Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

:(

Sinds ik weer frequent bird dog's doe heb ik significant minder last, misschien is het voor jou ook wel interessant.

(ik heb het mooiste filmpje uitgezocht)

hmm, sinds ik dit filmpje bekijk staan mijn heupen juist scheef.
maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik vast onder het bureau zit met een boner:p

@Skatermarvin moet zeggen dat je er kwa schouders/armen nog prima in shape uit ziet(met pomp).

Wat een verschil met pomp zeg nu lijk je wel een ekte bb'er ;)

@Skatermarvin voel je geen peer pressure om eindelijk je eerste echte kuur te doen nu @flexx123 binnenkort de stap gaat wagen?

Hij gaat je voorbij gaan qua gainzzz :p

Marvin heeft toch nog wel 10-15kg voorsprong op Flex toch? Dus dat heeft Flex niet zomaar ingelopen met 1 of 2 kuurtjes :D

Overigens denk ik dat je Marvin moet vastbinden en de eerste inject erin moet zetten alvorens hij zal denken fuckit.

Marvin heeft toch nog wel 10-15kg voorsprong op Flex toch? Dus dat heeft Flex niet zomaar ingelopen met 1 of 2 kuurtjes :D

Overigens denk ik dat je Marvin moet vastbinden en de eerste inject erin moet zetten alvorens hij zal denken fuckit.

Dat moet te doen zijn om dat gedurende +-10 weken wekelijks te doen :roflol:

Ik stel voor elke zaterdag?

• Like
Waarderingen: Vonk

Kilos zegt niet alles he:), en ik ben 5cm kleiner. Maar zal marv ook niet voorbij gaan met 1kuur. En ken marv goed genoeg dat als hij niet in relatie zou zitten de stap misschien wel had gemaakt om te kuren, maar nu ook gewoon tevreden is met zn fysiek en geniet van het leven met zn verloofde:p.

Verloofd zijn is ook niet alles hoor :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.433
:(

Sinds ik weer frequent bird dog's doe heb ik significant minder last, misschien is het voor jou ook wel interessant.

(ik heb het mooiste filmpje uitgezocht)
Prima filmpje wel!

@Skatermarvin moet zeggen dat je er kwa schouders/armen nog prima in shape uit ziet(met pomp).
Mijn vriendin zei gister nog dat alles wel goed in verhouding was..en in een hempje of shirt ziet het er wel nice uit zo!:thumbs:
Wat een verschil met pomp zeg nu lijk je wel een ekte bb'er ;)
'lijkt'
Het is allemaal mijn schuld! Ik heb mijn vriendin zo hard geneukt tegen die vulkaan aan dat er aardbevingen zijn ontstaan..:rolleyes:
@Skatermarvin voel je geen peer pressure om eindelijk je eerste echte kuur te doen nu @flexx123 binnenkort de stap gaat wagen?

Hij gaat je voorbij gaan qua gainzzz :p
Nope..geen pressure! Wel jammer dat er om mij heen in mijn innercircle steeds meer mensen de stap wagen..

Ik ben ook wel iets langer, maar verwacht niet dat ik zomaar ingehaald wordt..en zowel..tja, dan speel ik gewoon de natty kaart :trollface:
Dat moet te doen zijn om dat gedurende +-10 weken wekelijks te doen :roflol:

Ik stel voor elke zaterdag?
:roflol:
In b4 kinky post mbt zijn vriendin, een strap-on en handboeien!
Ehm...:o
Die zijn niets waard zonder foto's!
Met foto's worden jullie er ook niet gelukkig van denk:roflol:
Kilos zegt niet alles he:), en ik ben 5cm kleiner. Maar zal marv ook niet voorbij gaan met 1kuur. En ken marv goed genoeg dat als hij niet in relatie zou zitten de stap misschien wel had gemaakt om te kuren, maar nu ook gewoon tevreden is met zn fysiek en geniet van het leven met zn verloofde:p.
Precies dit:thumbs:
Verloofd zijn is ook niet alles hoor :D
Ik verloof er niks van!
Indien ie dat gaat doen, vrees ik dat de trouwerij niet meer doorgaat :0
:exactly:

About yesterday:heart:

Verder was het de bedoeling om vandaag te trainen, maar mijn zus is afgelopen woensdag bevallen en ik ben nog niet langs geweest. Gister vroeg ik welk tijdstip goed uit kwam en dat bleek de late ochtend. Daartoe vandaag geen tijd om te trainen, dus die verplaats ik naar morgen..:thumbs:

Ja, want na de late ochtend is de dag zo goed als om :roflol:

Zijn jullie niet bekend met de openingstijden van de gemiddelde commerciële gym in het weekend? :thinking:
Marvin kennende was hij heus wel gaan trainen als hij de mogelijkheid had, haha!

Je hebt trouwens wel gelijk over de mind-muscle connectie, zie onderstaand filmpje.

Dat is meer dan een uur :haar: Op hoeveel seconden zit de interessante opmerking?
Klopt..het gaat inderdaad voornamelijk om mijn middel zitten.

Echter ook wel een beetje op de rest! Arm meette net post-wokout 41cm

Weer lekker met trainen begonnen :)
Mmm 41 cm .... ik ga ook meteen wokken vanavond :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.439
Ja, want na de late ochtend is de dag zo goed als om :roflol:

En in de vroege ochtend kan er niet getraind worden.
De gym ging pas om 9:00uur open, anders was ik wel eerder gegaan. Verder woont mijn zus op 1 uur rijden..en was ook nog de weg afgesloten. Hierdoor moesten we een half uur om rijden..

Uiteindelijk ging mijn telefoon kapot en heb ik vanmiddag een nieuwe gekocht. Daartoe geen tijd meer gehad om te trainen, maar die had ik toch al verplaatst naar morgen.. ;)
Zijn jullie niet bekend met de openingstijden van de gemiddelde commerciële gym in het weekend? :thinking:
Marvin kennende was hij heus wel gaan trainen als hij de mogelijkheid had, haha!
Dit dus!

:thumbs: Ik weet alleen nu al dat ik mezelf daar geen tijd voor gun..

Dat is meer dan een uur :haar: Op hoeveel seconden zit de interessante opmerking?

Weer lekker met trainen begonnen :)
Mmm 41 cm .... ik ga ook meteen wokken vanavond :P
Yes! Morgen weer hams & pull..daarna familie dag, dus dieet nog niet opgepakt*. Maandag weer!

Meal-prep heb ik wel vast gedaan!

* dit dus..

Terug
Naar boven