XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.943
Ik kreeg last van hartkloppingen en angstaanvallen op regular. Niet leuk... Daarom decaf tijdens de cut (blijkbaar meer last tijdens > kcal).
Dan ben je wel bezig met een overdaad caffeine...ik herken wel wat je zegt namelijk ;) Verstandige keuze..

In de ochtend ook Decaf?

Shit.

Verlies ik nu mijn rechten om in topics van mr10 te posten?
Nee...iedereen mag daarin posten..
Ja, je zit NU op decaf....niets natty dus, want dat betekent dat je ook wel-caf hebt gedronken...

Fake natty alert!!! :dope:
:roflol:

OK, I'm on roids! Watch me grow! :D
Kan dan net zo goed voor SARMS gaan als ik toch een fakenatty ben. :rolleyes: Hmmmm.... Zou het werken?
Twijfel ik weleens over...maar hoe makkelijk is de stap van Ostarine naar winny...

Ik vind deze hele natty discussie een beetje fake :D
I see what you did there

Ik heb er serieus over nagedacht om Cardarine te gaan proberen, om extra vetverlies te stimuleren. Daar heb ik wel veel goede dingen over gelezen. Maar nee...dat gaat (voorlopig) niet gebeuren. Moet zeggen dat ik dat toch wel interessante materie vind en me er wel over heb ingelezen. Maar zo lang ik nog goed afval en per week verandering zie, gaat dat niet gebeuren...Het hele Clen verhaal heeft mij wat te veel nadelen en AAS is 100% uitgesloten btw!
Verstandig...er valt nog zat te halen!

Probleem met die SARMS is dat ze nog redelijk nieuw zijn. De lange termijn bijwerkingen zijn onbekend. Bij AAS is alles qua bijwerkingen wel zo'n beetje duidelijk. Als ik al wat zou nemen zou ik eerder gaan voor ostarine, dat is 1 van de best bestudeerde SARMS op dit moment. Meest interessant voor massa zou zijn ligandrol.
Ik lees op fora niet echt mega goede resultaten met SARMS moet ik zeggen.
Ostarine heb ik wel goede resultaten op gezien hoor. Maar met dezelfde reden en bovengenoemde reden doe ik het toch niet..

Ik heb gelezen dat Ligandrol inderdaad een flinke massgainer zou zijn en momenteel de sterkste SARMS is. Ostarine is dan nog een van de mildere SARMS als ik het goed begrepen heb en voornamelijk goed voor droge massa en vetverlies.

Als ik bepaalde fora lees, dan zie ik bij een gemiddelde kuur van 4-8 weken, een groei van een kilo of 3 a 4 aan VVM. Ik heb geen idee hoe zich dat verhoudt tot AAS, maar ik vind dat best een net resultaat. Iets wat ik in ieder geval niet zonder middelen zou halen denk ik...Misschien over een paar maanden eens een keer een Cardarine "kuurtje" proberen en kijken wat het brengt...dat vet% moet echt keihard naar beneden ;)

Voordeel van SARMS is wel dat ze (althans, het wordt beweerd) geen negatieve invloed hebben op lever en minimaal op hormoonhuishouding, t.o.v. AAS. Mijn lever kan al niet meer geholpen worden :bierbang: na jaren (beperkt) alcohol genuttigd te hebben, maar met hormonen wil ik echt niet klooien...

Maar goed, we zitten @Skatermarvin zijn topic weer helemaal vol te lullen intussen :roflol:
Die 3a4 kg VVM geloof ik geen ene f**k van! Dat red je met anavar of winny al niet eens...niet aan netto winst!

Maakt niet uit hoor mannen...het is vrijdag ;) Haha...jij hebt zo te lezen voor het hele bodybuilden een prima leven gehad...:rolleyes:
Sorry @Skatermarvin. :o

Misschien alle Natty's hier bij wijze van experiment aan de ostarine en loggen met z'n allen. Zou wel mega interessant zijn!
Ehm...jij eerst...:rolleyes:
Ja, sorry @Skatermarvin :D

Ik ben daar nog best voor in ook...Dat durf ik wel aan. Laat me maar weten of je daar serieus over bent, dan ga ik daar voor mezelf achteraan ;)
Hahaha..wat laten we ons hier makkelijk om lullen...wat zijn je huidige stats?
Foot in mouth... :o Daar moet ik wel even stevig over nadenken.
Uhu...:o
Ik ook...Maar ik sta er wel open voor. Ik vind mezelf daarna nog wel natty genoeg :laugh:

Oh en nog steeds sorry @Skatermarvin :hahaha:
Nogmaals...alles mag op vrijdag..:roflol:
Screenshot_20170512-114856.png

Oei anabole middelen
Ooh jeeej...:eek!:

Ik doe toch geen wedstrijden..

