XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Het zijn echt wel goeie producten. Je moet alleen niet meerdere allergieeen hebben... :sad:
Duitsland is inderdaad een aardig eindje weg ... dichtsbijzijnde via de snelweg is al minimaal 2 uur rijden enkele reis... :o dus helaas houdt dat op... :(

er zijn toch zat online winkels anno 2017 die alle producten bij je thuis bezorgen die jij moet hebben?

er zijn toch zat online winkels anno 2017 die alle producten bij je thuis bezorgen die jij moet hebben?
Die zijn er ook wel... tegen de hoofdprijs....

Zo had ik laatst een leuke tip voor boekweitvlokken... 3 euro per kg en dat ging per 5 kg.. Leuke aanbieding... alleen verzendkosten waren dan weer vanaf 20 euro....bij meer bestellen werden de verzendkosten nog hoger...

Zo had ik laatst een leuke tip voor boekweitvlokken... 3 euro per kg en dat ging per 5 kg.. Leuke aanbieding... alleen verzendkosten waren dan weer vanaf 20 euro....bij meer bestellen werden de verzendkosten nog hoger...
Als je zaterdag in R'dam bent, moet je eens noten op de markt kopen (bij de willekeurige Turkse notenboer); in grote hoeveelheden vrij goedkoop. Nu is de Lidl ook goedkoop en heeft vaak aanbiedingen, maar ik vind de 'duurdere', verse noten toch een stuk lekkerder. Zoals de ongezouten noten van de AH. Ook zou in je in R'dam eens naar 'de Groene Passage' moeten gaan (Mariniersweg); misschien ook niet al te goedkoop, maar daar kun je met allergieën goed terecht (o.a. supermarkt Gimsel, restaurant Spirit).

Als je zaterdag in R'dam bent, moet je eens noten op de markt kopen (bij de willekeurige Turkse notenboer); in grote hoeveelheden vrij goedkoop. Nu is de Lidl ook goedkoop en heeft vaak aanbiedingen, maar ik vind de 'duurdere', verse noten toch een stuk lekkerder. Zoals de ongezouten noten van de AH. Ook zou in je in R'dam eens naar 'de Groene Passage' moeten gaan (Mariniersweg); misschien ook niet al te goedkoop, maar daar kun je met allergieën goed terecht (o.a. supermarkt Gimsel, restaurant Spirit).
Verse noten zijn altijd lekkerder... maar helaas is R'dam ook nog eens 1:15-1:30 rijden enkele reis ... Dus dat gaat hem ook niet worden.... :sad:
Maar ik hou me aanbevolen voor donaties hoor :D :roflol: stuur maar op! hahhahahaha

Verse noten zijn altijd lekkerder... maar helaas is R'dam ook nog eens 1:15-1:30 rijden enkele reis ... Dus dat gaat hem ook niet worden.... :sad:
Maar ik hou me aanbevolen voor donaties hoor :D :roflol: stuur maar op! hahhahahaha
Ik weet niet waar je woont, maar grote steden zijn altijd beter qua keuze en winkels die een breed aanbod hebben voor mensen met allergieën/diëten.
Dagje R'dam: Kruidvat treinkaartje weekend: € 13,99. Reizen t/m 22 oktober

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.746
True..

Hmm, er moet toch wel iets goedkopers te vinden zijn..
Is dat nog de ouderwetse markt in Rotterdam of de Markthallen?
Er moet toch in het noorden van het lang ook wel voor schappelijke prijs aan noten te komen zijn?

Ik weet niet waar je woont, maar grote steden zijn altijd beter qua keuze en winkels die een breed aanbod hebben voor mensen met allergieën/diëten.
Het siert je kerel..jij denkt in oplossingen!:thumbs:

Dat klopt... maar voor dat geld kan ik aardig wat noten kopen. ;)
Ik struin echt op aanbiedingen... maak daar dan ook wel een beetje een sport van. Maar als ik toevallig wel in een grote stad ben dan kijk ik altijd goed om me heen.
Echt super dat je zo meedenkt!

Hmm, er moet toch wel iets goedkopers te vinden zijn..

Is dat nog de ouderwetse markt in Rotterdam of de Markthallen?
Er moet toch in het noorden van het lang ook wel voor schappelijke prijs aan noten te komen zijn?

Het siert je kerel..jij denkt in oplossingen!:thumbs:
Beverwijkse bazaar was eerst aanzienlijk goedkoper.. maar prijzen zijn daar nu gewoon gelijk aan de aanbiedingen bij supermarkten... en daar hoef ik dan niet voor te reizen.

