darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk moet ik dan het filmpje van @vntl afwachten en pas posten als ik die tijd verbreek..Als jij deze challenge niet wint, dan kun je maar beter helemaal stoppen met je log...![]()

Ik gebruik een excel sheet van vroegah..Kloppen de macro's van frikadellen broodjes op myfitnesspall? Wat gebruik jij voor het tracken van je macro's?

Ik gebruik een excel sheet van vroegah..
Maar dingen als die kasteeltjes google ik meestal even. Als er veel verschillende waardes vindbaar zijn neem ik een gemiddelde of reken mezelf 'arm' door meer gewicht in te vullen..![]()
.Afhankelijk van het gewicht (125g) zal een frikandelbroodje ergens tussen de 350-425kcals zijn. Bij het Marvinnen ga ik dan meestal uit van het ergste.. 425kcals dus.Thanks, jij zou gewoon een hele marvinnen guide moeten maken.

)
), 9 (2f.), 8 (2f.
)
)
)
)
0, 12 (2f. TUT
)
)
)
)
)
)
)
)

(Op alle pijntjes (onderrug en onderarm) na dik tevreden)Dat frituren houdt me levend!Aftakeling begint al vroeg bij jou zeg
Komt door al dat ongezonde frituren![]()
Dat frituren houdt me levend!
Klote heup/bekken staat weer scheef. Als ik geen rehab/prehab doe wordt het vaak alleen maar erger. Tot ik het zat ben en langs de manueel ga.
Ben nog op goed naar een geode in de omgeving (Gouda/Utrecht)
Klopt..ik heb een redelijk uitgebreid paket. Zou het voor de zekerheid eens moeten checken, maar 1 keer per maand moet lukken.Als je zorgverzekeringspakket het toestaat, zou ik overwegen om gewoon minimaal 1-2x per maand te gaan. Jouw klachten lijken chronisch van aard en je zou het beste de oorzaak achterhalen en deze proberen te elimineren. Symptoombestrijding helpt vaak maar eventjes, maar dat heb je inmiddels ondervonden.

Klopt..ik heb een redelijk uitgebreid paket. Zou het voor de zekerheid eens moeten checken, maar 1 keer per maand moet lukken.
@DieNase weet misschien wel wat de oorzaak is, maar nu nog opzoek naar een therapeut van niveau hier in de buurt![]()

Thanks voor de tip

Gewoon doen!
Denk niet dat DeNeus de enige capale fysio in heel NL is, sterker nog ik heb in zowel Ede als in Sneek uiterst capabele fysio's gehad. Gewoon afspraken maken nadat je zelf onderzoek hebt gedaan naar fysio's bij jou in de buurt. Via zorgkaartnederland kun je een heel eind komen![]()
.En waarom heb je mij nooit geïnformeerd over die goeie fysio in Sneek.

.