AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Als je zorgverzekeringspakket het toestaat, zou ik overwegen om gewoon minimaal 1-2x per maand te gaan. Jouw klachten lijken chronisch van aard en je zou het beste de oorzaak achterhalen en deze proberen te elimineren. Symptoombestrijding helpt vaak maar eventjes, maar dat heb je inmiddels ondervonden.
++1 !
en is al eens eerder gezegd.

Hup naar de fysio!

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.284
Karin Smit - Fysio-Actief

Is goed in Deep Tissue, Dry Needling en doet echt haar stinkende best!
Tja, dat doen mijn therapeuten ook, maar heb ook al regelmatig letterlijk het volgende te horen gekregen: " Nou, dan weet ik het ook niet meer"
Wanneer het toch altijd verzekerd word zou ik er standaard gebruik van maken! Ook al is het niks ergs, een sportmassage en kraken/rechtzetten kan nooit kwaad.
Dat doe ik ook..zit netjes aan de 12 behandelingen dit jaar:roflol:
++1 !
en is al eens eerder gezegd.
I know..behandelingen zijn op en ga niet naar een flut therapeut.

Op advies van @Sanca doe ik nu wat rehab/prehab

Wie weet een geode in mijn omgeving dan? 1 van mijn lezers moet toch wel uit de buurt komen (Gouda)

Misschien zijn er wel fysio's die lekkere versnaperingen in de wachtkamer hebben liggen... *push*

Tja, dat doen mijn therapeuten ook, maar heb ook al regelmatig letterlijk het volgende te horen gekregen: " Nou, dan weet ik het ook niet meer"

Dat doe ik ook..zit netjes aan de 12 behandelingen dit jaar:roflol:
I know..behandelingen zijn op en ga niet naar een flut therapeut.

Op advies van @Sanca doe ik nu wat rehab/prehab

Wie weet een geode in mijn omgeving dan? 1 van mijn lezers moet toch wel uit de buurt komen (Gouda)

Ja een goede moet je zoeken of bij toeval tegenkomen.. Want zonder kennis en kunde kunnen ze nog zo hun best doen..

• #35.290
Misschien zijn er wel fysio's die lekkere versnaperingen in de wachtkamer hebben liggen... *push*
De koffie bij mijn fysio in Oudewater is wel heerlijk. Daarvoor alleen al ga ik vaak een kwartier eerder..:o
Ja een goede moet je zoeken of bij toeval tegenkomen.. Want zonder kennis en kunde kunnen ze nog zo hun best doen..
:thumbs:

Wat Punjab al zei, misschien even checken op zorgkaartnederland!
82 fysiotherapeuten in Gouda
Thanks! Eens kijken zo:D
Precies, zo heb ik ook de beste Neurochirurg voor lage rug hernia's gevonden. Moest er wel een stukje voor omrijden (Keulen), maar een betere behandeling dan ik daar heb gekregen bestaat gewoon niet, in elk opzicht. Die zorgkaartnederland is echt een top site!
:thumbs: tevredenheid staat voorop. Wil er ook best een stukje voor rijden en desnoods betalen, maar wekelijks naar Limburg is geen optie, voordat iemand dat gaat zeggen:o
IN! #STRAFCARDIO #MARVINNEN #SNÁÁÁCKS
YEAH!!!

Log jij ook momenteel?

Enfin..kerstlunch vandaag en vanmiddag laat naar de bios..lekker gare voiding dus. Voedingswaarden zijn..exclusief de lunch...

Voeding, donderdag 14-12-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 20g whey isolaat (XXL) + 20g caseine (Dymatize) + multivit + vit D
12:15 Kerst-lunch
15:00 150g kipfilet
17:30 Bioscoop :popcorn2:
19:45 125g Biefstukpuntjes + 200g groenvoer (~300kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~1420kcals, E/K/V = 140g (39%) / 145g (40%) / 35g (21%)

Zit er 1 bij mij op werk in Gouda maar heb echt geen idee wie goed is of slecht hier. De mensen uit mijn fox team leggen althans hele afstanden af voor een fysio die wat meer weet icm liften dacht ik.

• #35.292
Zit er 1 bij mij op werk in Gouda maar heb echt geen idee wie goed is of slecht hier. De mensen uit mijn fox team leggen althans hele afstanden af voor een fysio die wat meer weet icm liften dacht ik.
Zou je eens kunnen informeren waar die heen gaan? :o

Ouwe hipster :roflol:

• #35.300
Terug
Naar boven