- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Gevarenzone

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevarenzone

Paar pagina's terug stelde ik dezelfde vraag. Hij is analist in een (aas,drugs) labsterke training Marvin!
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Iets met computers? Want je gebruikt in je 1e logs vaakdeze emoticon.
Meen je diePaar pagina's terug stelde ik dezelfde vraag. Hij is analist in een (aas,drugs) lab
.Haha nee een gedeelte daarvan meen ik. Hij werkt als analist voor een Lab weet niet precies meer wat voor lab.Meen je die.
Dus hij smokkelt soms ook wat mee voor zichzelf?
Ah oke, dus hij heeft z'n best gedaan op school ook nog. Thanks emielosHaha nee een gedeelte daarvan meen ik. Hij werkt als analist voor een Lab weet niet precies meer wat voor lab.

UHu...21 mei...
Opzich wel! Vond het een leuk schema en kon uiteindelijk 50 reps weighted pull & chinups (+15kg ofzo..) bench geloof ik 50x85kg en de rest weet ik niet echt meer.

Wat wil je met 30%
Thanks!
Klopt...het is op loopafstand...Jij traint bijna altijd tijdens je pauzes toch? Hebben jullie een sportschool op locatie of moet je even met de auto?
Wat Emielos zegt...sterke training Marvin!
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Iets met computers? Want je gebruikt in je 1e logs vaakdeze emoticon.

Maar dan zonder de AAS & DrugsPaar pagina's terug stelde ik dezelfde vraag. Hij is analist in een (aas,drugs) lab
Meen je die.
Dus hij smokkelt soms ook wat mee voor zichzelf?

Halffabrikaten gebasseerd op olieen en vettenHaha nee een gedeelte daarvan meen ik. Hij werkt als analist voor een Lab weet niet precies meer wat voor lab.
KLoptAh oke, dus hij heeft z'n best gedaan op school ook nog. Thanks emielos![]()

Doe de laatste tijd erg weinig strafcardio..totaal geen zin in

1 spelletje gedaan...Dixit..
Net ffe opgezocht, klinkt leuk
Was nieuw voor mij..beetje vaag, maar wel lollig. En geen laatste geworden, dus dat is ook wat waard

Dat tellen herken ik wel met de myo reps. Hoeveel x 5 heb ik nu gehad? 9 of 10x?Opzich wel! Vond het een leuk schema en kon uiteindelijk 50 reps weighted pull & chinups (+15kg ofzo..) bench geloof ik 50x85kg en de rest weet ik niet echt meer.
Dat zou ik terug moeten zoeken..al met al voelde het goed, maar het tellen was wel irritant. Er was namelijk een rep-target (30-40-50reps..) en daar ben je met triples wel even mee bezig![]()

Allesbehalve een rampBwah. Die burgers zijn nou ook weer niet zo'n grote ramp hé