Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.781
Was gezellig man. Heb je niet lang gesproken maar komt nog wel volgende keer. Je moet me wel eens leren marvinnen ofzo, wil net als jij worden:p

• #32.784
4, nog 1 pre-bed:roflol:, shape vanmorgen more shredded en gewicht hetzelfde haha.
Nice! Ik was wel iets zwaarder..maar niks schokkends..
Was gezellig man. Heb je niet lang gesproken maar komt nog wel volgende keer. Je moet me wel eens leren marvinnen ofzo, wil net als jij worden:p
je bent er vast volgende keer weer bij. Als het wat drukker is blijft iedereen wat langer plakken en wordt er meer geluld. Dan kan ik je het Marvinnen haarfijn uitleggen..als jij me even uitlegt hoe ik ooit ook groot ga worden:rolleyes:

Enfin..het is weer 20:00uur geweest, lig alleen op de bank en heb nog honger..

Hoi snoeppot..hoi zakje chips :wave:

Bedankt, ik probeer gewoon mee te denken, maar waarschijnlijk zinloos omdat jij zelf alles al weet en ervaring genoeg hebt :D. Lidl blijft denk ik toch het goedkoopst qua noten (of een 'buitenlandse' markt, die Nederlandse kraampjes zijn juist duur, maar wel lekker). Ik heb hier denk ik nog 10 zakken van de Lidl staan, dus moet echt even niet meer bijkopen. Zeker nu ik aan het cutten ben en letterlijk 5 noten per dag eet, gaat niet echt snel en ik moet de verleiding weerstaan. Komende week zijn pecannoten bij Lidl in de aanbieding.

Ik kende dat BB United nog niet, is dat voor iedereen toegankelijk? Lijkt me tof!

Bedankt trouwens voor de tip om Whey Delicious Piña Colada te kopen, deze is super :drool:. Ik heb gelijk 2 x 2500 gram besteld (en nog een hoop andere shit, was € 300 kwijt; ik kan goed met geld omgaan, totdat ik bij XXL ga bestellen :D).
Als je de noten niet op kan.. stuur maar op hoor! :D

BB united is gaaf! Volgende keer gewoon ook komen!

Oh ja... en mocht je wel wat noten kwijt willen... zakje pina colada whey is ook altijd welkom. :roflol: :roflol: kerutabs doen dan wonderen...

Ik had ook maar 2 wraps, daarna nog los wat kip:)
Lang leven gluten intolerantie... :(
alternatief.. .4 borden kip. :D :o

• #32.790
Als je de noten niet op kan.. stuur maar op hoor! :D

BB united is gaaf! Volgende keer gewoon ook komen!

Oh ja... en mocht je wel wat noten kwijt willen... zakje pina colada whey is ook altijd welkom. :roflol: :roflol: kerutabs doen dan wonderen...
Lang leven gluten intolerantie... :(
alternatief.. .4 borden kip. :D :o
Die pina colada whey is wel wat keutabs waard!:woot:

:roflol:

:cheer:

Zal wel meevallen denk.. @flexx123 is dedicated!

...

About last night...

• 2 zakjes chips (300kcals)
  • 6 koffieleutjes met chocolade (~220kcals)
  • ~10 apekoppen (~270kcals)
Nu weer normaal doen...

...voor een dag:roflol:

De planning voor vandaag!

UB1:
Incline benchpress:
45kg: 10
55kg: 8
65kg: 6 (warmup)
75kg: 3
80kg: 6x3

Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
61kg: 3x10-12

Seated OHP:
32.5kg: 10 (warmup)
42.5kg: 6
52.5kg: 3x8-12

(Single arm) Cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
31.5kg: 3x6-8

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 2x12-15
17.5kg: 1x

Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 3x12-15

Extra:
?

En de voeding..

Voeding, maandag 14-08-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 2 scoops pumpblend (myprotein)
Post-workout: 30g whey (Quality supplements)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + mineola
18:00 275g aardappels + 120g biefstukpuntjes (muscle meat) + 200g groente (~700kcals)
19:00 35g nightprotein (XXL)

~1860kcals, E/K/V = 190g (41%) / 160g (35%) / 50g (24%)

Toffe foto weer Marv op de meet! Wat dat betreft sta je er altijd goed op! Klinkt als een nice weekend verder :thumbs:

• #32.792
Toffe foto weer Marv op de meet! Wat dat betreft sta je er altijd goed op! Klinkt als een nice weekend verder :thumbs:
Stiekem hoop ik dat er nog wat toffe foto's zijn gemaakt door Arthur! Want deze was slechts gemaakt door een maat van me (met zijn telefoon)...

