Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.921
Jij wat!?

KKOMB.jpg

:bow2:

Wel zwart en extra sterk toch?? :coffee:
Zie hierboven...:sad:

:o

Dat moment wanneer 25 gram in je en en nog 10 gram in je gymbag just in case
:eek!:

Euh, nee. Op dit moment decaf. Ik ga voor het Full Placebo Effect!
WAAROM...in godsnaam!?

Ik vind deze hele natty discussie een beetje fake :D

OK, I'm on roids! Watch me grow! :D
Kan dan net zo goed voor SARMS gaan als ik toch een fakenatty ben. :rolleyes: Hmmmm.... Zou het werken?

Ik heb er serieus over nagedacht om Cardarine te gaan proberen, om extra vetverlies te stimuleren. Daar heb ik wel veel goede dingen over gelezen. Maar nee...dat gaat (voorlopig) niet gebeuren. Moet zeggen dat ik dat toch wel interessante materie vind en me er wel over heb ingelezen. Maar zo lang ik nog goed afval en per week verandering zie, gaat dat niet gebeuren...Het hele Clen verhaal heeft mij wat te veel nadelen en AAS is 100% uitgesloten btw!

Ik heb er serieus over nagedacht om Cardarine te gaan proberen, om extra vetverlies te stimuleren. Daar heb ik wel veel goede dingen over gelezen. Maar nee...dat gaat (voorlopig) niet gebeuren. Moet zeggen dat ik dat toch wel interessante materie vind en me er wel over heb ingelezen. Maar zo lang ik nog goed afval en per week verandering zie, gaat dat niet gebeuren...Het hele Clen verhaal heeft mij wat te veel nadelen en AAS is 100% uitgesloten btw!
Probleem met die SARMS is dat ze nog redelijk nieuw zijn. De lange termijn bijwerkingen zijn onbekend. Bij AAS is alles qua bijwerkingen wel zo'n beetje duidelijk. Als ik al wat zou nemen zou ik eerder gaan voor ostarine, dat is 1 van de best bestudeerde SARMS op dit moment. Meest interessant voor massa zou zijn ligandrol.
Ik lees op fora niet echt mega goede resultaten met SARMS moet ik zeggen.

Probleem met die SARMS is dat ze nog redelijk nieuw zijn. De lange termijn bijwerkingen zijn onbekend. Bij AAS is alles qua bijwerkingen wel zo'n beetje duidelijk. Als ik al wat zou nemen zou ik eerder gaan voor ostarine, dat is 1 van de best bestudeerde SARMS op dit moment. Meest interessant voor massa zou zijn ligandrol.
Ik lees op fora niet echt mega goede resultaten met SARMS moet ik zeggen.

Ik heb gelezen dat Ligandrol inderdaad een flinke massgainer zou zijn en momenteel de sterkste SARMS is. Ostarine is dan nog een van de mildere SARMS als ik het goed begrepen heb en voornamelijk goed voor droge massa en vetverlies.

Als ik bepaalde fora lees, dan zie ik bij een gemiddelde kuur van 4-8 weken, een groei van een kilo of 3 a 4 aan VVM. Ik heb geen idee hoe zich dat verhoudt tot AAS, maar ik vind dat best een net resultaat. Iets wat ik in ieder geval niet zonder middelen zou halen denk ik...Misschien over een paar maanden eens een keer een Cardarine "kuurtje" proberen en kijken wat het brengt...dat vet% moet echt keihard naar beneden ;)

Voordeel van SARMS is wel dat ze (althans, het wordt beweerd) geen negatieve invloed hebben op lever en minimaal op hormoonhuishouding, t.o.v. AAS. Mijn lever kan al niet meer geholpen worden :bierbang: na jaren (beperkt) alcohol genuttigd te hebben, maar met hormonen wil ik echt niet klooien...

Maar goed, we zitten @Skatermarvin zijn topic weer helemaal vol te lullen intussen :roflol:

Terug
Naar boven