- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True..beter gewoon even gewoon naturel goed doorcutten en het hele 'spelletje' onder de knie krijgen. Dan kun je daarna nog naar andere middelen grijpen...Hmmm...ik zet dat Clen toch maar weer uit m'n hoofd, als ik het allemaal zo lees. Heb het heel even overwogenDoe ik liever een keer een Cardarine kuurtje proberen. Zal zeker veel minder effectief zijn, maar de bijwerkingen zijn (voor zover nu bekend) minimaal...Over de lange termijn maar even niet nadenken
![]()
Of dit..Zou gewoon wat minder eten of aan ekte AAS gaan. Clen is wat mij betreft 1 van de minder veilige manieren om wat vet te verbranden.

Ehm, niet significant. Het drijft wat meer vocht af en het verhoogd uiteindelijk je hartslag, maar dat kan beide ook op andere manieren.Heeft clen veel bijgedragen aan je fysiek? Is het cutten zoveel beter geworden.met clen?

Zou gewoon wat minder eten of aan ekte AAS gaan. Clen is wat mij betreft 1 van de minder veilige manieren om wat vet te verbranden.
.Vind ik persoonllijk ook..Als je de doseringen rustig opbouwt en niet overdrijft, dan lijkt het me toch mee te vallen qua risico?
Zijn alle PED's eigenlijk niet gewoon rotzooi dan?

NEE! zo werkt dat hier niet!

op maandagmiddag (12:00uur..)
), 3, 3, 3 (prima MMc
)
)
)
), 12 (t*ring!), 10 (fuaark!
)
), 8 (1f.), 8 (lekker explosief rammen
)
)
)Als je de doseringen rustig opbouwt en niet overdrijft, dan lijkt het me toch mee te vallen qua risico?
Meestal is het een beetje aanvoelen hoe ik me die dag voel en of ik een beetje goede MMC hebJan en alleman heeft 's middags vrij genomen om van het mooie weer te genieten joh.
Prima training weer trouwens! Echter, ik vraag mij af waarom je voor elke oefening een warm-up set doet. Het lijkt mij voor de laatste 4 oefeningen zonde van je tijd.

Duidelijk..maar jij was natty toch?Ik baseer mijn keuzes en risico afwegingen het liefst op feiten en kennis die beschikbaar is. Iets wat lijkt daar kun je alsnog behoorlijk bedrogen uitkomen. Voor mij persoonlijk is clen gewoon een no go. Hoe hard je ook traint, boven je naturel limiet ga je aas nodig hebben. Wil je vet kwijt, dan lukt dat ook prima zonder clen. Dus wat mij betreft weegt het gebruik van clen dan niet op tegen de eventuele risico's voor iets wat je op vrij eenvoudige wijze ook zonder kunt bereiken.

Dronk je voldoende? Nam je magnesium en vooral ook taurine(!)..Clen wordt eigenlijk altijd 2 week on 2 week off gedaan. Ik raak het iig nooit meer aan, heb me nog nooit zo kut gevoeld de eerste week. Begon op 20mcg, einde volgens mij 140mcg. Sides waren op 20 heviger dan 140, die hoofdpijn was niet te verdragen.
So true!een beetje hoofdpijn is een normale reaktie,,,dat heb je ook als je 1 dag geen koffie drinkt of niet heb gerookt maar wanneer het ondraaglijk wordt is het mis..dat zijn van die signalen die je niet moet negeren...
Voeding op orde is veel belangrijker
Vanwege mijn enkel blessure beweeg ik veel te weinig en toch cut ik nu met elke week -200-300gr![]()

S'ochtends wel..