XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.001
MP Caseine is top. vind ik.
Ik heb zelf de chocolade variant en gooi dit altijd 30 g door mijn havermout icm 30 g cacao.
Ik drink caseine/whey nooit als shake, dus daar kan ik verder niets over zeggen.
MOAAAAR Choco!!
Pijn in je rug en knieën? Hoe kan dat nou met die gewichtjes? :D

In b4 iemand die deca aanraadt..
I wish. Dan maakt ik nog eens gains. Ik weet ook niet Vorige keer met legpressen begonnen mijn knieen een beetje te zeuren..en mijn rug is eens in de zoveel tijd weer raak.

Dan staat de boel weer scheef..

MP en Bulk powders caseine vind ik iets te dun en dan als ik in bed lig krijg ik alweer honger binnen no time. die van XXL is lekker dik en ben ik veel meer verzadigd. echter ook wel een beetje een opgeblazen gevoel.
je moet ook slapen in bed..geen honger lijden...

of slechte nieren :eek:

Ik drink ook een goede 4 a 5 liter per dag maar ik hoef er snachts nooit uit hoor? of heb ik gewoon geluk:o

Mwah meer persoonsgebonden denk ik.
Als ik maar 2x in een nacht er uit moet ben ik al heel blij en ik ben 18.
Heeft natuurlijk ook te maken met stress, of je rustig gaat pissen of gehaast afknijpt etc.

Oh serieus,, ik heb het wel is een enkele keer als ik zoals wengster veel gedronken hebt maar jij hebt het gewoon standaard? Ook als je savonds minder drinkt?

Oh serieus,, ik heb het wel is een enkele keer als ik zoals wengster veel gedronken hebt maar jij hebt het gewoon standaard? Ook als je savonds minder drinkt?

Ja best wel kut maar wat doe je er aan?
Minder drinken in de avond, rustig pissen voor t slapen en nog steeds elke nacht minstens 2x.
Is vervelend maar ja je er druk over maken heeft geen zin --> nog slechter slapen

Ik moet, wanneer ik caseïne drink voor het slapen, er steeds 's nachts uit om te plassen.

Ook als ik 'laat' train en dus wel wat drink tijdens het trainen, mag ik 's nachts opstaan.

Prostaat is nochtans in orde, dus geen oude mannen kwaal :D

In mijn geval is mijn GFR waarde idd laag maar het nachtelijk opstaan om te plassen heb ik al jaren. Ligt in mijn geval zeker aan 'veel' drinken 's avonds en niet aan het minder functioneren van nieren :)

Laatst bewerkt:
  • #35.013
...hmmm..
is ook klote komt denk omdat ik overdag al 3 liter drink tijdens training 2 l en savonds ook nog tussen de 0.5 en L
Ik red het vaak wel snachts! Overdag daarentegen ga ik gerust 8 keer...

Tja, ik had het zelf niet in de hand! Ik zou zelf NOOIT zo een klein kut beetje terug zetten in de vriezer:roflol:

Ojee.het wordt dus nog erger

Mwah meer persoonsgebonden denk ik.
Als ik maar 2x in een nacht er uit moet ben ik al heel blij en ik ben 18.
Heeft natuurlijk ook te maken met stress, of je rustig gaat pissen of gehaast afknijpt etc.
Wow..serieus:eek!:

Ik drink ook een goede 4 a 5 liter per dag maar ik hoef er snachts nooit uit hoor? of heb ik gewoon geluk:o
+1

Ik zou er knap verdrietig van worden!
Minder drinken in de avond, rustig pissen voor t slapen en nog steeds elke nacht minstens 2x.
Is vervelend maar ja je er druk over maken heeft geen zin --> nog slechter slapen
True, true..gewoon als een zombie met je ogen half dicht op de plee gaan ziiten..:rolleyes:
Ik moet, wanneer ik caseïne drink voor het slapen, er steeds 's nachts uit om te plassen.

Ook als ik 'laat' train en dus wel wat drink tijdens het trainen, mag ik 's nachts opstaan.
Prostaat is nochtans in orde, dus geen oude mannen kwaal :D

In mijn geval is mijn GFR waarde idd laag maar het nachtelijk opstaan om te plassen heb ik al jaren. Ligt in mijn geval zeker aan 'veel' drinken 's avonds en niet aan het minder functioneren van nieren :)
Of aan bepaalde middelen...? Tren?

Enfin..ik zit nu met een best voldaan gevoel op mijn werk, maar wat een h**r van een training! Bij de eerste oefening begonnen die mieten-knietjes al op te spelen:mad:

Legs & abs 2:
Hacksquat:

50kg: 10
75kg: 6 (warmup)
100kg: 15 (kut knieen!:o), 12 (closer stance..met stekende linker knie..), 7 (iets minder grote ROM, maar nog steeds kut:sad:)

Daarom...gestopt:o

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (warmup)
130kg: 6
165kg (close stance): 15 (explosief en vlot!:fire:), 15, 15 (2f.:fire:)
165kg (normal stance): 15 (laag), 15 (midden), 15 (hoog:fire:)

GM:
40kg: 8 (warmup)
50kg: 15 (TUT & MMC:fire:)
52.5kg: 15 (lekker MMC:D), 15 (pittig, maar lekker:fire:)

--> 55kg

Calf raise machine/Smith calfraise:
40kg: 8
60kg: 6 (warmup)
70kg: 10 (hard!), 10 (2f.)
75kg: 8 (TUT:fire:), 15 (zooitje speedsreps..:fire:)

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 20 (fuaark!), 15 (au!), 16 (laatste traag negatief:fire:)

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 15 (top MMC:D), 15 (lekker!), 8+dropset

Standing rope crunch:
4 sets high rep :fire:

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (laat niet die kutknieen mijn rating verneuken!)

Ik dacht dat je de hacksquat juist een lekkere oef. vond?

Bij legpress geen last van je knie dan?

• #35.016
Bij dat pissen hangt het ook heel erg af hoeveel carbs je neemt. In prep vorig jaar dronk ik 4-5 liter water en 200 gram carbs. Kon er verdomme 2 keer per nacht uit om te pissen. Na prep was dit helemaal weg en sliep ik de hele nacht door.

Wil je niet angstig maken maar mijn pa had dit dus ook, hij naar de dokter en blijkt er constant 400ml urine in zijn blaas achter te blijfen(ongeacht rustig plassen). Ook hij moest dus snachts vaak naar het toilet omdat zijn blaas simpelweg sneller vol zat. hij had verder nergens last van behalve soms een blaasontsteking, echter is het volgens de dokter wel riskant. Nu moet hij zich 2/3 keer per dag katheteriseren.

Terug
Naar boven