- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Geen probleem, ik ga zodadelijk een lekker stukje vis eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem, ik ga zodadelijk een lekker stukje vis eten

Ik heb uiteraard vaak zat zwaar getraind, maar zie gewoon geen resultaat...en dan ga je wat meer in de 'genoegen neem' modus trainn..![]()
Heb je destijd ook wel eens een fatsoenlijke EKV verhouding aangehouden, of altijd zo een enorme lading eiwitten gegeten ?Wtf!Heb je destijd ook wel eens een fatsoenlijke EKV verhouding aangehouden, of altijd zo een enorme lading eiwitten gegeten ?

Oei in je handtekening staat toch squat heavy

I feel u. Nu ik off ben gegaan weet ik hoe het Marvin leven voelt.Ik heb uiteraard vaak zat zwaar getraind, maar zie gewoon geen resultaat...en dan ga je wat meer in de 'genoegen neem' modus trainn..![]()
Ik voel Marvin zijn frustratie ook wel....I feel u. Nu ik off ben gegaan weet ik hoe het Marvin leven voelt.

Haha..vis..vies...vic..wat is het verschil?Geen probleem, ik ga zodadelijk een lekker stukje vis eten![]()

Haha..dit dusZoals laatst al gezegd kan ik me hier goed in vinden, zeker als je dan in een jaar keihard stampen maar maximaal 2kg spier hebt gewonnen.. dan kan je wel het gevoel hebben dat het niets uit maakt allemaal. (Zeker als je maten hebt die er 9 kg pakken)

Geen idee..ik had even een snelle search gedaan naar Skatermarvin & 4000kcals en kwam op deze post.Wtf!Heb je destijd ook wel eens een fatsoenlijke EKV verhouding aangehouden, of altijd zo een enorme lading eiwitten gegeten ?

...vroeger..

Nou hè...zit al 7 jaar te klagen in mijn nakuur..
Dit..
Dat staat stoer!
I'm not aloneI feel u. Nu ik off ben gegaan weet ik hoe het Marvin leven voelt.

Jup..
Heb het netjes gehouden

Wat is je doel nu eigenlijk? Maintainen en wat genieten van lekker eten?![]()

Doel?Wat is je doel nu eigenlijk? Maintainen en wat genieten van lekker eten?![]()

Training aanpassen? Omdat?
Goeie vraag, ik ben ook wel benieuwd naar Marvin zijn doelen.
Hij gaat natuurlijk binnenkort een keer trouwen..
Volgende stap kinderen? Marvin is ook niet de jongste meer![]()
Ik hoop dat dat laatste nog even uitblijft..of helemaal niet komt
Oja, ik en mijn verloofde hebben een nieuwe trui gekocht, wel toepasselijk
Doel?
Enigzins droog blijven en lekker (vr)eten..natty kut-leven dus..
Training aanpassen? Omdat?
Ik hoop dat dat laatste nog even uitblijft..of helemaal niet komt
![]()

Never EVER do that!!