Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.902
welke maat heb jij gehaald? ik had de mijn ik heb honger helaas terug moeten sturen was te klein....
Ik heb een L. Zit prima, geen jurk en ook niet veel te strak.

Die ik heb honger ben ook aan het overwegen..

Deze week 30% korting:woot:

Hoezo hoop? Je bent er toch zelf bij? Of ga je "ze nemen" omdat vrouwlief het wil? :eek:
Dat laatste. Het is niet dat ik een uitgesproken kinderwens heb, maar ook weer niet dat ik ze echt niet wil...

Ben een enorme pleaser en pas me vrij snel aan..dus mocht vrouwlief het na lang wijfelen ineens wel willen ga ik daar waarschijnlijk in mee..:trollface:
Simpel toch? Met deze stijl van trainen verbrand je een stuk minder kcal, dan wanneer je een hoog volume zou draaien op compound oefeningen.
:roflol: I see what you did there..

Ik eet liever nog minder dan dat ik jouw advies opvolg...:o

Ehm..

Ervaring..:windup:
:scold:

Geen wonder dat je nooit voorbij die 80KG komt :roflol: Jouw testosteron is waarschijnlijk < 10 :trollface:

• #34.904
  • #34.906
Dan gaat ze vast bij je weg...

:roflol: sweet as sugar :$

Combinatie van waarschijnlijk, alles gaat door het mondje in elk geval..

Ik zelf niet, maar twee stelletjes die ik ken, waarvan de vrouw een kind wilde en de man eigenlijk niet, zijn uiteindelijk gescheiden.
Een kind is geen pak suiker en het kost meer moeite dan je denkt.

Amen, een kind moet je "nemen" als je het beiden 100% wil, niet omdat de ander het graag wil. Ook al denk je dat uit liefde voor de ander te doen.

Ik vind dit een beetje dezelfde categorie als een kind nemen om je relatie te redden :dunno:

Maar ik denk dat Marvin eerder de optie gewoon openhoudt omdat hij het zelf nog niet weet. Tenminste dat hoop ik echt van harte :D

Maar ik denk dat Marvin eerder de optie gewoon openhoudt omdat hij het zelf nog niet weet.
Denk het wel. Het duurde bij mij ook langer dan bij mijn vrouw. Uiteindelijk wel beiden echt gekozen voor kinderen. Zou ze niet meer willen missen ook. :heart:

• #34.915
Precies:aai:

Een piem0l van chocolade? Frituurvet? Gebak?
:roflol:
Combinatie van waarschijnlijk, alles gaat door het mondje in elk geval..
:roflol:
Ik zelf niet, maar twee stelletjes die ik ken, waarvan de vrouw een kind wilde en de man eigenlijk niet, zijn uiteindelijk gescheiden.
Een kind is geen pak suiker en het kost meer moeite dan je denkt.
Klopt..dat weet ik ook. Ik loop er nu niet echt warm voor en mijn vriendin ook niet, maar het is wel bespreekbaar ;)
Amen, een kind moet je "nemen" als je het beiden 100% wil, niet omdat de ander het graag wil. Ook al denk je dat uit liefde voor de ander te doen.

Ik vind dit een beetje dezelfde categorie als een kind nemen om je relatie te redden :dunno:

Maar ik denk dat Marvin eerder de optie gewoon openhoudt omdat hij het zelf nog niet weet. Tenminste dat hoop ik echt van harte :D
Hier kan ik me wel in vinden..:thumbs:
Denk het wel. Het duurde bij mij ook langer dan bij mijn vrouw. Uiteindelijk wel beiden echt gekozen voor kinderen. Zou ze niet meer willen missen ook. :heart:
Zo hoort het ook..alles in goed overleg..

De training van vanmiddag! Volgorde wat gewijzigd door drukte..:o

Push 2:
Incline smith benchpress:

40kg: 8
50kg: 8
60kg: 12, 12, 12 (prima, hoewel de MMC beter kon:o)
80kg: 6 (voelt goed!:fire:), 5, 5 (nice:D)

Paused benchpress:

40kg: 10
50kg: 8
60kg: 12, 12 (MMC), 12, 10 (man, man..)

Het kan me geen reet schelen dat dit maar 60kg is..het voelt goed:thumbs:

Standing cable fly’s:
12.5kg: 15 (sqeez! pomp:fire:), 15 (top!)
15kg: 14 (2f.:fire:)

Pushpress:
40kg: 10
60kg: 6 (riem om)
70kg: 3, 3 (pittig:fire:), 3, 3, 3 (hnnng:fire:)

Overal..+5kg

Dumbel tricep press:
16kg: 8 (warmup)
20kg: 12, 12 (trage negatieven..:fire:), 8 (idem..), 10

Rope pushdown:
10kg: 15, 15, 15 (2f.), 10 (lange TUT:fire:)

Single arm side raise ss alternate frontraise:
3kg: 20 ss 3kg: 20
4kg: 20 ss 4kg 20
5kg: 15 (2f.:fire:) ss 5kg: 20

En ook hier kan het me geen reet interesseren wat jullie van deze gewichten vinden..:kiss:

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Prima workout!)

• #34.917
Ok. In B4 1500 kcal per dag over een jaar of 10 :P

Terug
Naar boven