Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Done!
Het eten op de terugreis was mwoah..heen was wel ok..Goeie laatste training!
Ja, bij KLM was drankje laatste keer nog zonder bijbetalen.
Have fun!

Thanks!
Heerlijk eten en prachtig eiland!Fijne vakantie jullie! Ben zelf nog nooit naar Bali geweest, maar van alles wat ik op IG heb gezien kan je er ontzettend fijn eten![]()
Haha..mistte jullie me?Het valt me op hoeveel rustiger het forum is zonder @SkatermarvinHoe lang duurt zijn verlof nog want ik mis het rellen
![]()
Elke dag cocktails

Nope..nooit!
Precies!!Er mag best gereld worden in afwezigheid van iemand hoor ....![]()
Ik ben net op tijd weer terug denk!
een keer wat anders dan weer geevaccueerd worden..Yes..maar die blijft lekker in de kast..

Wahaha..Shape in z'n insta story was toch al een redelijk buikje![]()
Whahaha..veeg me op!
Heerlijk dit!!

Ben ik weer!!!

Vulkaan ligt redelijk zuiderlijk..ik had er wel; last van gehad denk als er een eruptie was geweest. Zat op ongeveer 50-60km..In Bali is dat nu toch met die vulkaan in het noorden? Marvin zit denk ik in het zuiden hoop ik?
Marvin IS die vulkaan...Die heeft zo veel gevreten dat 'ie uitgebarsten is...
![]()

Precies..klein beetje natuur en cultuur..rest vreten en zuipen..Volgens zn insta doen ze daar echt niks anders dan vreten en zuipen![]()
Volgens zn insta doen ze daar echt niks anders dan vreten en zuipen
Zn foto was idd nogal fluffy![]()

Precies!

Hahaha.. I'm back!!!
Ik heb ook wel minder trek in zoetigheid sinds hier geen cheatmeal foto's meer verschijnen![]()

WhahahahaMarvin OUT equals Abs IN(behalve dan voor Marvin zelf natuurlijk)
Heerlijk dit

Ik zit nu huilend op de bank!!En straks weer een paar weken huilen omdat ie dicht gegroeid is![]()
Redelijk..
Veel foto's gemaakt met mijn camera ipv telefoon. Post op facebook van de week wel een map met al ht vreten en zuipenIk vind de verhouding cocktails - eten op z'n instafeed wel oneerlijk verdeelD
Uiteraard pleit ik hierbij voor meer eten.

Precies..easy dit!Marvin hoeft zelf niet eens meer te loggen... Discussie gaat hier gewoon door in zijn afwezigheid.
Niet..
Dat ja...Marvinnen continious...
Nee..
)
)Schade vakantie:
Gewicht: 85.3kg (+5.8kg)
Taille: 78.0cm (+4.0cm)
paar tabs clen en zijn vet smelt weg als sneeuw voor de zonVind je dat nou niet zonde, extreem kuren voor je vakantie en dan zo vatsig terug komen?

Welkom terug en net op tijd voor de vrijdagrel
En ja... We hebben je gemist![]()
het is vrijdag inderdaad!Maandag weer beginnen helaas!Welkom terug. Maandag weer beginnen of nog een weekje vakantie?
het is wel rustig geweest zonder dit topic![]()
Klopt..het gaat inderdaad voornamelijk om mijn middel zitten.Welkom terug in het miezer weer....
Pff die 5.8 kg zie je wel meteen af aan je buikje. Werk aan de winkel![]()
Nope..totaal niet! Vakantie is om van te genieten..en dat doe ik door te vreten en zuipen..Vind je dat nou niet zonde, extreem kuren voor je vakantie en dan zo vatsig terug komen?
Precies!Paar dagen marvinnen en dat buikje is weer weg
Welkom terug!![]()

Whahaha..thanks!
Staat scheef denk..Staat je heup weer scheef of is dat de hoek van de foto ?
Jup..altijd hetzelfde gezeik..Woow dat is een hoopje vocht. Zieke gains gemaakt op vakantie.![]()
Je hebt trouwens wel gelijk over de mind-muscle connectie, zie onderstaand filmpje.
paar tabs clen en zijn vet smelt weg als sneeuw voor de zon![]()
Clen blijft even gezellig in de kast..
:)
), 3, 3, 3 (heerlijke MMC
)
)
)
)
)
)
)
)