Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Ik denk er liever niet over naZullen ze samen naakt voor de spiegel gaan staan denk je
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk er liever niet over naZullen ze samen naakt voor de spiegel gaan staan denk je
![]()

De posts van jou en punjab rieken naar pure sexverslaving!

Zullen ze samen naakt voor de spiegel gaan staan denk je
![]()

Marvin's log is hetgeen wat hier op DBB een beetje leven in de brouwerij brengt.. In dit topic is in tenminste elke dag een nieuwe post (of 100)..

Minstens 4 relletjes per week. Elke dag minstens 4 extra pagina's en 4 leuke reacties van Marvin zelf. Hij schijnt wat te hebben met het getal 4...Ja Marvin zorgt altijd voor heerlijke relletjes links en rechts![]()

Ik kook ook redelijk afgepast hoorPrecies..al moet ik eerlijk bekennen dat ik redelijk afgepast kook. Ik sta niet random aardappels te schillen bijvoorbeeld..
Vreselijk..:![]()

Oh jee.... Ik marvin elke dagAlles opeten en de restjes opeten valt ook gewoon onder Marvinnen.

Relnicht is het. Geer en Goor zijn er niks bij.Ja Marvin zorgt altijd voor heerlijke relletjes links en rechts![]()
Ergens denk ik dat @DieNase dat wel al had opgemerkt als dat zo was.Kan je laten testen bij DieNase maar die zal misschien al wel weten wat het probleem is? Volgens Google is het alleszins niet wenselijk om meetlint te gebruiken want dat geef meetfouten van enkele centimeters en de scheefstand is meestal maar in de grootte orde van 10mm. Zou enkel te doen zijn door MRI/CT scan of röntgenonderzoek.
Ik heb dit gewoon eens gehoord van iemand hoor die een aangeboren beenlengteverschil had, ik ben geen expert ofzo hierin. Er zijn tal van andere redenen waarschijnlijk waardoor je bekken scheef kan staan, maar het is wel raar dat dat terugkomt denk ik? Beenlengteverschil kan namelijk vrij makkelijk worden beholpen met zolen in je schoenen.

Ik stik van de aangeboren afwijkingen..dus kan deze er ook nog wel bijOké. Dat klinkt in ieder geval niet als APT inderdaad, al kan het natuurlijk ook een combinatie zijn.
Ik ben er ook heel benieuwd naar of dit aangeboren is, of dat het een gevolg is van foutieve training.
Zelf heb ik de neiging om mijn rechtervoet verder naar voren te zetten. Waarschijnlijk door de slechte linkerenkel.

True, true..Beste zal zijn om gewoon eens uitleg te vragen dan aan DieNase. Wat hij denkt dat de achterliggende oorzaak is. Want je kan altijd opnieuw blijven gaan naar de fysio maar als je de echte oorzaak kan vinden hoef je niet te blijven gaan he. Het zou kunnen dat het erfelijk is en dat je misschien heel je leven moet blijven gaan, maar voor hetzelfde geld heb je een beenlengteverschil of slechte zithouding waardoor je bekken steeds opnieuw scheef gaat staan.
Ik wil niet naakt voor de spiegel staan...Gewoon voor de spiegel gaan staan, naakt en dan kijken of je ene heupbot hoger staat dan de ander, zelf een 0.5cm is al waarneembaar met het oog. Ik weet dat omdat ik zelf ook 1 langer been heb.

*nohomo*
Nomnom.. wait whut?!
True..
Sorry maar daar vraag je toch wel even iets hééél ergs!

Zullen we vanavond eens kijken of dat wel echt zo is?![]()

Precies! Stelletje viespeuken!Excuseer , wilt u aub on topic blijven in dit prachtige log waar alles altijd on topic is? Dank bij voorbaat.

Bah!
Denk het wel..ik verwacht eigenlijk in de slaapkamer een spiegel aan het plafond...Zullen ze samen naakt voor de spiegel gaan staan denk je
![]()
Mijn welgemeende excuses!
Why? Ik denk dat een ander toch beter kan constateren of er sprake is van een lengteverschil? Dan kun je op ooghoogte kijken of er daadwerkelijk sprake is van een verschil, als je het zelf doet kijk je van bovenaf... lijkt me lang zo effectief niet!
I see what you did there..
Inderdaad!~Bah, bah!

Hahaha
Precies...Nah dat zou wel erg stom zijn, aangezien ze juist het verschil met haar ogen moet gaan opmerken![]()
De posts van jou en punjab rieken naar pure sexverslaving!
in eerste instantie al...
beetje in je nakie voor de spiegel gaan staan kijken of je ene been niet langer is als het andere been.
't is iets voor in de woensdagavondfilm!
the mirror of vulgairity bijv.
![]()
*prik prik*
Ik wilde net zeggenDat mensen nog in vraag durven stellen of dit wel het beste log op dbb is![]()

En nog word ik vierde bij de contest..
Marvin's log is hetgeen wat hier op DBB een beetje leven in de brouwerij brengt.. In dit topic is in tenminste elke dag een nieuwe post (of 100)..

Ja Marvin zorgt altijd voor heerlijke relletjes links en rechts![]()

Wel gezellig tochMinstens 4 relletjes per week. Elke dag minstens 4 extra pagina's en 4 leuke reacties van Marvin zelf. Hij schijnt wat te hebben met het getal 4...
![]()

Gewoon 350g aardappels bakken..dan schiet het al aardig op met wat saus erbij..en een homp vlees..Ik kook ook redelijk afgepast hoor
Maar aardappelen zeldzaam... Moet je echt veel van eten om aan kcal te komen ...
Ik haat t ook
Oh jee.... Ik marvin elke dag![]()
![]()
*nohomo*

), 8 (idem
), 8 (2f.
), 8 (2 paused..)
)
), 8 (op=op
)
)
)Da's wel bagger. Ook wel een keer lekker toch, machine presses?Waardeloos...druk in de gym om 12:15uur
De boel een beetje omgegooid en niet kunnen benchen..![]()
Die vind ik ook lekker..maar ben een beetje neuroot qua planningDa's wel bagger. Ook wel een keer lekker toch, machine presses?

Zullen we vanavond eens kijken of dat wel echt zo is?![]()
Als t één van de 3 maaltjes is die jij eet ja... Maar als het één van de 7 a 8 maaltijden is ... Dan is het aardig stouwen.Gewoon 350g aardappels bakken..dan schiet het al aardig op met wat saus erbij..en een homp vlees..

Gebakken aardappels is nooit stouwen..al moet ik daar twee kilo van op eten..Als t één van de 3 maaltjes is die jij eet ja... Maar als het één van de 7 a 8 maaltijden is ... Dan is het aardig stouwen.![]()

Gebakken aardappels is nooit stouwen..al moet ik daar twee kilo van op eten..
Enfin...zuivelisdeduivel!

ben er echt gek op... Ik HAAAAAAAAT lactose intolerantie. 

Tja..nogmaals..we hebben niet allemaal 4000kcals nodig om aan te komen. Echter..ik weet mijn wekelijkse gemiddelde ook niet om eerlijk te zijn. Want eet gepland wel ongeveer 1800-2000kcals op doordeweekse dagen, maar vrijdagavond t/m zondagavond kan dat gerust eens 5000 per dag worden..Als ik mezelf zo uit zou hongeren als jij zou ik dat ook wel in ene kunnen.
Zuivel....ben er echt gek op... Ik HAAAAAAAAT lactose intolerantie.
Nog effe wachten! Bijna morgen.![]()