Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Ben je zo van de wereld met je clen dat jouw leefwereld +56 maanden heeft?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Whahaha...trilde door de clen denkBen je zo van de wereld met je clen dat jouw leefwereld +56 maanden heeft?![]()

Ik ga het aanpassen
Ga er over nadenken. Doe eigenlijk ieder jaar mee..of ik nu een flutshape neerzet of niet

Uh? Is je log dood? Ik kom hier vanmorgen toe en ik moet enkel je trainingspost lezen?
Ho ho...nu nog niet!Deze tijdelijk dicht nu je meedoet aan de contest ?![]()
Ga zondag een week all inclusive vakantie houden in Cherso...daarna kan ik waarschijnlijk weer opnieuw beginnen. Daarom ga ik nu ook nog even hier loggen en zie ik na mijn vakantie als startpunt voor mijn contestlogVolgens mij ben je al bijna in shape man, ff procentje er af en je kan zo meedoen![]()
bijna op vakantie hè..schema voor na de vakantie ligt ook al klaar. Weer even 2200-1800kcals. Even aankijken hoeveel ik ga Marvinnen deze zomer, want juni bijvoorbeeld heb ik al 3 etentjes op de planning..Verdorie Marvin, al best diep qua voeding. Gelukkig weet je zo'n dingen dan ook weer te compenseren op vakantie.

6% weet niet of ik dat red met mijn levensstijl..Ik ga je volgenkijken of ik ook eens kan droppen naar 6%
Ik moet nog trainen hè...het valt te bezien of het lukt!Op 1800kcal zo'n training neerzetten.
En veel plezier in Cherso man, ga je daar ook nog soms een gym pakken of ga je daar echt heen voor vakantie?
Nee..
Uhu..

Nope...hooguit 1 a 2 weken clen als ik het nodig of nuttig vind..
Spuit er in, massa behouden!Hoe ga je dat precies aanpakken met de contest? Ik wil miss ook meedoen, alleen ben bang dat ik 65kg weeg en teveel massa verlies tot eind juli.

One day

1800 kcals, ik val om bij zo'n weinig voeding denk ik