het niet uitleg snapt niemand waarom het gewoon niet lukte zondag.
Ik ga vanavond...

Dat klopt, maar volgens mij heb je het verhaal niet gelezen.

Nu wel..respect dat je uberhaupt hebt getraind..Dat klopt, maar volgens mij heb je het verhaal niet gelezen.![]()

No prob.Nu wel..respect dat je uberhaupt hebt getraind..
Had blijkbaar over de omstandigheden heen gelezen![]()

Ach..opzich viel het wel mee. Bench had ik moeite met 90kg, waar de week er voor 95kg prima ging.
Maar goed had zaterdag nog redelijk zwaar incline smith bench gedaan..verder eigenlijk gewoon te lui om te loggen..
Valt mee toch..
Normaal wel, maar vandaag druk op werk en geen zin..
Goede vooruitzichten kerel!! Ben benieuwd wat je overhoud na deze periode van bouwen!!Tja, die strafcardio..dat geeft toch een beetje een goed gevoel
Man, man..ik log 1 keer niet en er is hier gelijk paniek in de tent...rustaaahg
Beter wel hè..
Ben vandaag zowaar ook redelijk druk op mijn werk..dus had er ook eigenlijk niet zo een zin in..
Ach..zonder slechte..geen goede dagen..
Ik ga vanavond...![]()

En zo sterk als popeye?Wordt jij soms niet gek van bijna dagelijks spinazie eten?
Zonder aas komt hij nergens

Was een beetje rechtlijnige reactie van mij, maar anders is het zoveel typen...Man, man..ik log 1 keer niet en er is hier gelijk paniek in de tent...rustaaahg
Beter wel hè..
Ben vandaag zowaar ook redelijk druk op mijn werk..dus had er ook eigenlijk niet zo een zin in..