:D:D:D
Jij hebt serieus een app op je telefoon, waar je geneesmiddelen en doping mee kunt opzoeken? :eek:
:roflol:

Als je powerlift wedstrijden wilt doen, moet je wel weten wat je allemaal mag hebben. Zijn echt belachelijke regels voor.
Je moet weten wanneer je stopt met kuren en welke AAS kort-werkend zijn...:o

Vanuit de dopingwaaier inderdaad. Was wel handig of sommige neusspray wel mocht tijdens de sbd cup.
Wow...neusspray:o

Kan ook eventueel via de website zelf op een desktop. Dopingwaaier
Er mag ook niks van de wet!
Oh vanuit wedstrijdoogpunt uiteraard....stom, daar denk ik helemaal niet bij na joh :o

Newbie hiero...
:D:D

Gewoon kwestie van je kuur goed plannen voor een wedstrijd :trollface:
Dit dus:roflol:

Nu even wel.
Twijfel ik weleens over...maar hoe makkelijk is de stap van Ostarine naar winny.
Ik weet het ook nog niet. Heb natuurlijk niet zoveel tijd meer als de meesten hier. De klok tikt. Heb de kist alvast besteld. ....of zoals ze hier in twente zeggen: "ik heb de meeste boterhammen al op". :D
Ostarine heb ik wel goede resultaten op gezien hoor.
Mwoah. Echt?
Scared of yourself?
Tja, weet het niet hoor...

Marvin is gewoon half-natty.

de vrijdagrel wil ik natuurlijk niet missen

• #31.948
De training begon goed, maar man, man...halverwege was alles wel op:eek!:

Pull & Legs:
Chest supported T-bar row:
20kg: 8
25kg: 8 (warmup)
35kg: 8, 8, 8 (hard!:fire:)
40kg: 6+3 (rest-pause:fire:)

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (TUT & MMC:fire:)
65kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (explosievere reps..)
80kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (lekker!:D)
100kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (TUT & MMC:fire:)

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 20, 20 (alternate..beetje matige MMC vandaag..)
40kg: 15, 15 (steeds 1 set alternate..:D)
50kg: 13 (mwoah..), 12 (wederom alternate..)

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10 (slow controlled)
140kg: 12 (MMC:thumbs:), 12 (toe's in:fire:), 12 (toe's out..)

Pff, begin een beetje leeg te raken...heel mijn gezicht lijkwit:eek!:

Iso-lateral row (plate-loaded. gewicht/kant):

15kg: 8 (warmup)
30kg: 12 (easy)
40kg: 6, 6, 6 (TUT & MMC:fire:)

Niet te zwaar..beetje zeurende linker elleboog..)

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
80kg: 6, 6, 6 (kon het niet opbrengen..:o)

Even een shake naar binnen klappen:zuip:

Seated calf raise:
40kg: 10 (warmup)
50kg: 25 (fuaark!:fire:), 20 (pff.. 1f.), 25 (paar pomp reps:fire:), 15 (wide stance..op = op)

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
22.5kg: 15 (3 paused..), 12 (pff..best zo:eek!:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(zo op papier best tevreden..,nu helemaal gaar op mijn werk de middag 'uitzitten')

pull & legs is wel slopend ja :p

• #31.952
Omdat die orals ook bunk zijn tegenwoordig.

Kan je beter Epistane ofzo nemen
True...epistane schijnt ook wel zijn ding te doen..

Marvin is gewoon half-natty.
:hoody:
de vrijdagrel wil ik natuurlijk niet missen
Gezellig:windup:

Sorry baas...begin er ook niet aan hoor:o

pull & legs is wel slopend ja :p
Uhu:eek!:

Toch vind ik het altijd leuk wanneer iets nou 'natuurlijk' is, en de rellen daarvan. Vooral hier is dat zeer toepasselijk. Maar ded srs, iemand die een gebakken eitje eet is al niet meer natty. Het denatureren van de eiwitten bij het bakken is een chemisch proces!!11 Iedereen is fake natty, @RaceRookie zelfs jij!!11

waarom doe je pull & legs samen? tijdsgebrek?

Marvin strax aan de high dose ostarane, lgd, mk 677

'Still natty'

Marvin mag in ieder geval niet meer deelnemen aan paaldans wedstrijden.

Toch vind ik het altijd leuk wanneer iets nou 'natuurlijk' is, en de rellen daarvan. Vooral hier is dat zeer toepasselijk. Maar ded srs, iemand die een gebakken eitje eet is al niet meer natty. Het denatureren van de eiwitten bij het bakken is een chemisch proces!!11 Iedereen is fake natty, @RaceRookie zelfs jij!!11
Aangezien bijna alles een chemisch proces is vind ik dit een non-argument. :D

Terug
Naar boven