XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

god***domme.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.042
Goed bezig qua eten :D gainnzzzz
Precies..gister nog even mee doorgegaan. Friet met mexicano als avondeten, maar niet al te gek qua hoeveelheden..

Precies:o

Bij het lezen van jouw vreetposts krijg ik spontaan honger, Marvin.
Haha, sorry...not sorry!

Sorry...:windup:

De training van gister was zo kut, dat ik geen zin heb om hem te loggen...daarom de planning voor vandaag! Vanavond naar Fast8 en heb geen zin om daar zonder popcorn te zitten, dus heb even een bakje:popcorn: ingecalculeerd...if it fits, it fits!

Pull:
Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
61kg: 2x10-12+dropset

(Single arm) Cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
31kg: 3x6-8

Matrix pulldown:
30kg: 2x15-20
40kg:
50kg:

Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 3x12-15

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
22.5kg: 3x12-15

Machine shrugs:

Extra ?

En de voeding...

Voeding, dinsdag 18-04-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 75g havermout + 35g whey isolaat (XXL) +5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g pumpblend (myprotein)
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 175g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 ~150g varkenshaas + 200g groente (~300kcals) + 25g nightprotein (XXL)
20:15 Medium popcorn (~450kcals) (Fast 8)

~2175kcals, E/K/V = 200g (37%) / 220g (41%) / 55g (22%)

wat?! Training zo kut dat je em niet doet loggen:( . Hopelijk gaat ie vandaag beter:)

Het gaat hier van kwaad naar erger :p

klinkt goed! Je gaat alles in ieder geval eerst even verdienen door te gaan trainen!:lifter:

bij trt dacht ik meer aan 50+. Op 30 ben je gewoon low dose aan het kuren. Zul je trouwens nog aardig wat massa op pakken denk, met minimale sides.

Goed te horen dat je nog altijd shredded bent..respect hoor! Ga je nu dan ook weer sort off bulken?

Je bedoelt vast geen choco eitjes? ;)

De strafcardio zit er bijna op. Allstars zijn geen goede schoenen om een t*fus eind op te lopen..au!

(Preventieve) #strafcardio:
2uur /15km /~1000kcals..

Dat die daar strafcardio! LOOOOLLL. Altijd lekker he, cardio! Geeft gewoon en gevoel dat je op de een of andere manier een ''zonde'' goed kan maken of een excuus kan maken om en paar dagen later weer te kunnen cheaten!! Nice!!

En by the way, nu je het daar over hebt, een low dose TRT (150 - 200mg p/week) geeft zeker lekkere gains rekening houdende met het feit dat de Testo die wordt geïnjecteerd op therapeutische basis van hoge biologische waarde is (professionele kwaliteit uit de farmaceutische industrie you know). Deze lage hoeveelheid therapeutische dosis Test staat gelijk aan een 3 tot 4 dubbele hoeveelheid ''underground lab'' (illegale) dosis Test waarbij 500 - 1000mg gelijk aan staat (kan je nagaan hoe belachelijk vervuild een potje illegale Test kan zijn).

Bovenstaande tekst was trouwens maar even off topic en niet serieus bedoelt richting jou :roflol:

Maar jij snapt het kerel, ik blaas lichtjes op momenteel (carbs you know = gains) en verlies hier en daar wat ''straiationzzzz and shredzzz'', maar ik wil sterker worden op een aantal lifts dus moet ik daar wat offers voor brengen in de zin van een calorie surplus.
In november word ik 30, dus zal de dag na mijn verjaardag (zoals gepland, alles alles goed gaat :angstig:) een flinke cut erin knallen om volgend jaar rond april/mei kneiterhard te staan met wat extra ma$$!

:cool:

Maar respect dat je het negatieve verhaal wel hebt opgeschreven. Dan kunnen mensen ook het totaal plaatje zien en ervan leren.
Vond het wel moeilijk om te doen, maar als ik het niet uitleg snapt niemand waarom het gewoon niet lukte zondag.

Hoe vond je Fast8? :D

• #31.052
wat?! Training zo kut dat je em niet doet loggen:( . Hopelijk gaat ie vandaag beter:)
Ach..opzich viel het wel mee. Bench had ik moeite met 90kg, waar de week er voor 95kg prima ging.

