Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
snickers en lions zijn ook niet duur...shakie erbij![]()
Daar ga je uiteindelijk meer gains van maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snickers en lions zijn ook niet duur...shakie erbij![]()

Precies.. win - win!

Nou en of!

Waarom schep je die B&J over in een bakje als je toch alles opvreet?
Hooked on you vind ik teveel choco..B&J is sowieso de koning van het ijs, die Hooked on you is echt de lekkerste.
Heb jij ooit de micellar casein van myprotein gehad? Zo ja, vind je die van xxl beter te drinken of?
Omdat dit een foto van internet is..Waarom schep je die B&J over in een bakje als je toch alles opvreet?
Ziet mijn log er wat gezelliger uit..verder moest de pot helaas gedeeld worden met twee anderen..
Dat zowieso..

. Die One sweet world heb ik nog niet geprobeerd aangezien mijn vriendin geen koffie lust en we samen zo'n pot kopen als we er een halen. Als ik dus van het weekend One sweet world haal vreet ik anders heel die bak ineens naar binnen
Ik heb nu die Casein van myprotein, gewoon vanille smaak maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden, net of je schuim naar binnen werkt maar ach.. Als het zijn werking maar doet
Alleen de cocos is eruit...Ik vind vanille, banaan en kokos van XXL goed te doen..maar het is en blijft caseine...

Alles beter dan zuivel!!!Er is nooit teveel chocolade. Die One sweet world heb ik nog niet geprobeerd aangezien mijn vriendin geen koffie lust en we samen zo'n pot kopen als we er een halen. Als ik dus van het weekend One sweet world haal vreet ik anders heel die bak ineens naar binnen
Ik heb nu die Casein van myprotein, gewoon vanille smaak maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden, net of je schuim naar binnen werkt maar ach.. Als het zijn werking maar doet

Hmm..die van XXL schuimt aardig inderdaad.Dat gevoel heb ik ook wel met die van xxl. De milk protein 80/20 van bulkpowders daarintegen is 80%casein en die heeft dit totaal niet, erg lekker.

Banaan van XXL valt goed mee hoor. De nightprotein is natuurlijk ook niet enorm zoet..Alleen de cocos is eruit...
Ooit eens geproefd en was idd lekker.
Banaan nooit aangedurfd.
Vind dat meestal te chemisch ... Doet me altijd denken aan bananen schuimpjes
Jammer blijft dat er van NP geen samples zijn ....

Misschien moet je juist zuivel gaan eten! Dikkere huid=dikkere armen!
Minder aders, lijnen en definitie = fat f**k = powerlifter..Misschien moet je juist zuivel gaan eten! Dikkere huid=dikkere armen!

Yes...en yes.Dat dbb doet het weer goed op werk zie ik al
Ps. heb je nog lijnen en aders dan?![]()

B&J is sowieso de koning van het ijs, die Hooked on you is echt de lekkerste.
Heb jij ooit de micellar casein van myprotein gehad? Zo ja, vind je die van xxl beter te drinken of?
MP Caseine is top. vind ik.
Ik heb zelf de chocolade variant en gooi dit altijd 30 g door mijn havermout icm 30 g cacao.
Ik drink caseine/whey nooit als shake, dus daar kan ik verder niets over zeggen.