AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.681
Tja..nogmaals..we hebben niet allemaal 4000kcals nodig om aan te komen. Echter..ik weet mijn wekelijkse gemiddelde ook niet om eerlijk te zijn. Want eet gepland wel ongeveer 1800-2000kcals op doordeweekse dagen, maar vrijdagavond t/m zondagavond kan dat gerust eens 5000 per dag worden..

Dat zou neerkomen op..

(3x5000 + 4x1900)/7 = 3200kcals per dag.

Echter is het niet ieder weekend feest, dus denk ik dat mijn berekende onderhoud van 2600-2700kcals prima klopt. Door op week dagen flink daaronder te eten kom ik weg met het Marvinnen...:marvin:

En om eerlijk te zijn...zin om te eten heb ik altijd, maar honger valt eigenlijk best mee:thumbs:
Ik heb dat zelf ook haha. Ik zit op een onderhoud van ongeveer 2600 als ik gewoon 3-4 x train en verder geen ene moer doe.. Dus beetje zitten. Ik kom ook echt gigantisch snel aan.. Ik zou makkelijk 10kg per maand kunnen gainen ;) maar ja...

• #32.683
Ik heb dat zelf ook haha. Ik zit op een onderhoud van ongeveer 2600 als ik gewoon 3-4 x train en verder geen ene moer doe.. Dus beetje zitten. Ik kom ook echt gigantisch snel aan.. Ik zou makkelijk 10kg per week kunnen gainen ;) maar ja...
Fixed

Erg is dat he? En in het begin trap je er ook wel in dat je meer moet eten in de bulk. Tja.. Ik ben gewoon geen ecto en nu train ik eigenlijk gewoon puur voor het plezier en om een beetje te gainen.... Maar geen vreetfestijnen of zo;)) Gewoon beetje rondom onderhoud en zwaar liften

• #32.685
Erg is dat he? En in het begin trap je er ook wel in dat je meer moet eten in de bulk. Tja.. Ik ben gewoon geen ecto en nu train ik eigenlijk gewoon puur voor het plezier en om een beetje te gainen.... Maar geen vreetfestijnen of zo;)) Gewoon beetje rondom onderhoud en zwaar liften
Ik doe het andersom...veel vreetfestijnen en niet zwaar liften:roflol:

Ik vind dat zo zonde van de kcals..hoeveel is dat wel niet bij elkaar?

Daar kun je gerust een burger of iets dergelijks voor eten..dat is toch vele malen lekkerder?
Als je dag in dag uit 4k+ kcal eet zie je het echt niet zitten om elke dag zoveel te koken.

Waarom niet... 1-2 uurtjes werk en je hebt voor 5 dagen gekookt. Kan prima.. doe het al wat jaartjes...
Ik prep elke week m'n avondmeals. Ik zie het nut niet van om meer meals te preppen als ik in de bulk toch al een verzadigd gevoel heb en melk een van de lekkerste dingen op aarde zijn. Easy kcal, easy proton en lekker.

Ik prep elke week m'n avondmeals. Ik zie het nut niet van om meer meals te preppen als ik in de bulk toch al een verzadigd gevoel heb en melk een van de lekkerste dingen op aarde zijn. Easy kcal, easy proton en lekker.
Tja.... ik zal wel moeten... gluten en lactose intolerant... Dus helaas ook geen zuivel.. anders had ik wel makkelijker dingen geweten ja. :(

Tja.... ik zal wel moeten... gluten en lactose intolerant... Dus helaas ook geen zuivel.. anders had ik wel makkelijker dingen geweten ja. :(
Eet je noten? Dan is zooo makkelijk om snel veel kcals binnen te krijgen. Een handje noten is zo 200 kcal. Pindakaas gaat ook vrij rap, of dingen als tahin, olijfolie, vette vis (ook nog gezond allemaal). Met drinken kom je er ook snel als je volle chocomel etc. drinkt. Ow, wacht, geen zuivel. Frisdrank bijv. ook, maar dat is dan weer absoluut niet gezond. Kaas gaat ook wel rap als het vette kaas is.

