Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
what's going on, dit log op de 2e pagina? Geen cheat of wat dit weekend?
Komt goed

Gains!!
Ho ho..had gister rustdaaaahgwhat's going on, dit log op de 2e pagina? Geen cheat of wat dit weekend?
Dag stilte in nagedachtenis aan de log van @flexx123

Zo iets...

Legday vandaag..de hacksquats even iets lichter voor betere MMC
Auw
zelf maken... daar had ik geen rekening mee gehouden

Ehm..wij hebben gewoon thuis een frituur...Hoe kan je nou een 'beetje' friet halen? Of gepikt van GF en zelf niks besteld?
Dit dus..

Uhu..zelf maken... daar had ik geen rekening mee gehouden![]()

Kende je die term nog niet?
Haha..echter is dat ook in huis wanneer het geen Sint maarten is..Bij jou dus ook al vol aan het mini sint Maarten chocoladekut snaai snoep

De frituur wegdoen...Haha nee, maar ik leer elke dag uiteraard.
ja daar ga je... heb dat ding 2 jaar geleden resoluut de deur uit gedaan (toen hij in de fik was gevlogen, dat werkte ook niet mee)

De frituur wegdoen...
Wat moet ik dan eten in het weekend?

Zonde van het geld. Verder heb ik nooit van die dozen budget frikandellen in huis, dus zullen het nooit meer als 4 snacks worden..Afhalen die handel. Voorkomt dat je een heel pak frikandellen er in gooit terwilj je er aan 1 (of 2, 3) ook genoeg hebt? ;-)
Friet hoort in vet. PUNT.Nog een ekte ekte frituur? Of een airfryer? Want dat is natuurlijk veel beter voor je lijn...![]()
Die zak verse franse frieten in de airfryer is de lekkerste friet die er isZonde van het geld. Verder heb ik nooit van die dozen budget frikandellen in huis, dus zullen het nooit meer als 4 snacks worden..
Friet hoort in vet. PUNT.

Zonde van het geld. Verder heb ik nooit van die dozen budget frikandellen in huis, dus zullen het nooit meer als 4 snacks worden..

ONMOGELIJKDie zak verse franse frieten in de airfryer is de lekkerste friet die er is![]()
NEEuit de oven met paprika poeder is ook lekker man net paprika chips dan :O
Ehm...Gewoon niet afhalen scheelt nog meer. Maarja, wat moet je dan eten![]()

uit de oven met paprika poeder is ook lekker man net paprika chips dan :O