MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.921
Vast van iemand die NOG meer ecto is :haha:

Lukt het een beetje met je DBB loze werkdagen?

Productiviteit al gestegen?

• #34.927
Zou je theorie van dikke mensen hebben dikke kuiten dan toch kloppen? :eek:
Whahaha..zou het?

:o
Vast van iemand die NOG meer ecto is :haha:
I see what you did there..

Lukt het een beetje met je DBB loze werkdagen?

Productiviteit al gestegen?
Vandaag deed dbb het gewoon tot 15:00 ongeveer..

Daarna ineens weer niet :sad:
Je volgers (288) komen daar toch niet voor? :D
:roflol:

Daarom dat hij de have sex ook beter uit zijn handtekening laat :trollfacex::trollfacex:
Shit, ik heb die handtekeningen een keer uitgezet. Eens kijken wat ik allemaal mis, nu. :D

Ed. O ja, nu uweet ik weet waarom. Bij Rambo valt het nog mee, maar sommige mensen hebben allerlei slagzinnen, of hele verhalen met PR's van 5 jaar geleden, FB en IG accounts, of prostitueren zich als certified trainer. Nu weet ik weer waarom dat uit stond. :D

Laatst bewerkt:
Shit, ik heb die handtekeningen een keer uitgezet. Eens kijken wat ik allemaal mis, nu. :D

Ed. O ja, nu uweet ik weet waarom. Bij Rambo valt het nog mee, maar sommige mensen hebben allerlei slagzinnen, of hele verhalen met PR's van 5 jaar geleden, FB en IG accounts, of prostitueren zich als certified trainer. Nu weet ik weer waarom dat uit stond. :D
Tja mij stoort het niet echt. Was ook maar een grapje hoor alleen opvallend dat het in zijn handtekening staat ;)

• #34.934
:woot:

Verstandig word je met de jaren..
:windup:
Daarom dat hij de have sex ook beter uit zijn handtekening laat :trollfacex::trollfacex:
:windup:

:roflol: I see what you did there!

Tja mij stoort het niet echt. Was ook maar een grapje hoor alleen opvallend dat het in zijn handtekening staat ;)
Ja ja..beetje mensen uit de tent lokken!

:schoot:

Enfin, about yesterday.

Gister zou mijn schoonmoeder eigenlijk jarig zijn geweest (dit jaar overleden), dus dat wilde mijn vriendin wel vieren. Een heel huis vol vrienden en wat familie, dus dan weet je het wel..broodjes, smeersels, teveel eten, twee kleine B52's...

Resultaat...ik ben nog dikker geworden..:eek!:

Meting & weging 21-11-2017:
Gewicht: 84.4kg (oeps...+1.2kg:o)
Taille: 77.0cm (goddammit! alweer +1cm:o)

Maar goed..eens kijken hoeveel uur we vandaag normaal kunnen doen, spelletjesavond vandaag, dus het is maar goed dat ik verder low-carb dag heb:o

Let's declare war on fat!

Voeding, dinsdag 21-11-2017:
7:30 2 koppen koffie + 2 caps grenade thermo detonator (fatburner)
9:00 2 koppen koffie
10:15 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D + 1 cap grenade thermo detonator (fatburner)
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra + + 1 cap grenade thermo detonator (fatburner)
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (Myprotein)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~850kcals)

~1740kcals, E/K/V = 190g (43%) / 105g (25%) / 60g (32%)

77cm taille.. kan toch niet

• #34.937
Klopt..ik voel me oprecht ook dik. Ik had voor mezelf ooit 74cm als grens gesteld en zit daar al geruime tijd boven..:sad:

Maar goed..wat wil ik ook..zit het hele weekend te vreten en zuipen en ipv fatsoenlijk Marvinnen doordeweeks..ga ik daar gewoon weer verder:roflol:
Goeie gains weer. Ik denk dat de intensiteit van de trainingen daardoor wel wat omhoog kan :)

He he :P
:P
Intensiteit kan zowieso omhoog:woot:

Wordt je gesponsord door dat merk? Ik zie steeds grenade voorbij komen...

En wat staat er vanavond op t menu..?

Terug
Naar boven