Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.641
Restjes ?? Nooit van gehoord :roflol:
Nope... Hier kennen we ook geen restjes :o
Precies..al moet ik eerlijk bekennen dat ik redelijk afgepast kook. Ik sta niet random aardappels te schillen bijvoorbeeld..

Laat ik het zo stellen: Is het een soort Anterior Pelvic Tilt, of is daar geen sprake van?
Hmm..goede vraag..

Ik tag @DieNase maar die reageert denk niet want die heeft lekker vakantie..
Volgens mij praten jullie langs elkaar... ik denk dat Marvin links-rechts scheef bedoelt, toch?
Zo iets inderdaad..een tijdje terug had mijn linker voet de neiging om bij deadlifts bijvoorbeeld net iets meer naar voren te staan.. (kleine 10 cm). Dit wordt veroorzaakt door scheefstand...waar precies??? Dat weet ik niet, want om eerlijk te zijn onthou ik meestal niet wat @DieNase allemaal zegt:o

En geen lactose... En geen pinda resten... :sad:
Vreselijk..::scold:

Hij bedoelt meer dan waarschijnlijk dat het bekken lateraal scheef staat ( dus links-rechts zoals neet zei ). Heb jij een aangeboren beenlengteverschil Marvin, omdat je er zo vaak last van krijgt?

Alles opeten en de restjes opeten valt ook gewoon onder Marvinnen. Goede legday gister! Wel balen van de zere onderrug.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.644
Hij bedoelt meer dan waarschijnlijk dat het bekken lateraal scheef staat ( dus links-rechts zoals neet zei ). Heb jij een aangeboren beenlengteverschil Marvin, omdat je er zo vaak last van krijgt?
Niet dat ik weet..maar misschien wel..:o Waar kun je zo iets laten bepalen?

Alles opeten en de restjes opeten valt ook gewoon onder Marvinnen. Goede legday gister! Wel balen van de zere onderrug.
Komt wel weer goed! Loop er meestal even mee door tot ik de pijntjes weer even zat ben:o

Niet dat ik weet..maar misschien wel..:o Waar kun je zo iets laten bepalen?
Kan je laten testen bij DieNase maar die zal misschien al wel weten wat het probleem is? Volgens Google is het alleszins niet wenselijk om meetlint te gebruiken want dat geef meetfouten van enkele centimeters en de scheefstand is meestal maar in de grootte orde van 10mm. Zou enkel te doen zijn door MRI/CT scan of röntgenonderzoek.
Ik heb dit gewoon eens gehoord van iemand hoor die een aangeboren beenlengteverschil had, ik ben geen expert ofzo hierin. Er zijn tal van andere redenen waarschijnlijk waardoor je bekken scheef kan staan, maar het is wel raar dat dat terugkomt denk ik? Beenlengteverschil kan namelijk vrij makkelijk worden beholpen met zolen in je schoenen.

Oké. Dat klinkt in ieder geval niet als APT inderdaad, al kan het natuurlijk ook een combinatie zijn.

Ik ben er ook heel benieuwd naar of dit aangeboren is, of dat het een gevolg is van foutieve training.
Zelf heb ik de neiging om mijn rechtervoet verder naar voren te zetten. Waarschijnlijk door de slechte linkerenkel.

Beste zal zijn om gewoon eens uitleg te vragen dan aan DieNase. Wat hij denkt dat de achterliggende oorzaak is. Want je kan altijd opnieuw blijven gaan naar de fysio maar als je de echte oorzaak kan vinden hoef je niet te blijven gaan he. Het zou kunnen dat het erfelijk is en dat je misschien heel je leven moet blijven gaan, maar voor hetzelfde geld heb je een beenlengteverschil of slechte zithouding waardoor je bekken steeds opnieuw scheef gaat staan.

Kan je laten testen bij DieNase maar die zal misschien al wel weten wat het probleem is? Volgens Google is het alleszins niet wenselijk om meetlint te gebruiken want dat geef meetfouten van enkele centimeters en de scheefstand is meestal maar in de grootte orde van 10mm. Zou enkel te doen zijn door MRI/CT scan of röntgenonderzoek.
Ik heb dit gewoon eens gehoord van iemand hoor die een aangeboren beenlengteverschil had, ik ben geen expert ofzo hierin. Er zijn tal van andere redenen waarschijnlijk waardoor je bekken scheef kan staan, maar het is wel raar dat dat terugkomt denk ik? Beenlengteverschil kan namelijk vrij makkelijk worden beholpen met zolen in je schoenen.

Gewoon voor de spiegel gaan staan, naakt en dan kijken of je ene heupbot hoger staat dan de ander, zelf een 0.5cm is al waarneembaar met het oog. Ik weet dat omdat ik zelf ook 1 langer been heb.

Gewoon voor de spiegel gaan staan, naakt en dan kijken of je ene heupbot hoger staat dan de ander, zelf een 0.5cm is al waarneembaar met het oog. Ik weet dat omdat ik zelf ook 1 langer been heb.
naakt? :eek:???:o:o:o mag hij zijn slip niet aanhouden?

Zullen we vanavond eens kijken of dat wel echt zo is? :eyebrow:

• Like
Waarderingen: Vonk
Excuseer , wilt u aub on topic blijven in dit prachtige log waar alles altijd on topic is? Dank bij voorbaat.

Mijn welgemeende excuses!

Why? Ik denk dat een ander toch beter kan constateren of er sprake is van een lengteverschil? Dan kun je op ooghoogte kijken of er daadwerkelijk sprake is van een verschil, als je het zelf doet kijk je van bovenaf... lijkt me lang zo effectief niet!

• Like
Waarderingen: Vonk
Volgens mij zijn jullie de vuilakken hier hoor... :trollface:

Mijn welgemeende excuses!

Why? Ik denk dat een ander toch beter kan constateren of er sprake is van een lengteverschil? Dan kun je op ooghoogte kijken of er daadwerkelijk sprake is van een verschil, als je het zelf doet kijk je van bovenaf... lijkt me lang zo effectief niet!
Als je niet oplet steekt ie zo je oog uit!

Terug
Naar boven