Was weer een prima weekend inderdaad! Wel flink spierpijn in mijn triceps..dus dat wordt wat:o

2 dagen op 2 af heb ik nog nooit gedaan. Wel heb ik 1 keer opgebouwd met steeds 25mcg en dan voor twee weken. Het nadeel is dan dat je aan het eind zowat 150mcg neemt. Wat ik de laatste keer heb gedaan is 6-7 dagen op (25-25-25-50-50-50-75) en dan 3 dagen af gevolgd door weer 6-7 dagen. Dat resulteerd erin dat je minder van die rotzooi hoeft te nemen. En 3 dagen even geen clen is IMO ook geen straf. Zelf heb ik nog niet eerder meerdere cycles achter elkaar gedaan..

Oke thanks bro, ik ga je methode dan overnemen (7dagen op, 3 dagen af, 7 dagen op).

Je stopt dan gewoon 'cold turkey' of bouw je nog af?

Nog een tweede vraagje: hoeveel tijd laat moet er minimum zijn tussen twee clen cycles?

Normaal stel ik dit soort vragen in de AAS sectie maar ik denk dat ik in dit topic bij de juiste ervaringsdeskundige zit :D Bedankt alvast!

• #32.794
Oke thanks bro, ik ga je methode dan overnemen (7dagen op, 3 dagen af, 7 dagen op).

Je stopt dan gewoon 'cold turkey' of bouw je nog af?

Nog een tweede vraagje: hoeveel tijd laat moet er minimum zijn tussen twee clen cycles?

Normaal stel ik dit soort vragen in de AAS sectie maar ik denk dat ik in dit topic bij de juiste ervaringsdeskundige zit :D Bedankt alvast!
Ik bouw met 7 op 3 af niet nog extra af..dus gewoon cold turkey..

Wat ik normaliter zie is dat wanneer mensen meer clen cycles doen van twee weken, dat ze twee weken op...twee af...twee op doen..

Maar hoe erg is het met de trilhandjes? want lijkt me wel wat om volgend jaar bij het cutten te gebruiken. Had jij verder nog side effecten?

Ik bouw met 7 op 3 af niet nog extra af..dus gewoon cold turkey..

Wat ik normaliter zie is dat wanneer mensen meer clen cycles doen van twee weken, dat ze twee weken op...twee af...twee op doen..

Nuttige info bro, dan doe ik het ook zo. Tussen clen cycles laat ik dan wel paar weken, beetje kijken hoe dik ik word... Gewoon op een kcal deficit gaan tijdens PCT of er net achter durf ik niet dus ik hoop dat die clen spierverlies helpt voorkomen :)

• #32.797
Maar hoe erg is het met de trilhandjes? want lijkt me wel wat om volgend jaar bij het cutten te gebruiken. Had jij verder nog side effecten?
Tril handjes is klote! Verder als je te weinig taurine neemt monsterlijke kramp met trainen, soms hoofdpijn en de hele godganse dag opgejaagd..of je 100 klusjes in een minuut moet doen:o

Nuttige info bro, dan doe ik het ook zo. Tussen clen cycles laat ik dan wel paar weken, beetje kijken hoe dik ik word... Gewoon op een kcal deficit gaan tijdens PCT of er net achter durf ik niet dus ik hoop dat die clen spierverlies helpt voorkomen :)
Ze zeggen het! Wat zijn je stats nu dan?

Hmm die trilhandjes kan ik nog wel mee leven maar dat opgejaagde gevoel vind ik niks, heb ik met sommige pwo's ook wel eens gehad en dat is zwaar klote haha..

• #32.799
Hmm die trilhandjes kan ik nog wel mee leven maar dat opgejaagde gevoel vind ik niks, heb ik met sommige pwo's ook wel eens gehad en dat is zwaar klote haha..
Dan zou ik het zeker niet aanraden..de voordelen wegen wat dat betreft ook niet heel zwaar op tegen de nadelen ;)

Tril handjes is klote! Verder als je te weinig taurine neemt monsterlijke kramp met trainen, soms hoofdpijn en de hele godganse dag opgejaagd..of je 100 klusjes in een minuut moet doen:o

Dan zou ik het zeker niet aanraden..de voordelen wegen wat dat betreft ook niet heel zwaar op tegen de nadelen ;)

Hmmm...ik zet dat Clen toch maar weer uit m'n hoofd, als ik het allemaal zo lees. Heb het heel even overwogen :o Doe ik liever een keer een Cardarine kuurtje proberen. Zal zeker veel minder effectief zijn, maar de bijwerkingen zijn (voor zover nu bekend) minimaal...Over de lange termijn maar even niet nadenken :rolleyes:

Terug
Naar boven