- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zag door de kip de wraps niet eens meer..3 wrapjes maar? Ben je zo verlegen in gezelschap of zo?
Klinkt weer als een leuke dag iig....
We hebben het wel over Marvin he?

Alles in anabolic op zo een event..
Uhu..

Huh?
3 wraps met heel veel kip per wrap..3 wrapjes maar? Ben je zo verlegen in gezelschap of zo?
Klinkt weer als een leuke dag iig....
Dat ja..ik wil niet eens weten hoeveel gram ik op die dingen gooi

Ik wist dat ik thuis nog langs de snackbar ging

...

2 dagen op 2 af heb ik nog nooit gedaan. Wel heb ik 1 keer opgebouwd met steeds 25mcg en dan voor twee weken. Het nadeel is dan dat je aan het eind zowat 150mcg neemt. Wat ik de laatste keer heb gedaan is 6-7 dagen op (25-25-25-50-50-50-75) en dan 3 dagen af gevolgd door weer 6-7 dagen. Dat resulteerd erin dat je minder van die rotzooi hoeft te nemen. En 3 dagen even geen clen is IMO ook geen straf. Zelf heb ik nog niet eerder meerdere cycles achter elkaar gedaan..Hey Marvin,
Effe een clenbuterol gerelateerde vraag: wat is jouw favoriete manier om dit te gebruiken qua dosering en duur (on/off)?
Ben van plan het een kans te geven![]()
), 6 (zeurend linkerbeen..
), 6 (pittig!
)
)
), 5 (pff!), 5 (TUT
)
), 8 / 8 / 8 (2f.
), 8 / 8 (2f.) / 6 (op=op
)
)
), 15 (idem
), 15 (explosief...lekker!
)
)
)

Prima hoor! Vind het qua focus zelfs best lekker
Als ik niet teveel pak gaat het prima. Pak ik meer dan 5g..is het bad news achterafIk zie dat je ook soms monster als pre workout gebruikt.
Geen dikke crash achteraf?

Haha, ik deel je ervaringAls ik niet teveel pak gaat het prima. Pak ik meer dan 5g..is het bad news achteraf![]()

Bedankt, ik probeer gewoon mee te denken, maar waarschijnlijk zinloos omdat jij zelf alles al weet en ervaring genoeg hebtDat klopt... maar voor dat geld kan ik aardig wat noten kopen.
Ik struin echt op aanbiedingen... maak daar dan ook wel een beetje een sport van. Maar als ik toevallig wel in een grote stad ben dan kijk ik altijd goed om me heen.
Echt super dat je zo meedenkt!
Beverwijkse bazaar was eerst aanzienlijk goedkoper.. maar prijzen zijn daar nu gewoon gelijk aan de aanbiedingen bij supermarkten... en daar hoef ik dan niet voor te reizen.
Yep.. dat siert @Cool Novice zeker!![]()
. Lidl blijft denk ik toch het goedkoopst qua noten (of een 'buitenlandse' markt, die Nederlandse kraampjes zijn juist duur, maar wel lekker). Ik heb hier denk ik nog 10 zakken van de Lidl staan, dus moet echt even niet meer bijkopen. Zeker nu ik aan het cutten ben en letterlijk 5 noten per dag eet, gaat niet echt snel en ik moet de verleiding weerstaan. Komende week zijn pecannoten bij Lidl in de aanbieding.Daarna weer lekker genoten van 3 wraps met kip, sla en chillisaus..
Om vervolgens thuis nog een broodje kroket, friet en mexicano erin te gooien...later op de avond nog wat apekoppen
. Ik heb gelijk 2 x 2500 gram besteld (en nog een hoop andere shit, was € 300 kwijt; ik kan goed met geld omgaan, totdat ik bij XXL ga bestellen
).Yes! Bodybuilding United is bedoeld voor iedereen. Weet nog niet wanneer de volgende editie is, maar dat kun je op facebook in de gaten houden:Ik kende dat BB United nog niet, is dat voor iedereen toegankelijk? Lijkt me tof!
Ik las trouwens dat je jouw onderhoud op 2400-2600 kcal berekend had, dat vind ik vrij laag (i.i.g. op een trainingsdag) voor jouw stats.
Bedankt trouwens voor de tip om Whey Delicious Piña Colada te kopen, deze is super :. Ik heb gelijk 2 x 2500 gram besteld (en nog een hoop andere shit, was € 300 kwijt; ik kan goed met geld omgaan, totdat ik bij XXL ga bestellen
).

). Ik bestel bij XXL ook vaak in bulk, dus dan is 200euro zo bereikt!ik had er maar 1tjeYes! Bodybuilding United is bedoeld voor iedereen. Weet nog niet wanneer de volgende editie is, maar dat kun je op facebook in de gaten houden:
BodyBuilding United
Er zijn wel kosten aan verbonden. Inmiddels 22.50euro, omdat Arthur Groenefelt zich hiervoor heeft moeten registreren bij de KvK. Hiervoor krijg je dan een groepstraining van een Nederlandse Atleet, wat goodies, kip wraps en een hoop gezelligheid. Aan het eind is er vaak ook nog de mogelijkheid om poseren te oefenen, ook onder begeleiding van de bekende(re) atleten.
Tja, dat onderhoud..ik schat dat het gemiddeld 2600kcals is en dan ga ik uit van 4 trainingsdagen en 4 rustdagen. Ik heb ook redelijk inactief werk en doe op het fietsen na (maximaal twee keer per week) eigenlijk niet veel cardio. Daarbij moeten we natuurlijk niet vergeten dat ik weekenden heb waarbij ik van vrijdag tot zondag flink aan het vreten (en zuipen) ben..en dan gaat het hard op dat soort dagen. Dan ontkom ik er gewoonweg niet aan om doordeweeks te compenseren..
Verder gaf @neet61 hier vanmorgen gekscherend het commentaar dat ik 'maar 3 kipwraps' op had...ik moet eerlijk bekennen dat ik er daar wel 15 van zou op kunnen...en toch, wanneer ik daar om me heen kijk en een beetje observeer zie je sommige flinke gasten ook maar 1 of twee wraps eten...wie is dan de vreetzak?
Die pina colada whey vind ik echt awesome! Wil ehm eigenlijk nog steeds een keer maken met kokosroom ipv water (uiteraard wel met ijsklonten in de blender, want ijskoud is die het allerlekkerst!). Ik bestel bij XXL ook vaak in bulk, dus dan is 200euro zo bereikt!
![]()
maar ik ben ook klein...en dan wil ik nu een opsommig van vandaag...
?5000k ipv 4300k wat de bedoeling was oa 6 chicken wraps...en dan wil ik nu een opsommig van vandaag...
Is all you can cheat toch?

Valt mee! Je was aardig wat afgevallen al..maar geen echt 'cheat voedsel'?5000k ipv 4300k wat de bedoeling was oa 6 chicken wraps![]()
op wat kaas bij die wraps en 2 appelkaneel krentenbollen na was het gewoon clean.. zelfs die wraps waren volkorenValt mee! Je was aardig wat afgevallen al..maar geen echt 'cheat voedsel'?