XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.402
  • #31.404
Ik ben nogal hardleers...dus doe ze gerust nog eens...:o

Juist. Dat was ik even vergeten. Je moest maar eens een YouTube filmpje vinden waar ze net gepromoot worden. :roflol:
Waarom hou je de squats niet waar ze thuishoren en doe je variaties zoals de Bulgerian split squat in de Smith machine?

Haha...mij hoor je niet. Ik heb gister smith squats gedaan. Dikke rode schuurplek weer op mijn rug...no thanks, ik doe ze voorlopig niet meer en FSQ's voelen toch beter.

Ik doe zo'n standaard abductor machine op advies..
Volgens mij is zo'n hacksquat machine wel een prima beweging, maar die doe je geloof ik ook wel eens....

Was die abductor oefening op advies van de Nase? En voelt dat goed voor je onderrug? Misschien kan ik iets met elastieken verzinnen voor mezelf.....

• #31.407
Juist. Dat was ik even vergeten. Je moest maar eens een YouTube filmpje vinden waar ze net gepromoot worden. :roflol:
Waarom hou je de squats niet waar ze thuishoren en doe je variaties zoals de Bulgerian split squat in de Smith machine?
Goede vraag...:rolleyes:

Volgens mij is zo'n hacksquat machine wel een prima beweging, maar die doe je geloof ik ook wel eens....

Was die abductor oefening op advies van de Nase? En voelt dat goed voor je onderrug? Misschien kan ik iets met elastieken verzinnen voor mezelf.....
Die hacksquat is ook wel lekker, maar voelde vorige keer niet geheel pijnvrij. Aankomende week maar weer eens proberen:thumbs: Die abductor is niet voor mijn onderrug, maar wel om de boel onderin wat in beweging te houden en wat kleinere spiertjes te activeren..

Met elastieken is dit beter (ook op advies)

• #31.409
Ik zou KO gaan op zij weinig carbs:sad:
Zijn er ook wel iets meer geworden...als in 1 vietnamese loempia met chili saus en 5 apenkoppen...:o

Meting en weging 02-05-2017:
Gewicht: 80.8kg (gelijk gebleven..)
Taille: 74.0cm (+1cm...:o)

En de planning voor vandaag...

Push:
Seated OHP (front):

30kg: 15
40kg: 10
..kg: 8
..kg: 3x6-12

Machine press (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 15
..kg: 10
..kg: 8
..kg: 5x6-8

Incline Smith benchpress:
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 8
80kg: ?

CGBP:
40kg: 8 (warmup)
50kg: 8
..kg: ..

Cable fly’s (high pulley)B]
10kg: 10
12.5kg: ..

(V-handle) pushdown:

10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 2x12-15
17.5kg: 1x

Extra ?

Voeding, dinsdag 02-05-2017:

7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 60g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 2 scoops 1MR
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 25g nightprotein (XXL)
19:00 Avondeten (~750kcals)

~1970kcals, E/K/V = 190g (38%) / 190g (38%) / 50g (24%)

Laatst bewerkt:
Volgens de hartstichting hebben mannen met een buikomtrek boven de 102 cm pas overgewicht. Dus je zit nog goed :D

• #31.411
Volgens de hartstichting hebben mannen met een buikomtrek boven de 102 cm pas overgewicht. Dus je zit nog goed :D
Maak me ook niet druk hoor..mijn buikomtrek zal overigens wel wat meer zijn, maar die vind ik lastiger steeds hetzelfde te meten. Vandaar dat ik mijn taille meet en dat is bij mij een goede maat voor of ik goed of niet goed bezig ben... ;)

• #31.414
Ik vind die buikomtrek zo een vreemde maatstaf...het maakt nogal wat uit of je 1.55 of 2.05m bent lijkt me..

Maar goed..adviezen van het voedingscentrum gaan ook nergens over natuurlijk..:o
Dit inderdaad!!
En tussen 94 en 102 zit je wel in de gevarenzone, dat wel.....
Aan de andere kant is het veelgebruikte BMI ook een dom getal. De meesten van ons die een beetje gespierd zijn, zitten ook boven de 25, dus in de 'overgewichtzone'. Dan is die buikomtrek nog nuttiger.

Mooi bw weer gaat de goeie kant op :D

Ik denk dat we het unaniem erover eens kunnen zijn dat @Skatermarvin geen overgewicht heeft.. :D

Mijn cardioloog heeft me iig niet aangeraden om af te vallen :marvin:

Het is me idd allemaal duidelijker geworden

Terug
Naar boven