Maar goed had zaterdag nog redelijk zwaar incline smith bench gedaan..verder eigenlijk gewoon te lui om te loggen..
Het gaat hier van kwaad naar erger :p
Valt mee toch..

Je logt toch in goeie en in kwaaie dagen? :mad:
Normaal wel, maar vandaag druk op werk en geen zin..

Dat die daar strafcardio! LOOOOLLL. Altijd lekker he, cardio! Geeft gewoon en gevoel dat je op de een of andere manier een ''zonde'' goed kan maken of een excuus kan maken om en paar dagen later weer te kunnen cheaten!! Nice!!

En by the way, nu je het daar over hebt, een low dose TRT (150 - 200mg p/week) geeft zeker lekkere gains rekening houdende met het feit dat de Testo die wordt geïnjecteerd op therapeutische basis van hoge biologische waarde is (professionele kwaliteit uit de farmaceutische industrie you know). Deze lage hoeveelheid therapeutische dosis Test staat gelijk aan een 3 tot 4 dubbele hoeveelheid ''underground lab'' (illegale) dosis Test waarbij 500 - 1000mg gelijk aan staat (kan je nagaan hoe belachelijk vervuild een potje illegale Test kan zijn).

Bovenstaande tekst was trouwens maar even off topic en niet serieus bedoelt richting jou :roflol:

Maar jij snapt het kerel, ik blaas lichtjes op momenteel (carbs you know = gains) en verlies hier en daar wat ''straiationzzzz and shredzzz'', maar ik wil sterker worden op een aantal lifts dus moet ik daar wat offers voor brengen in de zin van een calorie surplus.
In november word ik 30, dus zal de dag na mijn verjaardag (zoals gepland, alles alles goed gaat :angstig:) een flinke cut erin knallen om volgend jaar rond april/mei kneiterhard te staan met wat extra ma$$!

:cool:
Goede vooruitzichten kerel!! Ben benieuwd wat je overhoud na deze periode van bouwen!!:D Tja, die strafcardio..dat geeft toch een beetje een goed gevoel:o

Ja dat snap ik ook niet. Net als calorieen/macros niet uitrekenen op 'cheat' dagen. Als je alleen de succesverhalen logt kan je het net zo goed laten.
Man, man..ik log 1 keer niet en er is hier gelijk paniek in de tent...rustaaahg

Had ik zondag ook beter niet kunnen loggen...
Beter wel hè.. ;)

Maar respect dat je het negatieve verhaal wel hebt opgeschreven. Dan kunnen mensen ook het totaal plaatje zien en ervan leren.
Ben vandaag zowaar ook redelijk druk op mijn werk..dus had er ook eigenlijk niet zo een zin in..

Vond het wel moeilijk om te doen, maar als ik het niet uitleg snapt niemand waarom het gewoon niet lukte zondag.
Ach..zonder slechte..geen goede dagen..

Ik ga vanavond...:rolleyes:

• #31.054
Ach..opzich viel het wel mee. Bench had ik moeite met 90kg, waar de week er voor 95kg prima ging.

Maar goed had zaterdag nog redelijk zwaar incline smith bench gedaan..verder eigenlijk gewoon te lui om te loggen..
Valt mee toch..

Normaal wel, maar vandaag druk op werk en geen zin..

Goede vooruitzichten kerel!! Ben benieuwd wat je overhoud na deze periode van bouwen!!:D Tja, die strafcardio..dat geeft toch een beetje een goed gevoel:o

Beter wel hè.. ;)

Ben vandaag zowaar ook redelijk druk op mijn werk..dus had er ook eigenlijk niet zo een zin in..

Ach..zonder slechte..geen goede dagen..

Ik ga vanavond...:rolleyes:

Godsamme, al 2de keer in korte tijd dat ik niet goed lees. Vorige week bij de BBQ stelde ik de vraag ook al toen je nog moest gaan :roflol:

Wordt jij soms niet gek van bijna dagelijks spinazie eten?

Beter wel hè.. ;)

Was een beetje rechtlijnige reactie van mij, maar anders is het zoveel typen... :D

Terug
Naar boven