Zo iets inderdaad..een tijdje terug had mijn linker voet de neiging om bij deadlifts bijvoorbeeld net iets meer naar voren te staan.. (kleine 10 cm). Dit wordt veroorzaakt door scheefstand...waar precies??? Dat weet ik niet, want om eerlijk te zijn onthou ik meestal niet wat @DieNase allemaal zegt:o
Jeesj Marv, je wilt toch weten WAT er aan de hand is, om eraan te kunnen werken zodat het verbetert.
Anders is het: hier is 50 euro, maak me weer even heel, en tot de volgende keer. :D

Eet je noten? Dan is zooo makkelijk om snel veel kcals binnen te krijgen. Een handje noten is zo 200 kcal. Pindakaas gaat ook vrij rap, of dingen als tahin, olijfolie, vette vis (ook nog gezond allemaal). Met drinken kom je er ook snel als je volle chocomel etc. drinkt. Ow, wacht, geen zuivel. Frisdrank bijv. ook, maar dat is dan weer absoluut niet gezond. Kaas gaat ook wel rap als het vette kaas is.
Noten/zonnebloempitten eet ik elke dag behoorljk veel van. Pinda allergie dus dat gaat niet lukken.... helaas... En kaas heb je weer lactose.... En gezien de hoeveelheid eten is het een aardig duur geintje.... Maar olie is gelukkig wel betaalbaar. :D
Vetten kom ik ook wel makkelijk aan.

• #32.695
Mja, maar je zit niet dagelijks 500kcal boven onderhoud toch?
Nope..gemiddeld per week ongeveer op onderhoud..anders zag ik er inmiddels wel anders uit..
Als je dag in dag uit 4k+ kcal eet zie je het echt niet zitten om elke dag zoveel te koken.
Ik wel..:meal:
Marvin zit dagelijks 500kcal onder onderhoud omdat ik het weekend recht te trekken:P
Dit..:exactly:
Waarom niet... 1-2 uurtjes werk en je hebt voor 5 dagen gekookt. Kan prima.. doe het al wat jaartjes...
Dit..:exactly:

:barf::barf::barf:

Melk is gelukkig ook smerig..

Noten:heart: Als ik meer zou kunnen vreten per dag zou ik mijn noten uppen naar zeker 100g..dat is weer een easy 600kcals!:woot:
Jeesj Marv, je wilt toch weten WAT er aan de hand is, om eraan te kunnen werken zodat het verbetert.
Anders is het: hier is 50 euro, maak me weer even heel, en tot de volgende keer. :D
Hij verteld het ook wel, maar echt opslaan doe ik het niet..

Ik ga ervanuit dat ik met name met deadlifts, maar ook bijvoorbeeld met legpresses iets scheef sta wat het nog meer bevorderd...

Noten/zonnebloempitten eet ik elke dag behoorljk veel van. Pinda allergie dus dat gaat niet lukken.... helaas... En kaas heb je weer lactose.... En gezien de hoeveelheid eten is het een aardig duur geintje.... Maar olie is gelukkig wel betaalbaar. :D
Vetten kom ik ook wel makkelijk aan.
Welke noten mag je wel dan? Ik vind namelijk pinda's toch al het minst lekker..ook al zijn ze wel het goedkoopste!:o

Enfin, vanmorgen de dag gestart met wat preventieve strafcardio!:cheer:

Het is weer bijna weekend namelijk...

Preventieve strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
90min / 29km / ~700-800kcals

En de voeding!:meal: Ben zeer benieuwd naar de Muscle meat kagoeroe burgers!

Voeding, vrijdag 11-08-2017:
7:30 2 koppen koffie
Pre-cardio: 6g BCAA (Myprotein)
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 6g BCAA (Myprotein)
17:30 30g nightprotein (XXL) + 15g whey (quality supplements)
19:15 250g krieltjes + 200g groente + 150g kangoeroeburger + 1el saus (~850kcals)

~1765kcals, E/K/V = 205g (46%) / 80g (18%) / 70g (36%)

de kangoeroe burgers zijn goed:cool: al vond ik de kangoeroesteak iets meer smaak hebben

Notenmix is voor mij persoonlijk idd makkelijkste kcal samen met chocomel. Altijd huilmomentje als mijn 30gr die ik per dag mag op is:o

Kangoeroe mhmmmm:heart::heart::heart:

• #32.700
de kangoeroe burgers zijn goed:cool: al vond ik de kangoeroesteak iets meer smaak hebben
Ben benieuwd! Beetje peper en zout erop dus:thumbs:
Notenmix is voor mij persoonlijk idd makkelijkste kcal samen met chocomel. Altijd huilmomentje als mijn 30gr die ik per dag mag op is:o
Herkenbaar..:sad: Vandaag 25g notenmix...om te janken zo weinig:roflol:

:woot:

:D

Terug
Naar boven