MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Als jij deze challenge niet wint, dan kun je maar beter helemaal stoppen met je log... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.262
  • #35.263
Voeding...gaat ietsje wijzigen:marvin:

Voeding, woensdag 13-12-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + red velvet kasteeltje*
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop blast (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
14:00 0g basmati rijst (in de vuilnisbak) + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
16:00 125g kipfilet + 125g spinazie
18:00 25g nightprotein (XXL) + McKroket (2 McKroketten voor 2euro)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~2300kcals, E/K/V = 200g (35%) / 220g (38%) / 70g (27%)

*
24991530_1802963973110576_5283385082007538941_n.jpg
25152136_1802964029777237_6490091471026897275_n.jpg

• #35.265
Welk? ;)

Kloppen de macro's van frikandel broodjes op myfitnesspall? Wat gebruik jij voor het tracken van je macro's?

• #35.267
Kloppen de macro's van frikadellen broodjes op myfitnesspall? Wat gebruik jij voor het tracken van je macro's?
Ik gebruik een excel sheet van vroegah..

Maar dingen als die kasteeltjes google ik meestal even. Als er veel verschillende waardes vindbaar zijn neem ik een gemiddelde of reken mezelf 'arm' door meer gewicht in te vullen.. ;)

Ik gebruik een excel sheet van vroegah..

Maar dingen als die kasteeltjes google ik meestal even. Als er veel verschillende waardes vindbaar zijn neem ik een gemiddelde of reken mezelf 'arm' door meer gewicht in te vullen.. ;)

Thanks, jij zou gewoon een hele marvinnen guide moeten maken :P.

• #35.269
Thanks, jij zou gewoon een hele marvinnen guide moeten maken :P.
Afhankelijk van het gewicht (125g) zal een frikandelbroodje ergens tussen de 350-425kcals zijn. Bij het Marvinnen ga ik dan meestal uit van het ergste.. 425kcals dus.

Liever te hard gecompenseerd dan dik.. ;)

• #35.270
Training ging lekker..maar echt motherfucking last van mijn onderrug nu..meeeh:sad:

Pull 2:
Reverse grip barbell row:

40kg: 8
60kg: 8 (MMC:fire:)
70kg: 8 (lekker!), 8 (top!:fire:), 9 (2f.), 8 (2f.:fire:)

Zwaarder is kut voor MMC..

Matrix pulldown (plate-loaded. Gewicht/kant):
25kg: 12
35kg: 12 (easy sqeezy:fire:)
40kg: 12 (pff:o)
45kg: 10
45kg (alternate): 10 (TUT & sqeez:fire:)

Single arm cable row:
24.5kg: 12 (TUT & MMC:fire:0, 12 (2f. TUT:fire:)
28kg: 11 (3f. wat minder mooie reps:o)

Machine shrugs (plate-loaded gewicht per kant):

15kg: 12 (sqeez & hold:fire:)
25kg: 12
35kg: 8 (top:D)
40kg (3 stappen concentrisch): 6+4 normal, 6+4 normal, 4+6 powershrugs (:fire::fire:)

Bent over lateral raise:
3kg: 20 (zoeken naar MMC..)
4kg: 20 (meeh..)
4kg (liggen op incline bench): 25 (lekker!), 25 (beter zo!)

Hammer curl:
10kg: 15 (iets lichter ivm zeurende onderarm..), 15, 15 (meeh:o)

Preacher curl:
17.5Kg: 15, 15, 15 (pump & sqeez:fire:)

Light weight stuff...

Rear delt met kabels:
4 sets (:fire:)

Rating: :marvins::marvins::marvins:(Op alle pijntjes (onderrug en onderarm) na dik tevreden)

Aftakeling begint al vroeg bij jou zeg :eek:

Komt door al dat ongezonde frituren :D

• #35.272
Aftakeling begint al vroeg bij jou zeg :eek:

Komt door al dat ongezonde frituren :D
Dat frituren houdt me levend!

Klote heup/bekken staat weer scheef. Als ik geen rehab/prehab doe wordt het vaak alleen maar erger. Tot ik het zat ben en langs de manueel ga.

Ben nog op goed naar een geode in de omgeving (Gouda/Utrecht)

Dat frituren houdt me levend!

Klote heup/bekken staat weer scheef. Als ik geen rehab/prehab doe wordt het vaak alleen maar erger. Tot ik het zat ben en langs de manueel ga.

Ben nog op goed naar een geode in de omgeving (Gouda/Utrecht)

Als je zorgverzekeringspakket het toestaat, zou ik overwegen om gewoon minimaal 1-2x per maand te gaan. Jouw klachten lijken chronisch van aard en je zou het beste de oorzaak achterhalen en deze proberen te elimineren. Symptoombestrijding helpt vaak maar eventjes, maar dat heb je inmiddels ondervonden.

• #35.274
Als je zorgverzekeringspakket het toestaat, zou ik overwegen om gewoon minimaal 1-2x per maand te gaan. Jouw klachten lijken chronisch van aard en je zou het beste de oorzaak achterhalen en deze proberen te elimineren. Symptoombestrijding helpt vaak maar eventjes, maar dat heb je inmiddels ondervonden.
Klopt..ik heb een redelijk uitgebreid paket. Zou het voor de zekerheid eens moeten checken, maar 1 keer per maand moet lukken.

@DieNase weet misschien wel wat de oorzaak is, maar nu nog opzoek naar een therapeut van niveau hier in de buurt:o

Edit: ik heb 12 behandelingen per jaar vergoed

Klopt..ik heb een redelijk uitgebreid paket. Zou het voor de zekerheid eens moeten checken, maar 1 keer per maand moet lukken.

@DieNase weet misschien wel wat de oorzaak is, maar nu nog opzoek naar een therapeut van niveau hier in de buurt:o

Gewoon doen!

Denk niet dat DeNeus de enige capale fysio in heel NL is, sterker nog ik heb in zowel Ede als in Sneek uiterst capabele fysio's gehad. Gewoon afspraken maken nadat je zelf onderzoek hebt gedaan naar fysio's bij jou in de buurt. Via zorgkaartnederland kun je een heel eind komen ;)

Gewoon doen!

Denk niet dat DeNeus de enige capale fysio in heel NL is, sterker nog ik heb in zowel Ede als in Sneek uiterst capabele fysio's gehad. Gewoon afspraken maken nadat je zelf onderzoek hebt gedaan naar fysio's bij jou in de buurt. Via zorgkaartnederland kun je een heel eind komen ;)

En waarom heb je mij nooit geïnformeerd over die goeie fysio in Sneek :(.

Terug
Naar boven