Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha...het squatrack was bezet en wilde het toch eens proberen..
Was wel te verwachten dit natuurlijk

Ach, nu hoef je het jezelf nooit meer af te vragen en kan je verder gaan met reguliere back & front squats. Lesson learned.Haha...het squatrack was bezet en wilde het toch eens proberen..
Was wel te verwachten dit natuurlijk![]()
Ik ben nogal hardleers...dus doe ze gerust nog eens...Ach, nu hoef je het jezelf nooit meer af te vragen en kan je verder gaan met reguliere back & front squats. Lesson learned.

Ik ben nogal hardleers...dus doe ze gerust nog eens...![]()

Volgens mij is zo'n hacksquat machine wel een prima beweging, maar die doe je geloof ik ook wel eens....Haha...mij hoor je niet. Ik heb gister smith squats gedaan. Dikke rode schuurplek weer op mijn rug...no thanks, ik doe ze voorlopig niet meer en FSQ's voelen toch beter.
Ik doe zo'n standaard abductor machine op advies..
Goede vraag...Juist. Dat was ik even vergeten. Je moest maar eens een YouTube filmpje vinden waar ze net gepromoot worden.
Waarom hou je de squats niet waar ze thuishoren en doe je variaties zoals de Bulgerian split squat in de Smith machine?

Die hacksquat is ook wel lekker, maar voelde vorige keer niet geheel pijnvrij. Aankomende week maar weer eens proberenVolgens mij is zo'n hacksquat machine wel een prima beweging, maar die doe je geloof ik ook wel eens....
Was die abductor oefening op advies van de Nase? En voelt dat goed voor je onderrug? Misschien kan ik iets met elastieken verzinnen voor mezelf.....
Zijn er ook wel iets meer geworden...als in 1 vietnamese loempia met chili saus en 5 apenkoppen...

)Maak me ook niet druk hoor..mijn buikomtrek zal overigens wel wat meer zijn, maar die vind ik lastiger steeds hetzelfde te meten. Vandaar dat ik mijn taille meet en dat is bij mij een goede maat voor of ik goed of niet goed bezig ben...Volgens de hartstichting hebben mannen met een buikomtrek boven de 102 cm pas overgewicht. Dus je zit nog goed![]()

Volgens de hartstichting hebben mannen met een buikomtrek boven de 102 cm pas overgewicht. Dus je zit nog goed![]()

Ik vind die buikomtrek zo een vreemde maatstaf...het maakt nogal wat uit of je 1.55 of 2.05m bent lijkt me..Wat zaten we eigenlijk moeilijk te doen dan @FREAKJAM?

Dit inderdaad!!Ik vind die buikomtrek zo een vreemde maatstaf...het maakt nogal wat uit of je 1.55 of 2.05m bent lijkt me..
Maar goed..adviezen van het voedingscentrum gaan ook nergens over natuurlijk..![]()

Sommige dagen niet, sommige dagen wel.Ik denk dat we het unaniem erover eens kunnen zijn dat @Skatermarvin geen overgewicht heeft..![]()