Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.982
Daar ga je uiteindelijk meer gains van maken :D
Precies.. win - win!

Gister bij spelletjes avond lekker bakje B&J als toetje

IMG_9112-2.jpg

En daarna nog wat bokkepootjes:trollface:

De planning voor vandaag...legday, met een rug die weer begint op te spelen en zere knieeen...:mad:

We gaan er maar het beste van proberen te maken:woot:

Legs & abs 2:
Hacksquat:

50kg: 10
75kg: 6 (warmup)
100kg: 4x8-12

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (warmup)
130kg: 6
165kg (close stance): 3x10-15
165kg (normal stance): 3x10-15

GM/SLDL/RDL:
40kg: 8 (warmup)
50kg: 3x8-15

Calf raise machine/Smith calfraise:
40kg: 8
60kg: 6 (warmup)
70kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-15

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 3x10-15

Ab-work+extra:

En de voeding..

Voeding, woensdag 22-11-2017:
8:30 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop monster + 6g pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Opgebakken aardappels + knoflooksaus + groente + biefstukpuntjes (Muscle meat) (~750kcals)

~1900kcals, E/K/V = 190g (40%) / 180g (38%) / 50g (22%)

Laatst bewerkt:
Hnng. Die B&J is heerlijk man! :D

B&J is sowieso de koning van het ijs, die Hooked on you is echt de lekkerste.
Heb jij ooit de micellar casein van myprotein gehad? Zo ja, vind je die van xxl beter te drinken of?

Waarom schep je die B&J over in een bakje als je toch alles opvreet?

• #34.988
Heb jij ooit de micellar casein van myprotein gehad? Zo ja, vind je die van xxl beter te drinken of?
Hooked on you vind ik teveel choco..

Nope, nog niet gehad die caseine. Dus kan ik helaas niks over zeggen..

Ik vind vanille, banaan en kokos van XXL goed te doen..maar het is en blijft caseine...
Waarom schep je die B&J over in een bakje als je toch alles opvreet?
Omdat dit een foto van internet is.. ;) Ziet mijn log er wat gezelliger uit..verder moest de pot helaas gedeeld worden met twee anderen..

Nog erger...de pot ging niet eens leeg!:eek!:
Dat zowieso.. ;)

Er is nooit teveel chocolade:burns:. Die One sweet world heb ik nog niet geprobeerd aangezien mijn vriendin geen koffie lust en we samen zo'n pot kopen als we er een halen. Als ik dus van het weekend One sweet world haal vreet ik anders heel die bak ineens naar binnen:emo:
Ik heb nu die Casein van myprotein, gewoon vanille smaak maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden, net of je schuim naar binnen werkt maar ach.. Als het zijn werking maar doet

Ik heb nu die Casein van myprotein, gewoon vanille smaak maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden, net of je schuim naar binnen werkt maar ach.. Als het zijn werking maar doet

Dat gevoel heb ik ook wel met die van xxl. De milk protein 80/20 van bulkpowders daarintegen is 80%casein en die heeft dit totaal niet, erg lekker.

Ik vind vanille, banaan en kokos van XXL goed te doen..maar het is en blijft caseine...
Alleen de cocos is eruit... :(
Ooit eens geproefd en was idd lekker. :)
Banaan nooit aangedurfd. :o
Vind dat meestal te chemisch ... Doet me altijd denken aan bananen schuimpjes :D
Jammer blijft dat er van NP geen samples zijn ....

• #34.992
Er is nooit teveel chocolade:burns:. Die One sweet world heb ik nog niet geprobeerd aangezien mijn vriendin geen koffie lust en we samen zo'n pot kopen als we er een halen. Als ik dus van het weekend One sweet world haal vreet ik anders heel die bak ineens naar binnen:emo:
Alles beter dan zuivel!!!:devil:

• #34.993
Dat gevoel heb ik ook wel met die van xxl. De milk protein 80/20 van bulkpowders daarintegen is 80%casein en die heeft dit totaal niet, erg lekker.
Hmm..die van XXL schuimt aardig inderdaad.

Blenderen met joud water en ijs doet wonderen:woot:

Alleen de cocos is eruit... :(
Ooit eens geproefd en was idd lekker. :)
Banaan nooit aangedurfd. :o
Vind dat meestal te chemisch ... Doet me altijd denken aan bananen schuimpjes :D
Jammer blijft dat er van NP geen samples zijn ....
Banaan van XXL valt goed mee hoor. De nightprotein is natuurlijk ook niet enorm zoet..

Maarre...kokos eruit..:sad:

• #34.995
Dat dbb doet het weer goed op werk zie ik al:hedbang:

Ps. heb je nog lijnen en aders dan?:zuip:

• #34.997

MP Caseine is top. vind ik.
Ik heb zelf de chocolade variant en gooi dit altijd 30 g door mijn havermout icm 30 g cacao.
Ik drink caseine/whey nooit als shake, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

Pijn in je rug en knieën? Hoe kan dat nou met die gewichtjes? :D

In b4 iemand die deca aanraadt..

MP Caseine is top. vind ik.
Ik heb zelf de chocolade variant en gooi dit altijd 30 g door mijn havermout icm 30 g cacao.
Ik drink caseine/whey nooit als shake, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

MP en Bulk powders caseine vind ik iets te dun en dan als ik in bed lig krijg ik alweer honger binnen no time. die van XXL is lekker dik en ben ik veel meer verzadigd. echter ook wel een beetje een opgeblazen gevoel.

Terug
Naar boven