Yep.. dat siert @Cool Novice zeker! :)

aliexpres ook niet? of ebay oid?

Dat zijn nu niet echt de plekken waar ik direct aan zou denken.. :o zal eens kijken

Back to rellen! @Skatermarvin lekker trainen zo en daarna vreten toch? Chicken wraps en dan nog even naar de Mac?? :D
Kom der maar weer in! :roflol:
Bij aliexpress zul je ongetwijfeld wel producten met een hoge toxische waarden aanschaffen xD

• #32.752
Gister weer een toffe dag gehad om Bodybuilding United! Weer een hoop bekenden gezien op deze inmiddels al weer 8e editie!

Deze keer wederom armen getraind met Wesley Vissers!:thumbs:

De training bestond voornamelijk uit supersets, sqeezen, TUT & MMC...een training naar mijn hart dus:heart:

Arm-day!
Close grip preacher curl (ez-bar):
15kg: 15 (sqeez on top:fire:)
20kg: 12
25kg: 12
35kg: 8, 8 (1f.:fire:)

In superset met:

CG dumbel press (dumbels tegen elkaar, tricep focus):
10kg: 15
14kg: 15
18kg: 12 (explosieve reps!)
22kg: 10 (laatste 2 forced:fire:)

Barbell curl:
20kg: 15
25kg: 12
30kg: 10, 8
35kg: 6 (aardig pomp al!:fire:)

In superset met:

Tricep machine (geen fijn apparaat):

30kg: 12
40kg: 10
40kg: 8 (matige MMC..)

Rope hammer curl:
25kg: 15
30kg: 15, 15 (alle reps hold & sqeez:fire:)

In superset met:

Rope pushdown:
15kg: 15, 15 (gecontrolleerde reps:fire:)
20kg: 15 (matige MMC..)
15kg: 15 (beter zo:thumbs:)

Incline seated db curl:
6kg: 15
10kg: 12, 10 (sqeeez!:fire:)
12kg: 8

In superset met:

Lying tricep extention (achter je hoofd):
25kg: 15, 15, 12, 12 (paar forced, maar goed MMC:fire::fire:)

Concentration curl:
6kg: 15, 15 (focus MMC!!)
10kg: 12 (wat minder netjes..)

Incline pushups in de smith (10 soort extentions/10soort skullcrushers/10 onder de bar door):
Bw: 3x de hele serie (lekker hoor!:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ik train nooit los armen, dus is wel lekker! Kon gelukkig goed meekomen met de rest van de groep!:D)

Curls4girls..

• #32.753
Daarna weer lekker genoten van 3 wraps met kip, sla en chillisaus..

Om vervolgens thuis nog een broodje kroket, friet en mexicano erin te gooien...later op de avond nog wat apekoppen:marvin:

T was inderdaad weer erg tof! En ook leuk de vaste kliek weer te zien!
We hebben elkaar niet echt gesproken maar door de kleinere groepen wel knetterhard door kunnen trainen. :D
En het eten was weer prima geregeld.:eating: En jij hebt daarna nog een toetje gehaald! :roflol:

op naar de volgende keer! :lifter:

• #32.755
T was inderdaad weer erg tof! En ook leuk de vaste kliek weer te zien!
We hebben elkaar niet echt gesproken maar door de kleinere groepen wel knetterhard door kunnen trainen. :D
En het eten was weer prima geregeld.:eating: En jij hebt daarna nog een toetje gehaald! :roflol:

op naar de volgende keer! :lifter:
:cheer: Het was ergens wel fijn dat het wat minder druk was. Konden we lekker door trainen:D

Alvast de voeding voor vandaag!

Voeding zondag 13-08-2017:
6:30 2 koppen koffie
8:00 1 kop koffie
9:45 2 koppen koffie + broodje + 100g kiprollade + filet + ei + glas verse sinaasappelsap + 5 apekoppen + multivit
Pre-workout: 1 scoop monster + 1 scoop pumpblend (myprotein)
Post-workout: 25g whey (Quality supplements)
13:30 60g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g kaneel
15:30 30g whey delicious + 20g nightprotein (XXL) + blik monster energy ultra
17:30 200g basmati rijst + 160g kipfilet + 150g groenvoer
19:15 200g melkunie proteine vruchten kwark ([Link niet meer beschikbaar])

~2100kcals, E/K/V: 210g (40%) / 225g (43%) / 40g (17%)

Wraps met anabolic chicken neem ik aan? :D

Ik wist het.. :eyes:

Wat een shitload aan cafeïne :roflol:

Koffie is voor je tan :cool:

Terug
Naar boven